Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 17:42
L!nk
L!nk is offline
Ja ja ik ga jullie weer lastig vallen met problemen. Ik had dus een "vriendin" in Zwitserland. Het was niet echt aan omdat de afstand te groot is We hebben even gemaild, maar sinds donderdag antwoord ze niet meer Ik heb dus donderdag voor het laatst ge-emaild, geen antwoord terug. Zaterdag weer een en zondag had ik alleen wat foto's gestuurd. Nog steeds geen antwoord terug Ik heb er gisteren avond een sms gestuurd (ik weet niet of ik het goede nummer heb), ook geen antwoord op terug.

Ik weet nu dus niet wat ik moet doen, ik wil er ook weer niet gaan stalken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2003, 17:49
Silverchoice
Silverchoice is offline
ff rustig afwachten denk ik. Er zal wel een goede reden zijn dat ze (nog) niet geantwoord heeft, want ik zie verder geen reden waarom ze niet zoveel contact meer zou willen ofzow (als dat is waar je bang voor bent..?).
Als ze over een weekje ofzo nog niet gereageerd heeft zou je misschien eens kunnen bellen, maar ik denk dat je dan al lang weer wat van dr gehoord hebt.
*hoopt dat je nu weer gerust bent en er verder niet mee zit *
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:50
lucy48
lucy48 is offline
Ik denk niet dat zij nog heel veel behoefte heeft aan contact, anders had ze wel enthousiast gereageerd, misschien is haar computer toevallig kapot, je zou dus nog even af kunnen wachten, maar ik denk dat je het beste haar kunt vergeten, aangezien ze ook niet op je smsje heeft gereageerd, het is ook wel een beetje verweg en volgens mij werkt dat niet zo, zeker niet als je niet echt de gelegenheid hebt om even heen en weer te reizen.
De vraag is natuurlijk wat je van haar wilt.
Vind je haar leuk leuk of gewoon leuk? Of eigenlijk helemaal niet zo leuk?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:57
L!nk
L!nk is offline
Leuk leuk, en zei mij geloof ik ook. Iig zette zij zeg maar aan tot contact Na ja ik kijk wel wat er gebeurd, ik voel me er alleen een beetje klote door.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:06
L!nk
L!nk is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 11-03-2003 @ 18:49:
ff rustig afwachten denk ik. Er zal wel een goede reden zijn dat ze (nog) niet geantwoord heeft, want ik zie verder geen reden waarom ze niet zoveel contact meer zou willen ofzow (als dat is waar je bang voor bent..?).
Als ze over een weekje ofzo nog niet gereageerd heeft zou je misschien eens kunnen bellen, maar ik denk dat je dan al lang weer wat van dr gehoord hebt.
*hoopt dat je nu weer gerust bent en er verder niet mee zit *
Tja door die van jou wordt ik wel weer gerustgesteld, door Lucy48 iets minder Ik snap alleen niet wat hier aan de hand is en ik voel me flink klote.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:32
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
De hint lijkt me wel duidelijk.....
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 20:01
L!nk
L!nk is offline
Ja oke, ik HOOP alleen dat het geen hint is. Zij is in de vakantie begonnen met flirten en nu antwoordt ze opeens niet meer. Ik dacht dat we hadden besloten vrienden te blijven, maar zelfs dat schijnt niet te lukken.

Als ze nou gewoon schrijft waarom ze niks meer met me te maken wil hebben weet ik iig waar ik aan toe ben. Maar dan moet ik eerst in contact met haar komen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 20:07
whizzer
whizzer is offline
Ik weet uit ervaring hoe je je voelt. Rustig aan. Ik had hetzelfde, met een meisje uit italie. Eigenlijk is het nog steeds zo. Op een gegeven moment mailde ze niet meer terug. Maar na een week lag dr toch weer een emailtje in mn postvak. Ze mailt alleen heel onregelmatig. Maar hou maar op met smsen en emailen, wacht maar tot ze antwoord. Bij mij heeft het zelfs een keer een maand geduurd...
Oud 11-03-2003, 20:09
L!nk
L!nk is offline
Ja ik ben nu ook van plan een weekje te wachten en dan naar mijn nichtje te smsen of die misschien weet wat er aan de hand is. Mijn nichtje is namelijk Zwitsers en is een vriendin van haar, om het ff ingewikkeld te maken
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 19:10
L!nk
L!nk is offline
Upped

Nog steeds niks gehoord Misschien dat ik een keer bel ofzo, maar ik denk dat ze een vrij duidelijke hint geeft
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 21:44
saartjeh
saartjeh is offline
Ik weet wat t is als je denkt dat iemand geen contact meer wil. Ik heb dat gevoel best wel snel. Maar je moet anders maar gewoon nog 1 keer mailen, met als ond bijv: leef je nog, of iets van: ben je boos ofzow. Ik kreeg laatst nl een mail van m'n vrienin met die titel, wist ik veel dat t al zo lang geleden was. Naja
Oud 13-03-2003, 07:43
L!nk
L!nk is offline
Ja precies, ik denk dat ik dat vandaag of morgen ff ga doen en anders ff naar een smsje naar mijn nichtje, misschien dat die er iets van weet. Maar het kan kloppen, ik ben zelf ook vrij slordig met het beantwoorden van mail en nu verwacht ik wel dat zij al snel terugmailt .
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:10
PardonMe
PardonMe is offline
gewoon maar ff afwachten, je kunt moeilijk eventjes op en neer naar Zwitserland..
Stop met al die berichtjes sturen enzo, ze antwoord vanzelf wel, of niet...
Als je echt niets meer van zich laat horen dan lijkt het me wel duidelijk waar je aan toe bent, en misschien mailt ze je over een paar dagen gewoon weer terug en had ze een goede reden om zo lang niks van zich te laten horen..
Gewoon maar even geduld hebben denk ik
Oud 13-03-2003, 13:26
L!nk
L!nk is offline
Klopt laatste keer dat ik iets gestuurd heb is zondag geweest, dus denk maar niet dat ik haar aan het doodstalken ben ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:13
black rabbit
black rabbit is offline
mijn ex vond het heel normaal om als dr tel was afgepakt op school voor een week of dr beltegoed op was, niet alsnog op de een of andere manier dat ff te zeggen... dus heb gedult en anders vergeet dr of bel spoorloos
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:59
avantasia
avantasia is offline
Moet je der een fototje van mij bijdoen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:10
L!nk
L!nk is offline
Yes, vandaag een smsje gestuurd aan mijn nichtje om te vragen wat er aan de hand was, is het gewoon super druk op school ofzo Heb ik me niks voor niks zo zorgen lopen maken

I'm back in again
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 19:04
whizzer
whizzer is offline
Citaat:
L!nk schreef op 13-03-2003 @ 19:10:
Yes, vandaag een smsje gestuurd aan mijn nichtje om te vragen wat er aan de hand was, is het gewoon super druk op school ofzo Heb ik me niks voor niks zo zorgen lopen maken

I'm back in again
zei ik toch? Maar alleen maakt een gewone vriendin uit spanje van mij het wel heel bont...., die heeft al 6 maanden nix meer van zich laten horen, maar dat vind ik niet eens meer jammer
Oud 13-03-2003, 19:26
L!nk
L!nk is offline
Citaat:
whizzer schreef op 13-03-2003 @ 20:04:
zei ik toch? Maar alleen maakt een gewone vriendin uit spanje van mij het wel heel bont...., die heeft al 6 maanden nix meer van zich laten horen, maar dat vind ik niet eens meer jammer
Ja oke, dat is een gewone vriendin. Wij hadden zeg maar speciale gevoelens en dan is het helemaal raar dat ze niet reageert.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten