Ik heb een vraagje aan jullie..
Want ik begin me inmiddels af te vragen of ik nou gek begin te worden of niet. Het zit namelijk zo..
Ik heb al ruim 1,5 jaar een vriend. En we hebben echt een hele goede geweldige relatie!! Maar ik hou zo veel van hem, dat ik echt niet zonder hem kan! :$ Ik heb bijv. volgende week een toetsweek op school, en dan moet ik echt elke dag leren!

Ik moet zelfs het weekend voor mijn toetsweek leren.. Ik kan hem dus 1 week niet zien. En dat vind ik zo vreselijk!! Ik lig echt al ruim een week wakker van het idee dat ik hem volgende week niet kan zien! Ik denk echt elke seconde aan hem! Echt elke!! Ik ben half van de wereld doordat ik alleen nog maar aan hem kan denken :$ Ik let niet op op school, voel me verdrietig en soms moet ik zelfs huilen. Je snapt wel dat ik zo dus voor geen meter kan leren!! Nou is het ook nog eens zo dat hij redelijk ver van mij vandaan woont. In ieder geval zo ver dat je er 1 uur op fiets en 15 min op rijdt. Dus ik kan ook niet zeggen dat ik even snel op en neer rijd. Heeft iemand hier ervaring mee?? En nog beter, heeft iemand een tip om hiermee om te gaan. Want ik kan echt niet leren zo! En het komt ook gewoon bij elke toetsweek weer terug! Ik voel me er echt rot door
Alvast bedankt!!