Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat betreft dat topic heb je gelijk, ik wil het ook niet écht, maar ik denk er al de hele avond aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je beter hulp kunt zoeken dan er een eind aan maken. |
![]() |
||
Citaat:
Wat voor dingen doe je in het dagelijks leven? Ga je naar school/college, heb je enige hobby waar je mensen tegenkomt?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gefeliciteerd trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Echt, ik wil absoluut niet pathetisch/ dan wel belerend over komen -begrijp me goed- maar als ik dit zo lees, denk ik dat het hoog tijd is aan jezelf te werken (met hulp). Heel veel sterkte, Joyce
||
![]() |
Citaat:
enne verder interesseert me neit zoveel meer helaas een bijverschijnsel van lang saai schoolwerk voorgezet krijgen |
![]() |
||
Citaat:
Overigens, er bestaat een club voor hoogbegaafde mensen. Wellicht kun je daar een soulmate vinden. Je dient eerst een intelligentie test te ondergaan alvorens je toegelaten kunt worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoek verder een studie die je wel interesseert en zoek een (of meerdere) hobby('s). Je bent er zelf bij, als het je allemaal niet bevalt, doe er dan wat aan. Zoek en probeer net zo lang tot het je wel bevalt. Zo zit het leven voor iedereen in elkaar, wat dat betreft ben je niet anders dan wie dan ook. Misschien kost het je iets meer moeite dan de gemiddelde mens, maar dat moet je er dan maar voor over hebben. En wie weet krijg je er ook wel iets heel moois voor terug. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waaorm ze zo geweldig is ga ik hier niet neerzetten, maar dat is ze zeker. Ik twijfel er zeer erg enorm aan of ik in dit leven een betere vriendin zal maken dan zij is. Ik houd onvoorwaardelijk van haar. Mijn hele leven ging het om studeren, om leren en dat soort rotzooi. Nooit heb ik enig begrip gehad of kon ik begrip opbrengen voor anderen. Bij haar voelde ik dat wederzijds begrip. Zonder dat...is alles leeg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dat zo heel belangrijk is. Misschien wel juist niet. Blijf niet in je verdriet ed hangen, daarvan wordt je niet beter. Zoek die vriendin weer op (je wilt niet zeggen hoe, wie of wat, dus kan ik ook niet weten wat er aan de hand is ed en dus kan ik ook niet weten of dit mogelijk is) en/of zoek andere mensen waarmee het "klikt". Laat je leven niet van een ander afhangen, maar neem zelf het heft in handen. Misschien moet je juist wel heel iets anders gaan doen dan je van te voren dacht. Ga uitproberen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als dat niet het geval is, dan lijkt het me toch verstandig om (meer) hulp te zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
@Wentelsnol: Probeer zelf alsjeblieft uit deze 'put' te kruipen. Stapje voor stapje, met of zonder hulp, maar ga er gewoon voor. Succes.
Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 23:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
komt er een eind aan de wereld, en hoe dan? de doornvogel | 52 | 19-09-2002 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
een gevoel tijgertjuh1985 | 0 | 09-06-2002 18:13 | |
Psychologie |
ben er bovenop Verwijderd | 8 | 12-05-2002 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
! ik maak er een eind aan ! ratsja | 7 | 15-02-2002 10:22 |