Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja oke, ik HOOP alleen dat het geen hint is. Zij is in de vakantie begonnen met flirten en nu antwoordt ze opeens niet meer. Ik dacht dat we hadden besloten vrienden te blijven, maar zelfs dat schijnt niet te lukken.
Als ze nou gewoon schrijft waarom ze niks meer met me te maken wil hebben weet ik iig waar ik aan toe ben. Maar dan moet ik eerst in contact met haar komen. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet uit ervaring hoe je je voelt. Rustig aan. Ik had hetzelfde, met een meisje uit italie. Eigenlijk is het nog steeds zo. Op een gegeven moment mailde ze niet meer terug. Maar na een week lag dr toch weer een emailtje in mn postvak. Ze mailt alleen heel onregelmatig. Maar hou maar op met smsen en emailen, wacht maar tot ze antwoord. Bij mij heeft het zelfs een keer een maand geduurd...
|
Ik weet wat t is als je denkt dat iemand geen contact meer wil. Ik heb dat gevoel best wel snel. Maar je moet anders maar gewoon nog 1 keer mailen, met als ond bijv: leef je nog, of iets van: ben je boos ofzow. Ik kreeg laatst nl een mail van m'n vrienin met die titel, wist ik veel dat t al zo lang geleden was. Naja
|
gewoon maar ff afwachten, je kunt moeilijk eventjes op en neer naar Zwitserland..
Stop met al die berichtjes sturen enzo, ze antwoord vanzelf wel, of niet... Als je echt niets meer van zich laat horen dan lijkt het me wel duidelijk waar je aan toe bent, en misschien mailt ze je over een paar dagen gewoon weer terug en had ze een goede reden om zo lang niks van zich te laten horen.. ![]() Gewoon maar even geduld hebben denk ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Geen contact meer Totsyn | 2 | 26-05-2015 05:56 | |
Liefde & Relatie |
beste vriendin wilt geen contact meer rowan14 | 9 | 10-02-2013 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Tijdje geen contact meer gehad Verwijderd | 8 | 19-10-2011 16:29 | |
Liefde & Relatie |
Geen idee wat ik hiermee aan moet crawloftime | 18 | 14-02-2010 17:35 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Geen contact meer met iemand willen hebben, hoe zeg je dat subtiel? Quiana | 8 | 14-10-2002 18:27 |