Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou tegen haar zeggen, dat je liever niet hebt, dat ze je zo vaak belt. Ik denk idd. dat ze erg eenzaam is, dus ik zou niet te bot doen. Zeg anders dat je haar wel belt ("bel mij maar niet, ik bel jou wel"
![]()
|
![]() |
hm lijkt me moelijk.. maar als jij bijvoorbeeld iets tegen haar wil zeggen, en ze luisterd niet en praat er doorheen zouk zeggen van: heey ik was wat aant vertellen, luister ook eens naar mij, en je moet het wel zeggen tegen haar, anders word het alleen maar erger...
maar kzou wel vriendelijk blijven, want waarshcijnlijk is ze erg eenzaam ja |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
een soortgelijke situatie (Wel hele andere personen en problemen) maar het "stalken" kwam er ook in voor. Was bij een paar vriendinnen van mij. Daar liep ook zo'n meisje de hele tijd als het ware achterna, op het begin heb je zoiets het is lullig om er wat van te zeggen. MAar ze hebben het uiteindelijk toch gedaan, omdat ze er toch een beetje gek van werden. Dat heeft na 2 jaar, een hele grote breuk tot gevolg gehad. Misschien was het beter geweest als ze het eerder hadden verteld.
Dus daarom : vertel het haar gewoon, dat je haar een aardige meid vindt, maar dat ze je niet elke dag hoeft te bellen, dat je dat vervelend vind en dat dat misschien wel averechts gaat werken terwijl je er wel een leuke meid vind bla bla
|
uhm... ik denk dat ze helemaal gek op je is,
maar als je niet geinteresseerd bent, moet je dat gewoon tegen der zeggen... anders blijft ze zo doorgaan, spreek gewoon met haar af en zeg eerlijk wat je ervan vind
|
![]() |
Lastig probleem vriendin van me.
Optie.. : zeg tijdens een van de gesprekken : 'we bellen echt veeel te veel'! Volgens spreek ik je wel 10x per dag of zo..'. 'Moeten we maar even op letten om wat minder vaak te bellen..help je me daarmee?' ![]() Dan ziet ze misschien haar probleem (teveel bellen) als de jouwe (jij belt teveel) en JIJ vraagt om 'hulp'... misschien een oplossing? succes en een kus ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wie jij bent. Gabrielle-mn | 2 | 30-08-2015 22:16 | |
Psychologie |
Je vastklampen aan iemand Verwijderd | 17 | 22-03-2008 19:07 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar hoe nu verder? Verwijderd | 497 | 23-03-2005 07:50 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Liefde & Relatie |
Geen contact meer L!nk | 18 | 13-03-2003 19:26 |