Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je het over lust hebt, ja dan zeker wel.
Heb je het over liefde, een relatie, nee dan kan ik je geen gelijk geven. Dan wilje natuurlijk wel da jezelf gelukkig bent, maar ook zeker je vriend/in moet gelukkig zijn, anders kun je dat zelf toch niet zijn?
||
Citaat:
[ik hoop dat men me een beetje kan volgen]
||
Citaat:
Dus uit eindelijk is ook dat uit eigenbelang :/ Want als je je eigen er goed door laat of gaat voelen, dan is dit voor je eigen, dus, eigenbelang :/ [Dit bericht is aangepast door moenbase (04-03-2002).]
||
Citaat:
Tenminste, ik denk niet dat mensen dingen doen die écht alleen maar goed is voor een ander. Maar dat er ook wel een bepaalde vorm van eigenbelang om de hoek komt kijken.
|
![]() |
als ik alles klakkeloos moet aannemen wat er hier op het forum staat, zou het inderdaad een vernietigend beeld van de liefde geven.
Daarentegen weet ik dat dit maar een fractie is, van wat er zit in de werkelijkheid speelt. Mensen met goede liefdeservaringen zullen ze niet snel op een forum enerzetten, met het feit dat er ook nog personen zijn die zich ver van dit soort praktijken distanciëren. Ik zie dit forum als een uit de kluiten gewassen roddelrubriek in een tienerblaadje. Het meerendeel is triest, en ook niet te benoemen als echte liefde. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
respect voor iedereen? Verwijderd | 74 | 21-01-2006 16:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Respect 2 all, met hun mooie oranje kleur… Verwijderd | 0 | 03-06-2005 16:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Respect Hannibal | 7 | 02-05-2002 18:50 | |
Psychologie |
Respect Verwijderd | 8 | 23-01-2002 22:38 | |
ARTistiek |
Respect Hannibal | 6 | 13-09-2001 17:00 | |
Verhalen & Gedichten |
een gedicht over respect | 12 | 03-09-2001 22:18 |