Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tijdens de relatie was die passie en liefde en moeite er ook niet voor jou hoor. Je overdrijft het gewoon. Of je hemelt het op omdat het nu pas uit is.
![]() Zo bijzonder was je relatie niet. Je dramatiseerd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het punt is dat ik niet BEGRIJP waarom mensen dingen veranderen. ik WEET dat het leuk was en dat de andere partij het ook vond, maar TOCH beweert deze het tegenovergestelde |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dramatiseren. Je kunt mij alles wijsmaken en alles weerleggen, maar als je intiem met iemand bent geweest stelt het WEL veel voor. dat is niet zomaar iets dat je weggeeft....en wat als dat ook veranderd wordt, dan is het gedaan met je zelfrespect |
![]() |
||
Citaat:
Dan verklaar ik de reden dat iemand het verleden veranderd als een poging om jouw te kwetsen. Ik weet niet hoe goed/slecht dat jullie uit elkaar zijn gegaan (ik neem ff aan dat dit over een recente persoonlijk situatie ging?), maar zoals jezelf zei hij WEET dat de situatie toen mooi was, maar beweert naar jouw het tegenovergestelde. Dat klinkt als een klassieke wraakactie. Natrappen op een manier van:"Oh ja? Nou ik vond het toen ook al niet leuk met je, lekker puh!" Ik weet dat dit je niet veel beter zal laten voelen. Maar misschien heb je er iets aan als je je realiseert dat het slechts een zielige en wanhopige poging is geweest om zijn eigen selfesteem op te krikken door jouw in onzekerheid en verdriet achter te laten. De beste manier om hem terug te pakken? Droog je tranen, hef je hoofd en wees gelukkig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Inderdaad, daar ben ik zelf ook achter, maar de manier waarop jij het verwoord boezemt me inderdaad wat troost in ![]() Het feit dat het zo gaat, doet mij ook denken dat ik me vergist heb ik hem. Deze ' wraakactie' duid op onfatsoen, het kwam gewoonweg onverwacht . In alle emotie geloof je de dingen die er gezegd worden ( het stelde niets voor, het was niet, je hebt nooit bestaan) maar nu zie ik in dat slechts een sterke vorm van alzheimer hem er vanaf zou helpen. Zelf heb ik ook ooit de fout gemaakt iemand volledig afgebrand achter te laten, om zo mezelf beter te laten voelen. Daar heb ik spijt van betuigd, het was onfatsoenlijk. Helaas is die portie egoisme me deze keer niet bedeeld.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat je je nu voelt alsof je de grond ingetrapt bent ligt niet aan jou, maar alleen aan hem.. jij gaf m je ziel, en hij trapte erop.. dat heeft met zijn egoïsme te maken, en met jouw geestelijke gezondheid (edit: die is dus echt wel in orde).. je komt er bovenop, zolang je er maar in gelooft.. laat hem lekker stikken, en ga lekker jezelf zijn, wachtend op een echte, wederzijdse liefde.. [Dit bericht is aangepast door @pie (18-03-2002).]
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nu ik dat allemaal weer lees, herinner ik het me weer goed(het is immers ook nog maar heel kort geleden)... Maar ik had te maken met een jongen die het zelf ging ONTKENNEN. Ik had zoveel gevoel bij hem, en we waren dus intiem geweest enzo en als iemand het dan vervolgens gaat ontkennen...dat komt echt aan als een harde klap in je gezicht!!! Maar ik verzeker je, over een tijdje(die periode verschilt per persoon)dan krijg je weer 'zin' in het leven en dan lach je die gozer bij wijze van spreke uit, echt waar....
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het verleden veranderen is de makkelijke manier om dingen te verwerken, maar dat is wel jezelf voorliegen. [Dit bericht is aangepast door Koningin van de Nijl (20-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh ja, het is wel logisch als hij het alleen maar voor de sex deed, en voor de rest geen hol om je gaf/geeft. (realiteit) Hij is gewoon een zeer triest figuur. [Dit bericht is aangepast door annetje het sletje (20-03-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Being Erica Verwijderd | 46 | 15-06-2009 21:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
niet meer lijden... ranonkel | 100 | 12-05-2004 22:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is tijdreizigen mogelijk? Martjin | 80 | 31-01-2004 23:50 | |
Psychologie |
leven in het verleden ipv het heden Black Reina | 12 | 21-10-2002 10:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |