Oud 29-10-2004, 18:02
Purgatori
Purgatori is offline
Hey,

Ik kom net van een lan-party, heb ik net alles weer aangeslote, maar nou doet men muis het niet meer ineens hij is niet lomp vervoerd of iets, gewoon netjes in een tasje op de achterbank van auto. Als ik hem in de usb doe dan gaan het (rode) lichtje gewoon niet brande, ik kan wel gewoon rechterklik doen. Erg vreemd dus? Wat kan dit zijn.. (het ligt er ook niet aan of ik wel of geen drivers heb)

Bedankt,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2004, 20:56
Manuzhai
Manuzhai is offline
Hardware...
Oud 29-10-2004, 23:30
Verwijderd
Je zou kunnen proberen om de drivers opnieuw te installeren, maar ik verwacht niet dat dat de oplossing is voor het probleem. De meeste muizen worden wel automatisch herkent (behalve in wat oudere versies van windows soms), dus dan zou de muis gewoon zo moeten werken.
Als het rode lampje niet aangaat zou dit ook kunnen beteken dat er iets in je muis kapot is, zoals bijvoorbeeld het lampje of een circuitje, maar ik denk niet dat je daar zelf veel aan kan repareren. Dit lijkt me de meest waarschijnlijk.
Je kan ook nog proberen of het met een andere (optische) muis wel werkt, als dat niet het geval is zou het aan de computer liggen, maar dit lijkt me niet erg logisch dat dat zo is.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 00:05
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
SneakyViper schreef op 30-10-2004 @ 00:30 :
Je zou kunnen proberen om de drivers opnieuw te installeren, maar ik verwacht niet dat dat de oplossing is voor het probleem. De meeste muizen worden wel automatisch herkent (behalve in wat oudere versies van windows soms), dus dan zou de muis gewoon zo moeten werken.
Als het rode lampje niet aangaat zou dit ook kunnen beteken dat er iets in je muis kapot is, zoals bijvoorbeeld het lampje of een circuitje, maar ik denk niet dat je daar zelf veel aan kan repareren. Dit lijkt me de meest waarschijnlijk.
Je kan ook nog proberen of het met een andere (optische) muis wel werkt, als dat niet het geval is zou het aan de computer liggen, maar dit lijkt me niet erg logisch dat dat zo is.
of je usbmouse op een andere pc proberen ik denk ook dat er toch is iets mis gegaan in de muis zelf.
Oud 30-10-2004, 00:53
Verwijderd
Argh

Andere USB-poort, andere computer. Als hij op een andere PC ook niet werkt is hij gewoon dood, daar kun je van op aan. Je moet ook niet naar zulke nerdgatherings gaan, dat is niet goed voor je hardware.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 10:33
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-10-2004 @ 01:53 :
Argh

Je moet ook niet naar zulke nerdgatherings gaan, dat is niet goed voor je hardware.
LOL

Heb je gelijk in. Maar ook niet, wat je allemaal ervoor terug krijgt. Is het een muisje wel waar. ZO was het bij ons, tenmiste, ff alles leechen van elkaar, eentje had 120 + gig Anime ff overzetten.

Kost je weer dagen downloaden
Oud 30-10-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 30-10-2004 @ 11:33 :
LOL

Heb je gelijk in. Maar ook niet, wat je allemaal ervoor terug krijgt. Is het een muisje wel waar. ZO was het bij ons, tenmiste, ff alles leechen van elkaar, eentje had 120 + gig Anime ff overzetten.

Kost je weer dagen downloaden
Ja, als je dan tenminste maar een lege 200 GB-schijf hebt en voldoende tijd om van iedereen wrede DVD anime ISO's over te pompen Het is alleen zo ongelooflijk naar áls er echt iets kapot gaat daar, want je hebt natuurlijk geen afspraken over wie er dan moet betalen.

Hangt 'n beetje van de lan af natuurlijk. Het is ook wel flauw want overal kan je muis kapot gaan als je 'm vervoert, ik ram thuis ook regelmatig op de tafel dus de boel kan hier ook best kapot gaan

Bovendien, die 120 GB anime is me niet een muis waard als dat toevallig een splinternieuwe MX1000 is
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 00:45
Purgatori
Purgatori is offline
Hij doet het op et moment weer, kom net van een clanmeeting, deed et op het begin niet, maar had em dr gewoon ingelate, en toen deed hij het ineens. En nu hier thuis ook weer.

Verder, men comp is goed genoeg en usb poorte werke gewoon, andere muis deed het wel gewoon drin. Maarja, misschien was er een logische verklaring, dat logitech ofzo ergens in gefaalt had. Maarja, tzal wel iets IN de muis zelf zijn. Thanks voor de reacties,

Gr
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 01:33
Jolt
Jolt is offline
Had ik met mobo, ff eerst sp 1 installen en dan usb poorten refreshen/flashen deed mijn toetsenbord het weer.

Maar, als ik mijn tv/radio/pc op een stopcontact zet, en dan ga ocen, dan heb ik geen stroom meer op mijn toetsenbord, tis niet zo fijn....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten