Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Intel heeft ook jarenlang Celerons verkocht die allemaal precies hetzelfde waren (denk aan de PPGA-366 en de FCPGA-566 en hoger). Dat deden ze gewoon om de kosten laag te houden, terwijl er genoeg sukkels zijn die denken dat het echt heel andere chips zijn. Maar ontopic, om die chip te modden moet je geluk hebben dat jouw chip een 'goede' is of dat de mod gewoon goed werkt. Laat ik het zo zeggen - als je de keus hebt geef je beter vijf tientjes meer uit voor een echte 9800 Pro (die je dan nog kunt voltmodden zodat hij op de snelheid van een XT kan lopen). |
![]() |
||
Citaat:
Je moet wel een 9800se hebben met een pro layout, dus de geheugenchippies moeten samen een L-vormpje maken. En je moet hopen dat je een goede chip hebt waar de andere pipelines niet verrot op zijn. Kijk inderdaad op gathering.tweakers.net, en ga van daaruit naar www.omegadrivers.net
||
Citaat:
||
Citaat:
Van 380/675 naar 412/730. Dat kan, maar dan moet je geluk hebben met het geheugen, andere koeler erop zetten. + daarbij de 4 resterende piplines activeren, en dan ook nog eens een XT bios erop te flashen. Dan heb je een volwaardige 9800XT. Try it ![]() Naja, kan wel, maar lukt waarschijnlijk niet vaak. Btw software mod is via drivers. Denk niet dat je via een bios flash van een SE een pro kan maken. (zelfde als bij de 9500 --> 9700). Je kon hem geloof ik ook hardmodden, maar laat dat maar, verneuk je je kaart waarschijnlijk mee. @ Chris hoe is de 6600?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je kan hem gewoon terug flashen hoor ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ach, wat voor nut heeft het, die honderd MHz extra boeit niets, het is een ouwe kaart met 128 bits-geheugenbus en geen DX9 ondersteuning. |
![]() |
||
Moet je geloof ik een of andere bios editor van Nvidia gebruiken.
Ff google. ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
X800PRO Vivo kan je modden/flashen mits je het goede geheugen en core hebt naar een X800XT PE.
Vivos zijn de afgekeurde X800XT PE. De 6800NU kan je ook eventuel modden en flashen. De 6800LE blijkt dat je bij die de meeste piplines kan opengooien. Sommige hebben hem 12 of 16 piplines opengekregen en 8 vertex shaders, dus Ultra op lagere locks. Maar dat voor 200 euries.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien zouden ze temperatuursensoren in die dingen moeten bouwen ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|