Oud 19-11-2004, 19:12
Verwijderd
Ik ben er nu al een aantal keer geweest: het grote ballet te schaats. De show zijn altijd met veel kostuums, licht, actie en dans. Ik vind ze ontzettend goed.

Dit jaar hebben ze de show Hollywood.

Citaat:
Lights... Camera... Action!

Wilde u altijd al eens een kijkje nemen achter de schermen van de droomfabriek Hollywood? Lijkt het u leuk om, al was het maar voor één keer, deel uit te maken van de onvergelijkelijke glamour en glitter van de filmwereld? Dankzij de nieuwste show van Holiday on Ice kunt u nu dit alles en nog veel meer beleven.

Hollywood biedt een kijkje achter de schermen van de meest populaire genres uit de filmwereld in een spectaculaire mix van prachtige kostuums, acrobatiek, meeslepende muziek en kunstrijden op het hoogste niveau.

In het eerste deel van de show volgen adembenemende stunts uit de actiefilms, stijlvolle filmiconen uit de jaren '20 en '30, een dynamische medley uit de muziekfilms van de tachtiger jaren, elkaar in hoog tempo op. Het tweede deel van de show werkt toe naar de meest krachtige climax van de afgelopen jaren: een eigentijdse, bruisende 'Can-Can' uitvoering, gevolgd door een oogverblindende 'science fiction'-finale.

De cast van Hollywood bestaat uit een internationaal schaatsgezelschap van 50 schaatsers uit 18 verschillende landen. De ijsvloer is omgebouwd tot een ware filmset, waarop de schaatsers op geheel eigen wijze de rol van een bekende filmheld vertolken. Zo zijn de Amerikanen Michael Chack en Alicia Cavanaugh als Marlon Brando en Audrey Hepburn te zien en presenteert de Fransman Julien Bouchard een swingende interpretatie van Elvis Presley.

Hollywood is een snelle, spectaculaire show die talloze filmherinneringen oproept bij jong en oud!
mij lijkt deze show wederom erg mooi. Iemand al plannen om erheen te gaan of houden jullie er totaal niet van?
Advertentie
Oud 19-11-2004, 19:19
Salva_mea
Salva_mea is offline
Ik wil dat weleens zien
Oud 19-11-2004, 22:02
Balance
Balance is offline
Ik zou daar eigenlijk graag willen werken als gastvrouw. Een vriendin van mij heeft dat vorig jaar gedaan. Maar ze weet niet meer hoe d'r zus dat voor d'r geregeld had en ik kon zelf niks vinden over vacatures ed.
Oud 20-11-2004, 17:12
Verwijderd
ik heb het eens gezien in Eindhoven, was heel erg leuk, mooie shows
Oud 20-11-2004, 17:43
forumfreakie
forumfreakie is offline
Ga dit jaar waarschijnlijk weer, ben vorig jaar ook geweest. Omdat de pa van mijn vriendin met heel het bedrijf er heen gaat (de mooiste plekken) maar het niks aan vindt mogen wij altijd.
Oud 20-11-2004, 20:01
Theseus
Theseus is offline
Ik ben er weleens heen geweest. Vorig jaar of 2 jaar geleden ofzo denk ik. Ik vond het wel mooi. Ik kan zelf schaatsen als een ...ehm... iets-wat-niet-kan-schaatsen, dus dan is zoiets al vaak een stuk knapper.
Oud 23-11-2004, 13:27
indigo
indigo is offline
M'n zusje is daar eens geweest, en ze was heel erg onder de indruk. Lijkt mij ook heel leuk om eens zo'n show te zien .
Oud 23-11-2004, 15:07
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Ik ben daar geloof ik eens geweest in scheveningen.

hadden we de shows van sneeuwitje en de leeuwenkoning gezien.

Inmiddels al een tijd geleden.
Oud 25-11-2004, 13:02
Jules
Jules is offline
Ik ben vorig jaar naar de kerstshow geweest in Zwolle, man man man wat verschrikkelijk kitsch allemaal

We hadden een paar interviews met de schaatsers, en achter de schermen is het best cool, die je al die attributen van dichtbij, mooi gemaakt allemaal

Maarja de show zelf.. je zit daar een beetje tussen de rtl4 65plussers.. maarja als je ervan houdt dan vind je het waarschijnlijk geweldig. Ik vond het vreselijk

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten