Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 13:04
Verwijderd
Hallo Allemaal,

Ik ben er achtergekomen dat ik energiebollen kan maken met mijn handen, ik zie het niet maar je kunt het wel voelen, mijn handen voelen dan als 2 afstotende magneten....

Weet iemand wat je met deze energiebollen kunt doen??
ik heb wel eens gehoord dat je anderen energie kunt geven maar geen flauw idee hoe je dat doet
Heeft er iemand tips?????

Liefs een eenzaam meisje
Advertentie
Oud 12-08-2004, 13:11
Verwijderd
Dit klinkt een beetje als grote onzin.
Oud 12-08-2004, 13:20
Boozle
Boozle is offline
veel mystieke dingen, zijn een beetje onzin. Heb je toevallig teveel naar dragon ball Z gekeken.
Oud 12-08-2004, 13:23
Weylyn
Weylyn is offline
Klinkt voor mij als een psi-bal. Ik heb er niet echt veel verstand van maar dit is iets dat ik wel serieus neem. Ik kan het zelf ook in zekere mate maar ik kan de energie ook gebruiken. Ik hoop dat iemand anders je verder kan helpen.
Oud 12-08-2004, 13:29
Pudding_Gek
Pudding_Gek is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-08-2004 @ 14:25 :
Als je die ballen wat groter maakt kun je er met je altoow vriendinnetjes energie balgevechten mee houden.

nee kijk op www.psipog.net en zoek bij de atricles naar psiballs
Oud 12-08-2004, 13:30
Daevrem
Daevrem is offline

Zoek een Tai Chi of Aikido leraar.
zoek een Chi Gung / Ki Gung / Qi Gong leraar
zoek een Reiki leraar.
Zoek een Prana Yoga of Kriya Yoga leraar.
Oud 12-08-2004, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Boozle schreef op 12-08-2004 @ 14:20 :
veel mystieke dingen, zijn een beetje onzin. Heb je toevallig teveel naar dragon ball Z gekeken.
Haah neej ik meen het serieus en ik kijk helemaal niet naar dragon ball Z vind het maar niets aan dat programma.......
Oud 12-08-2004, 14:26
Verwijderd
Ik denk dat je het alleen begrijpt als je het gelooft en als je het zelf kan.....

En die mensen zijn er ook!!!
Oud 12-08-2004, 14:29
Raven
Raven is offline
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 15:26 :
Ik denk dat je het alleen begrijpt als je het gelooft en als je het zelf kan.....

En die mensen zijn er ook!!!
hmmja wat wil je precies weten ?
Oud 12-08-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 12-08-2004 @ 15:29 :
hmmja wat wil je precies weten ?

Wat je met de energie kan doen.....

en of iemand daar tips voor heeft
Oud 12-08-2004, 14:49
Raven
Raven is offline
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 15:34 :
Wat je met de energie kan doen.....

en of iemand daar tips voor heeft
je zou eens kunnen proberen of je die energie ergens heen kan sturen. misschien lukt het je om er iets mee te "repareren"
geestelijk of lichamelijk. probeer eerst bij jezelf da's makkelijker
Oud 12-08-2004, 14:50
Ayoshe
Ayoshe is offline
Bedoel je wanneer je je handen over elkaar laat heen bewegen (zonder aan te raken) dat je dan een soort van energie, magnetische veld voel?
Als dat zo is, is het heel gewoon. Iedereen kan dat voelen, je voelt je eigen aura.
Je kunt ook de aura voelen van een ander... heel gewoon.
Maar het is wel zo dat je energie kan doorgeven, dat heet Reiki. Ik geloof wel in het doorgeven van energie, maar ik twijfel of dat wel je eigen energie is en niet van iets anders....
Oud 12-08-2004, 14:53
Raven
Raven is offline
Citaat:
Ayoshe schreef op 12-08-2004 @ 15:50 :
Bedoel je wanneer je je handen over elkaar laat heen bewegen (zonder aan te raken) dat je dan een soort van energie, magnetische veld voel?
Als dat zo is, is het heel gewoon. Iedereen kan dat voelen, je voelt je eigen aura.
Maar het is wel zo dat je energie kan doorgeven, dat heet Reiki. Ik geloof wel in het doorgeven van energie, maar ik twijfel of dat wel je eigen energie is en niet van iets anders....
zeker kan iedereen dat .. die energie is een deel van je. maar de een voelt 'm sterker dan de ander en de een heeft er ook meer controle over dan de ander. maar je kan alles leren
Oud 12-08-2004, 14:54
Ayoshe
Ayoshe is offline
Trouwens, ik weet niet hoe dat moet, dat energie doorgeven.....

Ik begin er ook niet aan, want ik geloof niet in EIGEN enerigie doorgeven.
Oh, en dat energie kan je wel zien...
Oud 12-08-2004, 15:16
Neoma
Neoma is offline
Citaat:
Raven schreef op 12-08-2004 @ 15:38 :
volgens mij bepaal ik nog altijd ZELF wat ik vind dat ik waard ben.
daar heb ik dat niet voor nodig.

ik vind jullie hopeloos omdat er een vraag gesteld werd en jullie niet normaal kunnen reageren.

kijk als je alles wat er gezegd wordt belachelijk wil maken gandan lekker iemand anders vervelen en kom terug al je je een beetje volwassen kan gedragen
Dat ging niet over jou, maar was mijn analyse van de situatie van de TS.

Dat er niet 100% normaal gereageerd wordt, komt doordat de vraag op geen enkele manier hout snijdt. Als ik de vraag stel hoe je een vliegende roze olifant moet besturen, verwacht ik daar ook geen serieuze antwoorden op.

En er zitten hier voor zover ik weet geen mensen die alles wat gezegd wordt belachelijk maken. Er zitten echter wél mensen die alles dat er gezegd wordt meteen voor zoete koek slikken, terwijl een sceptische houding tov volstrekt speculatieve zaken veel gezonder is. Dat jij mensen met een gezonde kritische houding hopeloos noemt vind ik in een woord belachelijk.
Oud 12-08-2004, 15:29
Raven
Raven is offline
Citaat:
Ayoshe schreef op 12-08-2004 @ 15:54 :
Trouwens, ik weet niet hoe dat moet, dat energie doorgeven.....

Ik begin er ook niet aan, want ik geloof niet in EIGEN enerigie doorgeven.
Oh, en dat energie kan je wel zien...
is vrij envoudig maar moeilijk te vertellen hoe je het moet doen.
't is net als leren fietsen. niemand kan je vertellen hoe je je evenwicht moet houden dat moet je ZELF ervaren en aanvoelen
Oud 12-08-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ayoshe schreef op 12-08-2004 @ 15:50 :
Bedankt voor je reactie..

jah zo kun je het omschrijven, ik wist niet dat het mijn eigen aura was....

Toen ik ongeveer 8 was voelde ik dat ook maar ja toen was ik nog jong en wist ik niet wat het was en nu ik het weer terug voel komen... ben ik me er toch meer in gaan interesseren....

Ik heb zelf ook eens een uittreding gehad en toen heb ik mijn aura gezien dat was heel mooi.

@ Raven

Bedoel jij dat je je handen moet verplaatsen naar een ander deel??? anders begrijp ik je niet helemaal

Ik heb wel eens geprobeerd bij mijn voorhoofd:
Ik had mijn hand een stukje verwijderd van mijn voorhoofd en toen probeerde ik ook te bewegen en ja dan voel ik precies het zelfde.......... hihi

Ik ben steeds meer geintresseerd in het paranormale........ de energie tussen mijn handen kan ik nog niet zien......... maar de energie die in de lucht hangt kan ik zien......... allemaal kleine witte bolletjes die supersnel bewegen en als ik naar mijn muren kijk dan zie ik dat ook golven dat is heel bizar, maar ik wou het ffies kwijt omdat ik hier niet met iemand in mijn directe omgeving mee kan praten.......

Liefs een Eenzaam meisje
Oud 12-08-2004, 15:31
Neoma
Neoma is offline
Citaat:
is vrij envoudig maar moeilijk te vertellen hoe je het moet doen.
't is net als leren fietsen. niemand kan je vertellen hoe je je evenwicht moet houden dat moet je ZELF ervaren en aanvoelen
Met als subtiel verschil dat fietsen reëele objecten zijn.
Oud 12-08-2004, 15:36
Raven
Raven is offline
Citaat:
Neoma schreef op 12-08-2004 @ 16:31 :
Met als subtiel verschil dat fietsen reëele objecten zijn.
is dat zo ?
volgens de snaartheorie bestaat ALLES uit trillingen.

het is dus ECHT zo dat overal muziek in zit
Oud 12-08-2004, 15:39
Raven
Raven is offline
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 16:31 :
Bedankt voor je reactie..

jah zo kun je het omschrijven, ik wist niet dat het mijn eigen aura was....

Toen ik ongeveer 8 was voelde ik dat ook maar ja toen was ik nog jong en wist ik niet wat het was en nu ik het weer terug voel komen... ben ik me er toch meer in gaan interesseren....

Ik heb zelf ook eens een uittreding gehad en toen heb ik mijn aura gezien dat was heel mooi.

@ Raven

Bedoel jij dat je je handen moet verplaatsen naar een ander deel??? anders begrijp ik je niet helemaal

Ik heb wel eens geprobeerd bij mijn voorhoofd:
Ik had mijn hand een stukje verwijderd van mijn voorhoofd en toen probeerde ik ook te bewegen en ja dan voel ik precies het zelfde.......... hihi

Ik ben steeds meer geintresseerd in het paranormale........ de energie tussen mijn handen kan ik nog niet zien......... maar de energie die in de lucht hangt kan ik zien......... allemaal kleine witte bolletjes die supersnel bewegen en als ik naar mijn muren kijk dan zie ik dat ook golven dat is heel bizar, maar ik wou het ffies kwijt omdat ik hier niet met iemand in mijn directe omgeving mee kan praten.......

Liefs een Eenzaam meisje

je kan je hander gebruiken om de energie te sturen . als je wat verder bent kan je het ook puur met je wilskracht
moet je maar es in de trein proberen .. stuur je die kracht naar de grond . je zal zien dat het bijna onmogelijk is om nog om te vallen.

bewijs :
een minstens 100 Kg zware feyenoord supporter die zich nog net aan mij vast kon grijpen om te voorkomen dat ie op z'n smoel ging
Oud 12-08-2004, 15:45
I love stars
I love stars is offline
ik voel het ook wel . Maar ik denk niet dat het energie bollen zijn. Maar een reactie van je lichaam door je handen bij elkaar te houden, ofzo. Ik weet het niet, ik voel ook wat . Maar zover ik weet kan je er niks mee doen en is het natuurlijk.
Oud 12-08-2004, 15:51
Raven
Raven is offline
Citaat:
I love stars schreef op 12-08-2004 @ 16:45 :
ik voel het ook wel . Maar ik denk niet dat het energie bollen zijn. Maar een reactie van je lichaam door je handen bij elkaar te houden, ofzo. Ik weet het niet, ik voel ook wat . Maar zover ik weet kan je er niks mee doen en is het natuurlijk.
hmmja bollen .. kijk alle energie vormen planten zich als ze kunnen cirkelvormig voort dus da's niet zo heel gek

'n magneet veld heeft ook ronde vormen
Oud 12-08-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 12-08-2004 @ 16:39 :
je kan je hander gebruiken om de energie te sturen . als je wat verder bent kan je het ook puur met je wilskracht
moet je maar es in de trein proberen .. stuur je die kracht naar de grond . je zal zien dat het bijna onmogelijk is om nog om te vallen.

bewijs :
een minstens 100 Kg zware feyenoord supporter die zich nog net aan mij vast kon grijpen om te voorkomen dat ie op z'n smoel ging
sommige mensen gebruiken bronnen om het te voelen zoals ik wel eens heb gelezen op een forum........ maar ik hoef er niet eens bij na te denken

Ik zal het eens proberen....
Oud 12-08-2004, 16:22
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Raven schreef op 12-08-2004 @ 16:45 :
pech makker ik doe gewoon hapkido

en kan ie nu normaal ?
als AngelLena dit ziet ga je over de knie
wat is er abnormaal aan?
je zegt zelf dat je een feyenoord-supporter uit balans gebracht hebt met je wilskracht....
Oud 12-08-2004, 16:26
Ayoshe
Ayoshe is offline
Kijk please ff uit, want ik heb wel gehoord dat ut soms verkeerd gaat.... dat energie doorgeven en zo. Kijk eerst ff op wat reiki pagina's. Als je bij jezelf probeert (want dat kan ook) kun je perongelijk je energie verkeerd verplaatsen, of energie banen sluiten of verkeerd openen...

Tis wel leuk als je met een vriendin of zo elkaars auras gaat voelen. Is erg interessant... je kan elkaar dan aanraken zonder elkaar echt aan te raken
Oud 12-08-2004, 16:46
Raven
Raven is offline
Citaat:
Ghost schreef op 12-08-2004 @ 17:22 :
wat is er abnormaal aan?
je zegt zelf dat je een feyenoord-supporter uit balans gebracht hebt met je wilskracht....
pardon
lees eens goed..

hij ging bijna op z'n smoel omdat de trein ineens in de remmen moest. en kon zich nog net aan mij vast grijpen
Oud 12-08-2004, 16:52
Verwijderd
Onzin.
Oud 12-08-2004, 16:53
Radium
Radium is offline
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 14:04 :
Hallo Allemaal,

Ik ben er achtergekomen dat ik energiebollen kan maken met mijn handen, ik zie het niet maar je kunt het wel voelen, mijn handen voelen dan als 2 afstotende magneten....

Weet iemand wat je met deze energiebollen kunt doen??
ik heb wel eens gehoord dat je anderen energie kunt geven maar geen flauw idee hoe je dat doet
Heeft er iemand tips?????

Liefs een eenzaam meisje
Ben jij de enige die de energiebollen die jij creëert waar kan nemen?

Zo ja, dan zal het gewoon tussen je oren zitten.
Oud 12-08-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ayoshe schreef op 12-08-2004 @ 17:26 :
Kijk please ff uit, want ik heb wel gehoord dat ut soms verkeerd gaat.... dat energie doorgeven en zo. Kijk eerst ff op wat reiki pagina's. Als je bij jezelf probeert (want dat kan ook) kun je perongelijk je energie verkeerd verplaatsen, of energie banen sluiten of verkeerd openen...

Tis wel leuk als je met een vriendin of zo elkaars auras gaat voelen. Is erg interessant... je kan elkaar dan aanraken zonder elkaar echt aan te raken
Ja dat weet ik...... ik ben al op diverse sites gaan kijken.....

Toch bedankt
Oud 12-08-2004, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Radium schreef op 12-08-2004 @ 17:53 :
Ben jij de enige die de energiebollen die jij creëert waar kan nemen?

Zo ja, dan zal het gewoon tussen je oren zitten.

Neej ik ben niet de enige..... het zit echter niet tussen me oren hoor...
Oud 12-08-2004, 17:04
Radium
Radium is offline
Dus als jij een energiebol creëert zou die voor een willekeurig persoon ook waarneembaar zijn?
Oud 12-08-2004, 17:05
Neoma
Neoma is offline
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 18:03 :
Neej ik ben niet de enige..... het zit echter niet tussen me oren hoor...
Post er eens een foto van zou ik zeggen
Oud 12-08-2004, 17:07
Radium
Radium is offline
Ze zijn onzichtbaar.
Oud 12-08-2004, 17:10
Neoma
Neoma is offline
En als ik er voor open sta en erin geloof, dan kan ik ze toch wel zien?
Oud 12-08-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Neoma schreef op 12-08-2004 @ 18:10 :
En als ik er voor open sta en erin geloof, dan kan ik ze toch wel zien?
Misschien wel....... ik zie ze ook nog niet zoals ik al eerder had aangegeven maar ik weet wel wat ik voel........

Als je naar de lucht kijkt een minuut ofzo wat zie je dan???
Oud 12-08-2004, 17:16
Radium
Radium is offline
Vliegende olifanten?

Nee, gewoon de lucht natuurlijk.
Oud 12-08-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Radium schreef op 12-08-2004 @ 18:16 :
Vliegende olifanten?

Nee, gewoon de lucht natuurlijk.
Als ik kijk zie ik allemaal witte energiebolletjes in de lucht die zich supersnel bewegen.....( ik hoorde nadat ik het had gezien pas dat het energie was)
Oud 12-08-2004, 17:29
Radium
Radium is offline
Hoe weet je dat dat "energie" is?

Omdat iemand dat zegt?
Oud 12-08-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Radium schreef op 12-08-2004 @ 18:29 :
Hoe weet je dat dat "energie" is?

Omdat iemand dat zegt?
De vrouw die het aan mij vertelde is paranormaal begaafd en zij helpt me, om uit mijn zoals anderen zeggen 'depressie' te halen en jah zij weet er veel van af...... en ik ken haar hartstikke goed en weet zeker dat het geen crap is...
Oud 12-08-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 18:32 :
De vrouw die het aan mij vertelde is paranormaal begaafd en zij helpt me, om uit mijn zoals anderen zeggen 'depressie' te halen en jah zij weet er veel van af...... en ik ken haar hartstikke goed en weet zeker dat het geen crap is...
Al eens van waanbeelden gehoord?
Oud 12-08-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-08-2004 @ 18:37 :
Al eens van waanbeelden gehoord?
Ja hoor, maar als ik je vertel dat ik meer mensen ken die hetzelfde waarnemen als ik zijn het dan ook waanbeelden???????

Ik denk dat het voor sommigen heel moeilijk te bevatten is.....???
Oud 12-08-2004, 17:45
Radium
Radium is offline
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 18:40 :
Ja hoor, maar als ik je vertel dat ik meer mensen ken die hetzelfde waarnemen als ik zijn het dan ook waanbeelden???????

Er zijn talloze voorbeelden in de psychiatrie van mensen met dezelfde soort waanbeelden. Erg triest dat dit soort onzin niet meer een psychische stoornis genoemd mag worden, maar dat het een paranormale gave o.i.d. moet zijn.

En je laatste zin vind ik nogal denigrerend. Wij staan hier gewoon gezond sceptisch tegenover, in tegenstelling tot vele anderen die graag "open staan" voor allerlei onzin en daar erg trots op zijn.

Als je nou eens wat meer uit zou leggen over deze "energie"?
Oud 12-08-2004, 17:45
Neoma
Neoma is offline
Citaat:
De vrouw die het aan mij vertelde is paranormaal begaafd
Paranormale begaafdheid bestaat niet (als je "wel" gaat roepen, neem dan gelijk wat harde bewijzen mee svp) en iedereen die dat pretendeert te zijn is dus een pure oplichter. Als je echt allemaal dat soort dingen ziet zou ik serieuze medische hulp zoeken ipv zo'n kwakzalver.
Oud 12-08-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 18:40 :

Be-wij-zen.
Oud 12-08-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Neoma schreef op 12-08-2004 @ 18:45 :
Paranormale begaafdheid bestaat niet (als je "wel" gaat roepen, neem dan gelijk wat harde bewijzen mee svp) en iedereen die dat pretendeert te zijn is dus een pure oplichter. Als je echt allemaal dat soort dingen ziet zou ik serieuze medische hulp zoeken ipv zo'n kwakzalver.

JIj geeft jou mening, daar ben ik blij mee en tuurlijk er zijn mensen die er niet in geloven... ik kan wel dingen bewijzen maar misschien is dit voor jou niet genoeg.....

Ik heb met die vrouw goede contacten en zij weet dat ik geesten zie alleen op een gegeven moment had ik er last van dat er iemand was ik was onder die geest beinvloed...... De paranormale vrouw....... haar heb ik toen gebeld zij heeft mij geholpen die geest naar het licht te brengen.......

Als je wilt kan ik vertellen hoe dat ging...... ik heb sindsdien geen last meer van die geest......

Ik hoor het wel van je
Oud 12-08-2004, 19:11
Neoma
Neoma is offline
Citaat:
eenzaammeisje schreef op 12-08-2004 @ 18:54 :
JIj geeft jou mening, daar ben ik blij mee en tuurlijk er zijn mensen die er niet in geloven... ik kan wel dingen bewijzen maar misschien is dit voor jou niet genoeg.....

Ik heb met die vrouw goede contacten en zij weet dat ik geesten zie alleen op een gegeven moment had ik er last van dat er iemand was ik was onder die geest beinvloed...... De paranormale vrouw....... haar heb ik toen gebeld zij heeft mij geholpen die geest naar het licht te brengen.......

Als je wilt kan ik vertellen hoe dat ging...... ik heb sindsdien geen last meer van die geest......

Ik hoor het wel van je
Jouw probleem is eigenlijk dat je totaal niet kritisch tegenover je eigen ziektebeeld staat. Je hebt duidelijk ergens last van en dan heb je jezelf (wel of niet mbv die vrouw) wijsgemaakt dat het "geesten" zijn en dan laat je je "behandelen" door zo'n kwakzalver ipv dat je naar een psychiator gaat, die kan je immers veel beter helpen. Geesten bestaan niet, mensen die ze zien lijden aan waanvoorstellingen. Dat is iets ernstigs en kan steeds erger worden als je er niets aan doet.
Oud 12-08-2004, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Neoma schreef op 12-08-2004 @ 20:11 :
Jouw probleem is eigenlijk dat je totaal niet kritisch tegenover je eigen ziektebeeld staat. Je hebt duidelijk ergens last van en dan heb je jezelf (wel of niet mbv die vrouw) wijsgemaakt dat het "geesten" zijn en dan laat je je "behandelen" door zo'n kwakzalver ipv dat je naar een psychiator gaat, die kan je immers veel beter helpen. Geesten bestaan niet, mensen die ze zien lijden aan waanvoorstellingen. Dat is iets ernstigs en kan steeds erger worden als je er niets aan doet.

Wat jij niet weet is dat ik ook bij een psycholoog loop en die vond het juist een goed idee!

JIj gelooft misschien niet in geesten, dat vind ik niet erg hoor maar ik geloof er wel in.... en ik denk niet dat het iets ernstigs is om eerlijk te zijn
Oud 12-08-2004, 19:57
Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
Neoma schreef op 12-08-2004 @ 18:45 :
Hoho, pipe down you. Nu ben je zef onjuist bezig. Regel uit de natuurwetenschappen: Een stelling is in beginsel juist totdat het tegendeel kan worden bewezen. Er is weinig bewijs voor, maar evenmin bewijs tegen. Een gezonde sceptische houding heb ik zelf ook, maar ik kraak niet meteen alles en iedereen af. Zeker niet als het wereldwijd om vele miljoenen mensen gaat.
Oud 12-08-2004, 20:06
Ayoshe
Ayoshe is offline
Wie zegt dat geesten bestaan?
Maar wie zegt dat ze niet kunnen bestaan?

Kijk, heel veel mensen lijden wel aan een geestelijke ziekte, daar kunnen ze NIKS aan doen en daar hoeven ze helemaal niet voor te schamen, maar er zijn ook onverklaarbare dingen. Als iemand zo iets meemaakt moeten we het wel kritisch bekijken, maar als zo'n iemand genoeg bewijzen heeft, dan kunnen we het ook proberen te geloven.
Ik geloof zelf in geesten, want ik heb mijn eigen evaringen. Ik ben niet geestelijk ziek, dat weet ik 100% zeker. Ik heb dingen gezien die echt uitkwamen, ik werd dingen verteld die ik nooit zelf kon weten. Dat is echt niet niks. Je hoeft het niet te geloven, maar sta er wel open voor dat het wel KAN. Als mijn ervaringen maar zomaar dingen waren, die verder nergens opsloegen, zou ik eigenlijk wel bezorgd zijn dat ik wel of niet geestelijk ziek zou zijn. Maar dat is niet zo... ze slaan wel ergens op.
Als je zelf iets wilt meemaken, zoek het dan op!!
Als je bewijzen wilt hebben, ga dan met iemand praten.
Ga niet zeggen dat het niet waar kan zijn, als je er zelf niks voor doet om het mee te maken.
Ga naar een kerk, of ergens anders! Ga zelf je antwoorden zoeken... want zo gaat het in de geestelijke wereld. Je moet het ZELF uitzoeken, het gaat niet als je iemand anders om bewijzen vraagt.
We can show you the door, but you are the one who has to walk through it

Maar ik raad iedereen aan, die paranormale dingen meemaakt, om verdere bewijzen te zoeken. Dat het niet zomaar waanbeelden zijn.
Oud 12-08-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ayoshe schreef op 12-08-2004 @ 21:06 :
* Bericht *
Ik ben het met je eens, niet alleen geesten zien zegt genoeg, ik weet ook zeker dat ik niet geestelijk ziek ben.

Ik heb ook zo mijn ervaringen, dingen die uitkomen.... voorspellende dromen heb ik gehad...

Ik vind het alleen jammer dat ik dit aan niemand uit mijn directe omgeving kan vertellen.....
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten