Oud 22-09-2004, 17:38
Verwijderd
Ik werk sinds het begin van dit programma al, ik heb geen tuts gebruikt ofzo.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2004, 18:06
Doodle!
Doodle! is offline
Tjah...als ik dit van m'n ex zou krijgen zou ik megod niet weten wat te denken

voor de rest doe ik t je niet na hoor...
Oud 22-09-2004, 18:19
Verwijderd
Haha, ze wilde dat ik iets ging maken voor haar, ze is af-en-toe vrij sneakt, daarom die duifel
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 20:05
Verwijderd
Voor iemand die al vanaf 'het begin' met het programma werkt vind ik het vrij matig eerlijk gezegd. Hij kan op een hoop punten beter..ff een lijstje;

- Detail in het model (gezicht, vleugels). Hij is erg kaal.
- Texturen is geen overbodige optie. Zelfs een enkele egale kleur kan beter worden toegepast (betere shader..dit ziet er behoorlijk overbelicht uit)
- De achtergrond vind ik er totaal niet bij passen, eigenlijk. Onregelmatige driehoeken op een achtergrondje met sterren, tja.
- Er zit geen contrast in het plaatje. Vrijwel alles is rood, hooguit wat toonverschillen, maar de letters vallen nu praktisch weg in de duivel.
- Naast de overbelichting kan de schaduw ook beter. Het ziet er erg low-res uit. (en te scherp + donker)
- Een PHOTOSHOP LENSFLARE

Er moet dus eigenlijk nog een hoop aan gebeuren, want zo komt het geheel niet echt uit de verf. Niet om je af te zeiken oid, maar als je het al vanaf het begin gebruikt (een jaar of..9?) dan kan het wel stukken beter :]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Peperkorrel schreef op 22-09-2004 @ 21:05 :
Voor iemand die al vanaf 'het begin' met het programma werkt vind ik het vrij matig eerlijk gezegd. Hij kan op een hoop punten beter..ff een lijstje;

- Texturen is geen overbodige optie. Zelfs een enkele egale kleur kan beter worden toegepast (betere shader..dit ziet er behoorlijk overbelicht uit)
- De achtergrond vind ik er totaal niet bij passen, eigenlijk. Onregelmatige driehoeken op een achtergrondje met sterren, tja.
- Er zit geen contrast in het plaatje. Vrijwel alles is rood, hooguit wat toonverschillen, maar de letters vallen nu praktisch weg in de duivel.
- Naast de overbelichting kan de schaduw ook beter. Het ziet er erg low-res uit. (en te scherp + donker)

Er moet dus eigenlijk nog een hoop aan gebeuren, want zo komt het geheel niet echt uit de verf. Niet om je af te zeiken oid, maar als je het al vanaf het begin gebruikt (een jaar of..9?) dan kan het wel stukken beter :]
Hehe, dit had ik heel snel in elkaar geflanbst hoor.... zal het wel eens afmaken, netjes kleuren enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 22:34
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
vet, ik wou dat ik je ex was.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 22:39
hansolo
hansolo is offline
Inderdaad voor als je al vanaf het begin bezig was met dit programma is wel iets meer te verwachten.
Maarja, als je er wat textures op doet en de belichting wat verbetert ben je al een heel eind.
Het texturen en belichten is het halve werk
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 22:49
Vice
Vice is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 22-09-2004 @ 21:05 :

Dat je een programma goed beheerst, betekend nog niet dat je creatief bent.
Oud 22-09-2004, 23:07
Verwijderd
Je hoeft niet creatief te zijn om technisch goede dingen te maken...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 09:43
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 22-09-2004 @ 23:34 :
vet, ik wou dat ik je ex was.
haha
Oud 23-09-2004, 18:58
bobski
bobski is offline
waarom maak je die letters MARGOT niet 3d model dan pas t wat meer bij de rest, nu lijkt het haast erop geplakt terwijl de rest 3d is
Oud 24-09-2004, 13:30
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Lol, ohja, er staat ook nog een T (Dood aan PS lensflare)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten