Oud 12-03-2002, 05:30
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
Iedere dag alsik wakkeer wordt, en iedere dag als ik ga slapen denk ik aan hem. Huilend begin en eindig ik mijn dag. Ik zou willen dat ik het niet deed, maar het lijkt wel of er nog niet genoeg tranen vergoten zijn.

Hij is weg, en misschien zie ik hem wel nooit meer. Die onmacht is zo erg, want ik wil het wel. De herinnering kan ik niet koesteren, iedere keer als ik iets ophaal uit het verleden, weer net zoals vroeger ik hem aankijk en we samen lachen, als we in elkaars armen lagen.....ik mis het, het komt nooit meer terug

en het is mijn schuld.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2002, 09:13
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
waarom is t jou schuld ? om te beginnen moet je jezelf niet de schuld geven , ook al is dat zo dan kan dat altijd nog als je over je eerste verdriet heen bent , anders kom je daar namelijk nooit overheen.
stap uit je bed en ga *iets* doen ..blijf bezig daardoor ga je je niet elke dag nog slechter voelen.
als t uit is gaat t leven door ,laat t leven dan ook werkelijk doorgaan!
Oud 12-03-2002, 09:55
Verwijderd
Ik snap het verhaal niet precies. Maar sterkte. En dat huilen stopt een keer. Je tranen zijn ooit eens op (bij mij ten minste)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 12:35
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Je tranen moeten ooit eens stoppen en je kunt wel met een lach op je gezicht gaan rond lopen, maar als je diep van binnen huilt, houd je alleen jezelf maar voor de gek.
Oud 15-03-2002, 13:00
Kiddie
Kiddie is offline
Realiteit...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 19:53
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Koningin van de Nijl schreef:
Iedere dag alsik wakkeer wordt, en iedere dag als ik ga slapen denk ik aan hem.
Aan wie?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 20:57
Shorty Number 1
Shorty Number 1 is offline
Oh meisje meisje toch, het ergste is dat ik precies weet hoe jij je voelt.

HET KUTSTE GEVOEL VAN DE WERELD!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Aan wie?
vraag ik me ook af... het is toch niet N....????

Nee meissie, maar het komt ooit wel een keer goed in dat koppie van je! En je hebt een mooi koppie, laat die maar nier verpesten!
En ook al lijkt het nu zo moeilijk, er komt vast iemand anders om wie je heel veel gaat geven! Dit klinkt allemaal zo cliché, maar veel meer kun je er niet over zeggen. Denk aan hetgene jij zou zeggen als een vriendin van je met dit probleem naar jou toe komt. Pas dit ook toe op jezelf...het helpt vast! En verder: vestig je aandacht op andere dingen, andere jongens en ontloop dingen, plekken en teksten die je aan hem laten denken (tenzij dit alles om je heen is...)

Mjah het klinkt makkelijker gezegd dan gedaan en dat is ook wel zo. Maar meer kan ik er ook niet van maken vrees ik..

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 23:36
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
vraag ik me ook af... het is toch niet N....????

Nee meissie, maar het komt ooit wel een keer goed in dat koppie van je! En je hebt een mooi koppie, laat die maar nier verpesten!
En ook al lijkt het nu zo moeilijk, er komt vast iemand anders om wie je heel veel gaat geven! Dit klinkt allemaal zo cliché, maar veel meer kun je er niet over zeggen. Denk aan hetgene jij zou zeggen als een vriendin van je met dit probleem naar jou toe komt. Pas dit ook toe op jezelf...het helpt vast! En verder: vestig je aandacht op andere dingen, andere jongens en ontloop dingen, plekken en teksten die je aan hem laten denken (tenzij dit alles om je heen is...)

Mjah het klinkt makkelijker gezegd dan gedaan en dat is ook wel zo. Maar meer kan ik er ook niet van maken vrees ik..

Sterkte
Ik weet bijna zeker dat het die kwijlebabbel van een N... is.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 23:38
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 11:15
Koningin van de Nijl
Citaat:
de abt van sion schreef:
nee het spijt me, dat is het niet. Ga een letter terug in het alfabet en u heeft uw antwoord.

en daarnaast ken ik jullie geen van beide, in plaats van op de persoon te spelen, houd het alsjeblieft algemeen, het is al moeilijk genoeg
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 11:17
Koningin van de Nijl
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
vestig je aandacht op andere dingen, andere jongens en ontloop dingen, plekken en teksten die je aan hem laten denken (tenzij dit alles om je heen is...)
en als dat laatste klopt? als al het mooie wat ik zie, alles waar ik van geniet, me daaraan herinnerd? Wat dan, moet ik dan maar uit het leven stappen?.....

Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 11:20
Koningin van de Nijl
Citaat:
Kiddie schreef:
Realiteit...
Was het maar de jouwe.....zou je het eens weten....
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 11:23
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
Shorty Number 1 schreef:
Oh meisje meisje toch, het ergste is dat ik precies weet hoe jij je voelt.

HET KUTSTE GEVOEL VAN DE WERELD!!!!

Ik heb het ook gehad. Ik ben er nu pas overheen. Omdat ik een ander ontmoet heb. Maar dan ben je wel heel erg bang dat het zelfde je ooit weer overkomt.

INKIE
Oud 16-03-2002, 11:26
Koningin van de Nijl
Citaat:
hendrikafox schreef:

Ik heb het ook gehad. Ik ben er nu pas overheen. Omdat ik een ander ontmoet heb. Maar dan ben je wel heel erg bang dat het zelfde je ooit weer overkomt.

INKIE
maar ik wil geen ANDER ontmoeten. Dat is geen logica, waarom zou je een ander nodig hebben om over iemand heen te komen? Dat KAN toch niet, that doesn't make any sense. Je moet er toch ZELF overheen komen, jhet LAATSTE wara ik nu aan denk is me weer in een relatie te soten, dan zou je er niets van geleerd hebben, en precies, ik ben er bijna van overtuigd dat hetzelfde me weer overkomt.

maar hoe kom je er zelf overheen....
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 11:40
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
maar ik wil geen ANDER ontmoeten. Dat is geen logica, waarom zou je een ander nodig hebben om over iemand heen te komen? Dat KAN toch niet, that doesn't make any sense. Je moet er toch ZELF overheen komen, jhet LAATSTE wara ik nu aan denk is me weer in een relatie te soten, dan zou je er niets van geleerd hebben, en precies, ik ben er bijna van overtuigd dat hetzelfde me weer overkomt.

maar hoe kom je er zelf overheen....

Ik bedoel ook niet in zo'n korte tijd. Bij mij heeft het een jaar geduurd. En dat is niet nix. Ik verwacht ook niet dat je na een week al weer een ander hebt. Dan kom je over als een nou ja je weet vast wat ik bedoel. Nee eigenlijk kom je er nooit overheen, maar je begint het na een hele lange poos te vergeten.

-x- INKIE
Oud 16-03-2002, 12:03
stylo girl
stylo girl is offline
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt(ik heb het zelf ook gehad...) Maar ik kan je verzekeren; het slijt gewoon, hoe langer het geleden is hoe minder je eraan denkt... En op een dag is het helemaal weg en sta je weer open voor nieuwe jongens.
Ik weet het, het is heel moeilijk om een jongen uit je hoofd te zetten waar je helemaal gek van bent/was, maar je moet maar zo denken 'Er zwemmen meer vissen in de zee'...
Ik weet cker dat er binnenkort weer een jongen komt die jou gelukkig kan maken... Blijf hier niet te lang in hangen want daar ga je alleen maar kapot aan(zoek afleiding en geniet van leuke dingen!!!!)
suc6....
Oud 16-03-2002, 12:12
stylo girl
stylo girl is offline
Citaat:
en als dat laatste klopt? als al het mooie wat ik zie, alles waar ik van geniet, me daaraan herinnerd? Wat dan, moet ik dan maar uit het leven stappen?.....

Ik vind wel dat je dingen een beetje moet relativeren... Je ziet het leven nu wel door een héél donker brilletje... Die jongen kan dan misschien wel helemaal geweldig zijn maar hij is heus niet de enige die jou supergelukkig kan maken....
Moet je eens nadenken: er leven miljarden mannen op de aarde(15674338392018594838328373 zoveel ), dan is het echt onzin om te denken dat hij de enige is!!!! Zet het nou maar een btje van je af, ga jezelf verwennen met chocola en chips en snoep enzo(dat helpt echt !) en je hebt toch hopelijk wel vriendinnen die je een btje door deze moeilijke periode heen kunnen slepen????

Oud 16-03-2002, 17:23
Koningin van de Nijl
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
, ook al zeg je van niet is de naam en je hebt me zelfs op ICQ gesproken. En als het goed is ken ik jouw ex ook nog wel ... Als het diegene is dan.
NEE DIEGENE IS HET NIET ARG NIELS IS HET NIET

zijn nu alle misverstanden uit de wereld, sorry hoor, Niels ken ik al meer dan een jaar, en daar ben ik onderhand wel overheen, dat rust in vrede. het is mijn meest recente ex ( wat klint dit toch vresleijk zeg)

De rest van jou boodschap begrijp ik, maar begrijp ook, dat iemand met mijn geestelijke instabiliteit niet veel tegenslagen kan dulden, wil het draadje definitief knappen

[Dit bericht is aangepast door Koningin van de Nijl (16-03-2002).]

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:36.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 17:27
Verwijderd
Ow God, Damn! Dan weet ik ook waar die MSN naam op slaat...
Ik snap nu alles meissie...
En ik weet ook over wie het gaat, die heb ik zelfs nog eventjes gesproken...
Hmm das nog nie zo lang geleden he?
Nahja, ik zal me der niet mee bemoeien dan

Sorry voor dit misverstand, wilde je niet boos maken
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 17:39
Koningin van de Nijl
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ow God, Damn! Dan weet ik ook waar die MSN naam op slaat...
Ik snap nu alles meissie...
En ik weet ook over wie het gaat, die heb ik zelfs nog eventjes gesproken...
Hmm das nog nie zo lang geleden he?
Nahja, ik zal me der niet mee bemoeien dan

Sorry voor dit misverstand, wilde je niet boos maken

ik ben niet boos, ietswat geiriteerd omdat...nouja..als je het evrhala kent dan begrijp je het.

Het maakt niet uit, het is goed bedoeld, en ik had het hier niet neergezet als ik niet tegen kritiek kon, dus toch bedankt

Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 20:15
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Me vriend heeft het dus gistere plotseling uitgemaakt.. ik was er echt helemaal kapot van ik kende hem al heel lang en we hadden al een tijd wat met elkaar voor avondjes gehad... we waren alletwee te laf om te vragen of we allebei meer voelde voor elkaar... nadat ik het had gevraagd of ie meer voelde antwoorde dat hij meer voelde... ik helemaal in LOVE maar toen heeft ie het gistere plotseling uitgemaakt.. ik heb de hele dag en nacht lopen janken en ik heb me vandaag zwaar klote gevoelt. ik had gistereavond en vannacht en vandaag echt de neiging om ook uit het leven te stappen... toen hij vanmiddag op msn kwam vroeg ie hoe het ging met mij... en toen heb ik alles in 1 keer verteld: dat ik nog hartstikke gek op hem was, en dat ik neiging had tot zelfmoord. hij is daar zo van geschrokken dat hij me heeft gebeld om alles uit te praten enz... toen hij had opgehangen was hij zo overstuurd dat hij gelijk naar me toe is gekomen.. we hebben alles uitgepraat en ik moet je zeggen ik kan me weer wat gelukkiger voelen... ik hou nog steeds heel veel van hem... maar hij niet meer van... We hebben echt alles uitgepraat... ik mijn gevoelens allemaal verteld en hij zijne... En ik moet je zeggen dat lucht heel erg op!

ik zou echt met iemand praten en wees niet bang om al je gevoelens aan iemand te vertellen ik was ook heel erg bang dat ie me een zeikerd zou vinden maar dat wil allemaal reuze mee!!

Dus praat er met iemand over! dat kan echt heel veel schelen.

Als je je verhaal kwijt wilt kan je me wel emailen of toevoegen op msn: marjoleinkreulen@Hotmail.com (weet nie als je er wat hebt om met een wildvreemde der over te hebben)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 09:40
paal
paal is offline
Citaat:
de abt van sion schreef/amaru:
You go to Hell and you DIE. Sorry, maar staat Niels niet boven dit zielige Jerrie-Springer gedoe? Hij geeft geen zak om Jeanne, heeft hij nooit gedaan. Hij luisterd niet naar haar. Hij misbruikt haar alleen. Hij slijmt om met meisjes naar bed te kunnne gaan. Hij kwetst meiden de hele tijd. Hij vernietigd relaties. En hij lacht daar om.. Hij gaat vreemd, manipuleerd en verkracht.

NATUURLIJK ben je daar snel overheen. Ik bedoel Niels betekend helemaal NIETS meer voor Jeanne, en Jeanne niets meer voor Niels.

En zelfmoord plegen? Tja, das dan jammer hoor, dat doen mensen wel vaker. Niets aan te doen.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten