Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat is dus verschrikkelijk moeilijk... Misschien iemand anders erbij betrekken om 'mee' te helpen, dan wordt het al iets neutraler (dat het niet van jou alleen komt zegmaar).
Of een gesprek met hem beginnen wat nergens over gaat en dan proberen naar het probleem toe te praten.. maar niet over jouw gevoel tov hem...
|
Hem helpen en een relatie hebben zal erg zwaar zijn denk ik, of jullie moeten wel heel erg sterk in je schoenen staan. Als je hem wilt helpen (en hij is depressief) moet je em soms wakkerschudden, een keer vertellen waarop het staat en em met z'n problemen helpen... maar tegelijkertijd heb je een relatie en wil je em niet kwetsen... geloof me, dat lukt niet. Als je hem helpt wil ie zoveel mogelijk aandacht en je moet nog maar uitkijken dat je geen dingen tegen je zin in gaat doen uit bijvoorbeeld medelijden.
En meid.. je bent 17.. geniet gewoon van het jong zijn en stort je niet gelijk in zo'n moeilijke relatie ![]()
|
![]() |
Ja maar gevoel kan je niet tegenhouden toch? Ik denk dat het voor zijn minderwaardigheidscomplex wel goed zou zijn om een vriendin te hebben. Ik heb het zelf ook helemaal niet makkelijk gehad, en misschien dat mijn "ervaring" hem zou kunnen helpen. Ik weet dat ik pas 17 ben, maar ik denk wel dat ik hier klaar voor ben.
Lynn |
![]() |
|
![]() |
Ik vroeg me trouwens nog iets af. Hoe denken jullie over relaties? Ik merk in mijn omgeving vaak dat mensen liever iets los hebben en er nog niet aan toe zijn om zich te binden. Ik ben juist min of meer "op zoek" naar een vaste relatie. De jongens van mijn eigen leeftijd vind ik niet zo interessant dus ik val op wat ouder... Soms zelfs beetje boel ouder (10 of soms zelfs 17 jaar verschil) is dit heel erg vreemd en wat vinden jullie ervan? Ik moet er even bij zeggen dat mijn beste vriendin 30 is, ik ga dus sowieso veel met volwassenen om. Mensen schatten mij ook vaak ouder. Ik ben dus zoals ik al zei 17, maar mensen denken vaak dat ik 20 tot 25 ben. Ik hoor graag jullie mening.
Lynn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een vaste vriend, al anderhalf jaar.. best lang dus (sinds mn zestiende). ik ben er echt heel erg gelukkig in.. Zoiets gebeurd gewoon denk ik. Ik was er niet speciaal naar op zoek maar leerder mn vriend kennen, werd verliefd.. het werd wat, en dat ging niet meer uit.. duss jah.. |
![]() |
|
![]() |
Even een kleine update... Afgelopen zaterdag moest ik weer werken. Had min of meer de hele week toch aan hem lopen denken, en had besloten dat ik zijn e-mail adres of telefoonnummer wilde hebben. Maar ja.. Toen kwam de zaterdag... En toen durfde ik niet meer.. Hij had me weer een tijdje staan aankijken, en het begon echt te kriebelen bij me... Toen heb ik dus een collega/vriendin gestrikt om zij e-mail adres te vragen. Zij durfde eigenlijk ook niet (bang dat hij achter haar aan zou komen hahaha) maar heeft toch uiteindelijk gevraagd (wel duidelijk gemaakt dat het voor mij was). Toen stond hij op een gegeven moment naast me, maar ik zei op dat moment wat tegen een ander, en toen liep hij weer weg... (Hoe bedoel je verlegen hihi). Uiteindelijk ben ik op hem afgelopen of ik zijn e-mail adres nog kreeg... Toen zei hij dat hij het niet uit zijn hoofd wist, en toen heb ik hem de mijne dus maar gegeven. Nu mailen we dus met elkaar en ik ben happy... Wel benieuwd hoe dit af gaat lopen...
Lynn |
![]() |
|
![]() |
Hai!
Ja bij ons op kantoor zijn er een heleboel mensen die wat met elkaar hebben, dus ik heb zoiets van: Waarom niet? Ik denk dat ik nog even met hem blijf mailen, nog wat meer te weten komen en zo. Daarna denk ik dat ik hem maar eens mee ga vragen naar een filmpje of zo... Hij durft dat toch niet! *grin* Babaaj Lynn |
![]() |
|
Dat zou ook kunnen sorry dan daarvoor.
Ok mijn mening doe wat je zelf wilt. Als je wat met hem neemt en het is zo wat iedereen zegt dat kom je er van zelf achter. Mijn eigen ervaring is dat het niet echt lukt met iemand die veeeel ouder is maar jou ervaring kan heel anders worden. Sterkte en hou ons op de hoogte |
![]() |
|
![]() |
Juist, zo denk ik er ook over. Als je goed met elkaar op kan schieten, wat is het probleem dan? Het word pas een probleem als je het zelf een probleem maakt. Ik ben toevallig vrij volwassen in de meeste opzichten, dus waarom zou ik dan niet een relatie beginnen met een volwassen man, maar met een jongen die in mijn optiek "te kinderachtig" is? Dan heb je juist een ongezonde relatie, namelijk een waarin je geforceerd om elkaar moet geven. Sorry maar zo zit ik niet in elkaar.
Lynn |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen :'( nietpopulair | 5 | 16-11-2015 06:59 | |