Advertentie | |
|
![]() |
|
hei hallo
ik kan dat hebben geschreven. soms (vaak) is het zo erg dat ik het serieus wil ga doen. maak plannen enzo. schrijf "afscheid" brieven. maar soms voel ik me weer beter. soms zelfs HEEL VEEL beter. misschien ben je manisch depressief?
|
Hoj Dr_love
Je bent zeker niet de enige met stemmingswisselingen. Ik heb er ook last van en soms zelfs zo erg dat ik binnen een paar minuten volledig ben veranderd van vrolijk in depressief, om dan vervolgens weer twee uur depressief te zijn en dan weer vrolijk te worden, of het juist twee maanden te blijven...
|
![]() |
hoi
wat erg voor je ik weet precies waarover je het hebt. Ik was ook heel lang zwaar depressief en heb een zelfmoordpoging gedaan. Ik heb het overleefd, duh. ik durfde en wilde geen hulp zoeken maar ik praatte wel met mijn mentor. Ik had ook het gevoel dat het steeds slechter met me ging als ik alleen op mijn kamer was, dan ga ik denken enz. Mijn mentor heeft gezegd als je daaraan gaat denken, loop dan meteen weg. Ga iets anders doen, iets waar je niet alleen bent. Ja, misschien moeilijk te geloven ik deed het niet altijd, maar het kan. Nu gaat het gelukkig steeds beter met me, mede door mijn nieuwe vriend. Bij mijn vorige vriend deed ik dus die poging, door mijn nieuwe vriend is heel die gedachte weg. Soms heb ik nog wel klote gevoelens/gedachtes. Maar het gaat beter, ik zal het niet te hard zeggen, straks val ik voor de zoveelste keer terug..... succes, je kunt mij altijd mailen: michelle@houdtvan.je
|
Ik heb het ook soms...Ik moet soms lichamelijke energie kwijt om me geestelijk in balans te brengen. Ik heb gewoon zijn om met de muur met de blote vuist te lijf te gaan, met alle gevolgen vandien...Het is niet echt agressiviteit ofzo, het is gewoon een een hele vreemde vertaling van het gevoel ongelukkig zijn bij me...boksbal kopen als het lang blijft aanslepen om geen stomme dingen te doen
![]() veel geluk |
![]() |
|
![]() |
Ha luitjes
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben, die heel erg last heeft van wisselende stemmingen. Ik heb daar zelf ook nogal last van. Een paar weken geleden heb ik geprobeerd m'n polsen door te snijden, maar het lukte niet. Ik had de kracht niet om helemaal dor te snijden. Ik doe mezelf al twee jaar pijn met allerlei scherpen voorwerpen. Na mijn zelfmoordpoging is kwam mijn moeder erachter dat ik al zolang bezig was. Ze is toen met mij naar de huisarts gegaan. Ik slik nu antidepressiva en ga ook na een psycholoog. Ik heb gelukkig nog een paar vrienden die me niet in de steek hebben gelaten, omdat ik zo'n last van stemmingswisselingen had. Zonder hen had ik het echt niet gered. Ik ben nu dan ook wat vaker in een vrolijke bui dan eerst. Wel heb ik nog steeds heel veel vreetbuien en eet ik dan weer een tijd helemaal nix. Ik hoop dat het ooit allemaal goed komt, maar ik heb nog een lange weg te gaan. Ik weet wel dat het oplucht om je verhaal kwijt te kunnen, aan mensen die zich een beetje hetzelfde voelen. Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-05-2002 om 14:41. |
![]() |
|
![]() |
heb het ook !! ik kan van de ene minuut op de andere ineens helemaal veranderen qua stemming, dan ben ik ineens zwaar depressief. heb al meerdere keren op het punt gestaan om er een eind aan te maken, maar niet gedaan, omdat ik het toch ook ergens weer niet wil. het zou heel makkelijk zijn, maar ik wil nooit snel opgeven, ik wil het proberen. en als ik dan weer op het punt heb gestaan denk ik achteraf; jezus, waar ben ik nu weer mee bezig geweest. want ik wil wel leven, als het maar een fijn leven is, en zoals het nu al jaren loopt is het dat absoluut niet en dan lijkt zelfmoord me zo'n fijne oplossing, zo makkelijk, weet je wel, dan ben je er vanaf. maar toch wil ik het ook niet, ik wil het nog niet opgeven.
ja, ik kan het eigenlijk niet zo heel goed uitleggen, maar ik snap dus wel wat jij hebt geschreven. sterkte!! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook een tijd gedacht dat ik geen hulp nodig had, en dat ik mezelf moest helpen. Maar ik zakte steeds dieper weg in m'n depressies en kwam er zelf niet meer uit. Ik heb er ook lang over nagedacht voordat ik aan de medicijnen ging, omdat ik die troep eerst niet in mijn lichaam wou, maar ik ben blij dat ik uiteindelijk die stap gezet heb. Nu lijkt het misschien lang een jaar behandeling, maar ik leef al zolang in ellende dat ik het er wel voor over heb.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik denk dat het door de combinatie komt. Ik weet dat ik het niet meer allemaal alleen hoef te doen, en door dat spul slaap ik beter en kan ik ook beter nadeken. Zodat ik niet meer in een of andere wirwar van gedachtes en gevoelens zit. Ik begin weer een beetje een normaal leven te krijgen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bah ik heb ook dat gevoel van zelfmoord komt me bekend voor maar ik durf het sowieso niet ik ben wel heel vaak depressief maar ik ga echt NOOIT medicijnen slikken voor die shit die depressieviteit komt alleen maar van mensen die op deze wereld wonen en die denken dat ze beter dan anderen zijn alleen omdat HUN er beter uitzien.....
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je altijd willen weten over het menselijk lichaam? #4 Heksjuh | 500 | 05-08-2011 11:26 | |
Psychologie |
ik wil dit gewoon ergens kwijt Frank G. | 5 | 23-11-2008 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
-mijn verhaal- Rosendeal =) Nijn* | 1 | 26-02-2004 17:48 | |
Verhalen & Gedichten |
SpAnarchism! Vlooienband | 26 | 02-07-2003 21:56 | |
Psychologie |
Wij westerse mensen verdienen het niet om zelfmoord te plegen. Ki Fighter | 55 | 15-04-2002 19:34 |