Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Owke...zo'n ding heb ik idd nodig, want er zijn nu n CD-r en een DVD-speler (was neit helemaal duidelijk in openingspost ![]() En voeding en/of koeling? is dat ook nog een punt van aandacht? Ja vast wel, maar ik heb er iig weinig verstand van....Waar meot ik dan op letten enzo...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar, stel dat je 3 HDDs in je kast wil hebben...waar laat je ze dan? En kan je ook ATA schijven op zo'n SATA systeem koppelen, of gaat et dan trippen? (en is et überhaupt nodig)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar er zijn redelijk wat handige jongens die gewoon zelf een rekje maken en dan is er altijd ruimte zat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Veel nieuwe kasten hebben tegenwoording hun hardiskrekje verlengt tot onder in de kast. En dat kan iedereen die een boormachine en een paar stripjes metaal heeft zelf ook. Daarnaast kan je de plaatsing van de schijven aanpassen in het rek. Dan hoef je minder tussenruimte tussen de schijven te laten (0,5 inch ipv 1) kortom de hoogte van een voeding + hoogte van het mobo is toch een slordige 40cm en daar passen heel wat schijfjes en cd spelers in ... mits je een beetje creatief bent. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mijn computer showt mankementen: DakDuif_oud | 8 | 22-11-2006 11:10 |