![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vastbinden is koel! (en... kietelen maar! ![]() ![]() Blinddoeken is koel! Vastbinden en blinddoeken tegelijk is geweldig! ![]() Enzo. Toevoegsel: Oh, oh, mijn vriend vindt het koel als ik hem sla! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 21:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() ![]() ![]() SM vind ik echt abnormaal, noem je het slaan van je partner bij de sex liefde? ![]() Ripper
|
ja hor, als het maar niet te heftig is..
ik hoef geen punthakken over mijn buik te hebben of 2 roodgeslagen billen waar ik een week niet normaal op kan zitten. maarruhhmm, ik denk dat je toch steeds verder gaat als je er eenmaal mee begint en dan langzaamaan merkt waar je grens ligt |
![]() |
|
Heb tonutoe alleen vastgebonden en 1 keer met een kaars gespeeld
![]() Verder hoeft het (nu) voor mij niet te gaan. Maar het kan natuurlijk wel gebeuren (wat iemand al zei) dat je met iets begint en dat je langzaam steeds verder gaat, en je van te voren geplande grenzen overschrijdt. Dat kan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En sm vind ik helemaal niks... ik wordt echt niet opgewonden van pijn. Ik ben toch geen slaaf ofzo?
||
Citaat:
eerst ik haar behandelen. Lekker gemeen... en dan idd rollen omdraaien ![]() ![]()
|
Nou, mijn vriendin vastbinden vond ik wel voor herhaling vatbaar (zij trouwens ook)
Maar sex MAG wild zijn maar dat lieve tedere vind ik ook wel iets hebben. het is gewoon net wat ZIJ wil.
|
sinds ik mijn zus een keer naakt vastgebonden op haar bed heb gevonden, huilend omdat ze daar al een paar uur zo lag, achtergelaten door haar 'vriend' die gewoon naar college was, ben ik niet meer zo happig op het idee...
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
als z eme geil maken en ik krijg geen zoen wok gek... kben blij dak niet vastgebonden zit op zulke momenten.. nu kan die kus nog eisen ![]() ![]() |
![]() |
|
Heel erg leuk ,
Als het voor beide partijen leuk blijft tenminste... Ik heb het wel eens met een goede vriendin gedaan en die vond het fantastisch.... en omdat er geen (gewone) sex bij komt kijken is het ook heel erg veilig mits de dominante weet wat ie doet.. nou als iemand hier nog vragen over heeft dan mailt ie maar (VRAGEN STAAT VRIJ) to_Edje@hotmail.com |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |