Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou gewoon wachten, aangezien Pentium zofel gaat veranderen dit jaar...
||
Citaat:
Ik weet niet hoe de Intel 600 serie het tegen de Athlon 64 reeks gaat doen. Hopelijk eens beter dan Amd, want Amd begint lui te worden. Sempron is budget. Je kan het beste de cpu's vergelijken in het prijs segment.
|
Post ff de link, Tom doet een beetje moeilijk daarmee
![]() Hier Doet een zeer goedkope Cpu het niet slecht, tegen een veel duurde Pentium 4. Alleen ik vindt het geen goede benchmark, ze pakken stomme chipsets. ![]() ![]()
|
Ja, dat zeker... maar mijn punt was dat de CPU's van Intel die er tegenover staan (2.4/2.6GHz) wel sneller zijn. Alleen die prijs..
![]() Kijk hier maar eens: http://www6.tomshardware.com/cpu/20030210/index.html http://www6.tomshardware.com/motherb...414/index.html http://www6.tomshardware.com/cpu/20030521/index.html
||
Citaat:
waarom p4 of athlon64? het moet beetje een 'budget' pc worden (ik wil ongeveer een 2.8/3ghz) dus welke is goedkoper maar wat zijn de nadelen van bijv. de sempron 3100+ tov athlon64 3000 of p4 2.8ghz. bedoel, kan ie wel een beetje mee met hun?
||
Citaat:
||
Citaat:
Dell is niet meteen goedkoper omdat je weet dat het kwaliteit levert maar het kan wel goedkoper zijn aangezien je direct bij de groothandel bestelt.
||
Citaat:
Uhmmmm dell en goedkoop????? Yeah right.. als je de 85 euro bezorgkosten + 50 euro programa kosten even niet mee telt ... Ojaaa en vooral geen garantie wil hebben |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
* Celeron 2.6GHz * 256MB DDR * 40GB IDE harddisk * geïntegreerde videokaart * geïntegreerde geluidskaart * 48x brander * 17 inch CRT Voor die prijs stel je dat nooit zelf samen, dat kan gewoon niet. En je hebt ook nog eens een jaar garantie. Maar: zelf samenstellen kost dan wel wat meer, maar in verhouding krijg je er ook een beter systeem voor terug (als in: het presteert beter).
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sempron zou ik voor de lange termijn niet kopen. Deze processor is eigenlijk meer te vergelijken met de Celeron-D dan met de Pentium 4.
||
Citaat:
![]() Jammer want het zijn superfijne borden, 40 euro en superstabiel, superhoog overclocken (1833 @ 2333 bij mij, met 19dba cpufan) etc. K8S8X ook supergoed bord. Jammer, want nu heeft Asrock toch wel de beste borden eruit gehaald.
||
Citaat:
Asrock K7S41 - 40 (ja deze is nog wel te krijgen, met onboard VGA/Sound/LAN) 256MB DDR - 35 40GB HDD - 45 CDRW - 30 17" CRT - 130 Kast - 30 €350 (ex verzendkosten dan wel, maar zullen bij Dell hoger zijn ws.) Alleen dell heeft windows er vast wel legaal erbij. Voor de mensen die dat op prijs stellen is dat een plus. Maar windows erbij, dat is wel een met shit volgepropte voorgeinstalleerde versie met een neppe recoverycd dus geen echte windows installatie cd. duron 1.6GHz is alleen slecht te verkrijgen, presteert standaard even goed als de celeron 2.6GHz, FSB op 166 instellen of zelfs 200 geeft je een leuke snelheidsverbetering.
||
Citaat:
Die pc kan je tenmiste in je huiskamer zetten.
||
Citaat:
Als mensen niet willen overclocken moeten ze dat niet doen. Bij deze Duron is het een fluitje van een cent om in het BIOS bij de FSB op page down te drukken, zodat de FSB op 166MHz staat. Als ze dat niet willen hoeft dat niet, het is gratis extra performance. Niet alle CPUs loont het om te gaan overclocken, maar een Duron 1.6GHz draait zonder problemen op 2.2GHz.
||
Citaat:
![]() Ik denk ook niet dat ASRock dit expres heeft gedaan (om jou te pesten), als ik me niet vergis wordt die SiS748 chipset gewoon niet meer gemaakt.
||
Citaat:
![]()
||
Heb ik liever een Dell Pc dan...
![]() Citaat:
Dus ook niet als je pc/3200 geheugen sychroom laat lopen met je processor. Tuurlijk niet, ga hem lekker onderlocken ![]() Tja als je pc/2100 of 2700 geheugen hebt, sommige kunnen nog 200 mhz trekken, sommige niet ligt weer aan de kwaliteit geheugen. @ Ts, kijk hier eens na, alle processors kijk en huiver.
Laatst gewijzigd op 11-01-2005 om 12:36. |
![]() |
||
Citaat:
ik ben wel blij dat iemand nu zo een nuttige website post natuurlijk ![]()
|
Google hoeft nog niet echt.
Gewoon de Processors, Moederbord en Geheugen Faq @Got beetje doorlezen dan is hij een stuk wijzer. Maar hou er rekening mee dat die niet up to date is ![]()
|||||
Citaat:
Duron 1.6GHz is End Of Life. Maar oude voorraden zijn er nog natuurlijk. Heb er hier ook nog 4 liggen. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
En als jij hem kan overlocken dus geluk hebt met de core, wilt niet zeggen dat de rest dat allemaal lukt, niet iedereen heeft een dikke big ass koeler zoals jij ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
laptopper bamiPoep | 7 | 30-01-2007 10:42 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe pc: hulp gewenst Balance | 120 | 23-10-2005 02:00 | |
Software & Hardware |
[Mobile Processors] Welke sneller? Retinite | 15 | 07-09-2005 02:25 | |
Software & Hardware |
[Processor] Nieuwe processor draait op lagere snelheid [NL]mootje^ | 36 | 19-04-2005 21:02 | |
Software & Hardware |
[processor]AMD Sempron MightyMarcel | 5 | 12-04-2005 20:34 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Dilemma's bij een nieuwe pc Tranzzam | 21 | 20-02-2005 23:33 |