![]() |
Dumpen en next. Je antwoord wat je wilt horen neigt wel erg naar het feit dat je je huidige vriendin niet heel boeiend vind..
Tja, als je het toch al niet geweldig leuk vind bij je vriendin kun je er beter sowieso mee kappen.
Punkygirl schreef op 12-10-2004 @ 17:25 :
Het is oneerlijk om bij iemand te blijven die je niet echt leuk vind.. dus uitmaken. |
![]() |
ik zou zeggen weeg de voor en nadelen van beide keuzes tegen elkaar af en kies dan zelf wat je wilt.
|
![]() |
barkrukkie schreef op 12-10-2004 @ 17:39 :
zoals gezegd kun je 't dan maar beter uitmaken ja.. Ook al was dat ene leuke meisje niet vrijgezel geworden, dan blijkt nog uit je post dat je je huidige vriendin eigenlijk niet ziet zitten, dat je haar meer als een soort vervanging hebt gebruikt ofzo, dat je tenminste een vriendin hebt.. en dat is al heel fout Nja zoals barkrukkie sgreef k denk idem ook dat je haar als vervang hebt gebruikt ![]() |
![]() |
luchtballon schreef op 12-10-2004 @ 16:54 :
Tja, als je het toch al niet geweldig leuk vind bij je vriendin kun je er beter sowieso mee kappen.
je neemt de sprong
|
![]() |
Punkygirl schreef op 12-10-2004 @ 17:25 :
Het is oneerlijk om bij iemand te blijven die je niet echt leuk vind.. dus uitmaken.
The0 schreef op 12-10-2004 @ 16:47 :
Dumpen en next. Je antwoord wat je wilt horen neigt wel erg naar het feit dat je je huidige vriendin niet heel boeiend vind..
Maguire schreef op 12-10-2004 @ 16:41 :
hey ik zit met een dilemma wat de meeste van jullie denk ik stom zullen vinden maar wil het toch voorleggen. Ik heb nu sinds een aantal maanden weer een nieuwe vriendin, het loopt allemaal best goed. Echter ja het is niet het beste wat ik ooit meegemaakt heb laat ik het zo stellen. Maar het is allemaal toch vrij stabiel dus ik mag niet klagen. Echter nu is er een meisje dat ik echt al heel lang leuk vind zonder een vriend komen te zitten voor het eerst sinds tijden. En ja ze heeft toch wel duidelijk interesse getoond in me. Ik weet zeker dat dit meisje echt super bij me past. Dus ja de vraag is dan of je iets gaat opgeven wat je nu hebt wat op zich allemaal wel goed gaat en wel gezellig is, of neem je de sprong naar iets wat toch beter is maar waarvan het risico is dat het allemaal na korte tijd mis loopt en daarna dus zonder zit. ![]()
krullevaar schreef op 12-10-2004 @ 16:44 :
Aangezien je al aangeeft dat je huidige vriendin niet echt helemaal is wat je zoekt zou ik het sowieso, ook zonder dat andere meisje erbij te betrekken, uitmaken. Behalve als zij er net zo over denkt als jij. Maar als dat niet het geval is en zij knettergek op je is en haast denkt dat jij de ware bent vind ik dat erg oneerlijk tegenover haar (je vriendin dus).
Volgens mij weet je het zelf ook wel.
Maar wees zeker van je gevoelens, er kunnen een hoop onverwachte dingen naarboven komen.
Vraag je je eens af op wie je nou écht verliefd bent...
krullevaar schreef op 12-10-2004 @ 16:44 :
Maar als dat niet het geval is en zij knettergek op je is en haast denkt dat jij de ware bent vind ik dat erg oneerlijk tegenover haar (je vriendin dus).
The0 schreef op 12-10-2004 @ 16:47 :
Dumpen en next. Je antwoord wat je wilt horen neigt wel erg naar het feit dat je je huidige vriendin niet heel boeiend vind.. |
![]() |
and......
JUMP! ![]()