Goed ik weet het , toen het woord AH viel wist iedereen dat ik wel weer met mijn theorie zou komen.
Het is natuurlijk altijd belangrijk om bij te houden wanneer je de afgelopen tijden allemaal al hebt gewerkt, zo heb ik al me werktijden vanaf 2001 nog steeds.
Dat er dingen fout gaan is niet goed te praten ook hoort de planning er (minimaal) 2 weken van te voren te hangen. Wijs ze daar eens op.
Word er van je "standaard" tijden afgeweken en kan / wil (al vind ik willen altijd een flut excus om niet te gaan) je niet dan is dit het probleem van Albert Heijn.
Dat ze je (misschien) eens niet nodig hebben op je huidige tijdstip kan en dan kan het zijn dat je tijden aangepast worden maar dit hoort wel in overleg te gaan, minimaal 50% zou je al "vaste" werktijden kunnen zien de andere 50% kunnen ze in overleg "flexibel"inplannen wel rekening houdend met het personeelslid.
Ik neem aan dat je te maken hebt met een Verkoopmanager (VM) en een Verkoopspecialist (VS) de eerste is inprincipe aansprakelijk voor de planning en het bijtijds hangen hiervan.
Je hebt een contract van 12 uur en ze plannen minder uren in als ze dat doen kan je aangeven het hier niet mee eens te zijn en ze "te verplichten" je je contracturen in te plannen, maar zo te zien vind je dat niet erg
Zo zie ik alktijd weerals ik het forum lees dat bij grote bedrijven de "chaos" per winkel zo erg verschillend dat je alleen van geluiden uit de buurt moet af gaan of het er leuk is en niet op geluiden dat het bij "AH" leuk / niet leuk is want dat is wisselend zoals dat bij veel grote winkel ketens geld ligt het heel erg aan het mangement.
Als je nog vragen hebt betreffende Albert Heijn kan je ze gerust hier aan me stellen of me een PM sturen
Groetjes
Ivo Jan