Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2011, 20:19
MvBJ
MvBJ is offline
Ik heb een vraagje aan jullie..
Want ik begin me inmiddels af te vragen of ik nou gek begin te worden of niet. Het zit namelijk zo..

Ik heb al ruim 1,5 jaar een vriend. En we hebben echt een hele goede geweldige relatie!! Maar ik hou zo veel van hem, dat ik echt niet zonder hem kan! :$ Ik heb bijv. volgende week een toetsweek op school, en dan moet ik echt elke dag leren! Ik moet zelfs het weekend voor mijn toetsweek leren.. Ik kan hem dus 1 week niet zien. En dat vind ik zo vreselijk!! Ik lig echt al ruim een week wakker van het idee dat ik hem volgende week niet kan zien! Ik denk echt elke seconde aan hem! Echt elke!! Ik ben half van de wereld doordat ik alleen nog maar aan hem kan denken :$ Ik let niet op op school, voel me verdrietig en soms moet ik zelfs huilen. Je snapt wel dat ik zo dus voor geen meter kan leren!! Nou is het ook nog eens zo dat hij redelijk ver van mij vandaan woont. In ieder geval zo ver dat je er 1 uur op fiets en 15 min op rijdt. Dus ik kan ook niet zeggen dat ik even snel op en neer rijd. Heeft iemand hier ervaring mee?? En nog beter, heeft iemand een tip om hiermee om te gaan. Want ik kan echt niet leren zo! En het komt ook gewoon bij elke toetsweek weer terug! Ik voel me er echt rot door

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2011, 21:23
Dott
Dott is offline
Volgens mij ben je een beetje veel te afhankelijk van je vriend. gek zijn op iemand is 1 ding, maar je kunt ook doorslaan.
Oud 31-10-2011, 22:33
Jefar
Jefar is offline
Of je kan stoppen met zeuren, mischien helpt dat.
Oud 01-11-2011, 07:01
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ben je een beetje veel te afhankelijk van je vriend. gek zijn op iemand is 1 ding, maar je kunt ook doorslaan.
Dit inderdaad. Een weekje elkaar niet zien moet niet heel erg zijn lijkt mij. En het moet al helemaal niet zo zijn dat je moet huilen omdat je je vriendje een week niet kan zien.
Misschien helpt het om elke avond even met hem te bellen ofzo. En verder kan je hem misschien 's avonds eventjes zien, want ik neem aan dat je niet dag en nacht aan het leren ben. En als je hem echt zó mist dan is het vast niet zo erg om daar ruim een uur voor te moeten fietsen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 10:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt, toen ik en mijn ex-vriend net met elkaar hadden had ik soms ook zo'n heel naar, bijna pijnlijk gevoel als hij er niet was. Dat is lastig, want je kan jezelf niet echt dwingen om minder om hem te geven. Je kunt wel proberen om hem als je gaat leren voor eventjes opzij te schuiven, tegen jezelf te zeggen, "Nou goed, ik zie hem over een weekje weer, en tot die tijd kan ik zo nu en dan sms'en of bellen en op dit moment denkt hij vast ook aan mij. Goed, en nu ga ik leren." Misschien helpt het als je hem als een beloning ziet, als je goed je best doet met leren en een doel dat je voor jezelf zet bereikt hebt, je hem mag sms'en en niet eerder?
Oud 01-11-2011, 17:34
MvBJ
MvBJ is offline
Bedankt voor jullie reacties allemaal!! Ik snap dat sommige denken dat ik doorsla of zeur.. maar mijn vriend en ik hebben een hele vervelende tijd meegemaakt!! Een tijd waarin ik me (terecht) heel veel zorgen maakte over het welzijn van mijn vriend! Hij zegt niet altijd tegen mij als t niet goed gaat met hem omdat hij dat moeilijk vind. Daardoor is elkaar zien ook gelijk een soort controle of t wel echt goed gaat met hem. Vandaar dat ik het dus niet fijn vind als ik hem een hele week niet kan zien. Als hij zich nu slecht voelt dan ben ik echt bang dat t mis gaat met hem wanneer hij mij niet kan zien. En tuurlijk heb ik het voor hem over om 1 uur te fietsen!! Maar het is 1 uur heen, 1 uur bij hem zijn (bijv) en dan weer 1 uur terug. Dat is toch 3 uur en die 3 uur kan ik echt niet missen!! Mijn opleiding is niet een van de makkelijkste en ik heb veel toetsen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 17:44
MvBJ
MvBJ is offline
Citaat:
Ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt, toen ik en mijn ex-vriend net met elkaar hadden had ik soms ook zo'n heel naar, bijna pijnlijk gevoel als hij er niet was. Dat is lastig, want je kan jezelf niet echt dwingen om minder om hem te geven. Je kunt wel proberen om hem als je gaat leren voor eventjes opzij te schuiven, tegen jezelf te zeggen, "Nou goed, ik zie hem over een weekje weer, en tot die tijd kan ik zo nu en dan sms'en of bellen en op dit moment denkt hij vast ook aan mij. Goed, en nu ga ik leren." Misschien helpt het als je hem als een beloning ziet, als je goed je best doet met leren en een doel dat je voor jezelf zet bereikt hebt, je hem mag sms'en en niet eerder?
Dankjewel en heel erg bedankt voor de tips!! Ik ga het zeker proberen en hopelijk gaat het lukken!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 17:59
RienoBieno
RienoBieno is offline
laat hem naar jou toe komen dan bijv 2 keer in die week dan kan je hem toch nog zien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten