Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2011, 09:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Duurt lang
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Oud 25-10-2011, 09:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Die van mijamoto is trouwens ook wel goed.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-10-2011, 09:17
Verwijderd
Nice, met m'n salarisverhoging verdien ik echt heel veel geld
Oud 25-10-2011, 09:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jullie hebben wel vet goede suggesties zo word ik zeker aangenomen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 09:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb zin om nieuwe schoenen en een broek te gaan kopen. Maar ik kan natuurlijk ook iets nuttigs gaan doen. Studeren ofzo.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 09:18
Verwijderd
huhu
Oud 25-10-2011, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om nieuwe schoenen en een broek te gaan kopen. Maar ik kan natuurlijk ook iets nuttigs gaan doen. Studeren ofzo.
Dit. Exact dit. Ik heb zo'n zin om te winkelen!
Oud 25-10-2011, 09:19
Verwijderd
Ik was vergeten dat ik vanmiddag nog college had. Ik vind dat zo kut he, de week voor de tentamens, dan wil ik gewoon de hele dag ploeteren en studeren en dan moet ik naar college
Oud 25-10-2011, 09:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jij hebt tenminste volgende week je tentamens al. Ik heb ze de week daarna op woensdagochtend om 8 uur (!) en op donderdagavond van 7 tot 10 (!). En dan begint maandag gewoon het nieuwe blok weer.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-10-2011, 09:20
Verwijderd
Naar. Ik wil eigenlijk een film kijken, maar dat kan niet. Waarschijnlijk goed, want misschien dat ik dan ga studeren
Oud 25-10-2011, 09:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Een studiegenootje heeft een take home exam (van een andere master) van 9 tot 12 uur 's avonds
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt tenminste volgende week je tentamens al. Ik heb ze de week daarna op woensdagochtend om 8 uur (!) en op donderdagavond van 7 tot 10 (!). En dan begint maandag gewoon het nieuwe blok weer.
Ik heb er dinsdag 1. En die maandag erna nog 1. En dat vind ik wel heel relaxed want dan zit er bijna een week tussen
Oud 25-10-2011, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt tenminste volgende week je tentamens al. Ik heb ze de week daarna op woensdagochtend om 8 uur (!) en op donderdagavond van 7 tot 10 (!). En dan begint maandag gewoon het nieuwe blok weer.
Ik had er gister 1 om 9 uur 's ochtends en straks om 1 uur mag ik weer. En maandag begint het nieuwe blok weer ja
Oud 25-10-2011, 09:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Naar. Ik wil eigenlijk een film kijken, maar dat kan niet. Waarschijnlijk goed, want misschien dat ik dan ga studeren
Ik weet al wat ik met mezelf afspreek ik moet tot 2 uur studeren, dan ga ik thee drinken met een vriendin in de stad en dan mag ik daarna schoenen shoppen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 09:24
Verwijderd
Ik heb vandaag nog tentamen, donderdag en vrijdag nog, en dan woensdag weer een 250woorden-essay schrijven, en die recensie ergens tussendoor , maar dan ben ik klaar!
Oud 25-10-2011, 09:24
Verwijderd
ik ga ook shoppen vandaag

eigelijk zou ik naar de film body language gaan, maar met wie ik zou gaan kan opeens de hele week niet meer. verdacht.....
Oud 25-10-2011, 09:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb vandaag nog tentamen, donderdag en vrijdag nog, en dan woensdag weer een 250woorden-essay schrijven, en die recensie ergens tussendoor , maar dan ben ik klaar!
Uh wat veel Maar dat essay heb je natuurlijk zo af, dat scheelt weer
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 09:27
Verwijderd
Ik zou sowieso niet naar de film Body Language gaan.
Ads door Google
Oud 25-10-2011, 09:27
Verwijderd
Ja dat hoop ik . Het is voornamelijk veel schrappen maar ja. Onze studie en planning is sowieso vaag.
Oud 25-10-2011, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Ik zou sowieso niet naar de film Body Language gaan.
waarom niet, valt die tegen???

dan ga ik wel naar de lion king in 3D. met mijn broertje.
Oud 25-10-2011, 09:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zou sowieso niet naar de film Body Language gaan.
Qft.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 09:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm, onder 'kleine laptop' verstaan ze bij KLM vast zo'n miniding, geen gewone.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 09:31
Verwijderd
Hebben ze er niet een formaat bij staan ofzo?
Oud 25-10-2011, 09:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hebben ze er niet een formaat bij staan ofzo?
Citaat:
Toegestane accessoires: Een van de volgende voorwerpen: handtas, aktetas, camera, kleine laptop of 1 ander voorwerp van gelijk of kleiner formaat.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 09:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat betekent dat de tas die ik gebruik als handbagage groot genoeg moet zijn voor m'n laptop.. Crap.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 25-10-2011, 09:35
Verwijderd
Zo tijd om te treinen. Hopelijk ga ik de locatie snel vinden in Science Park, nog nooit tentamen gehad daar
Oud 25-10-2011, 09:36
Verwijderd
Oh, dat zou kut zijn, als je het gewoon niet kan vinden
Oud 25-10-2011, 09:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zo tijd om te treinen. Hopelijk ga ik de locatie snel vinden in Science Park, nog nooit tentamen gehad daar
Succes
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 09:41
Verwijderd
Citaat:
waarom niet, valt die tegen???

dan ga ik wel naar de lion king in 3D. met mijn broertje.
Weet ik niet, maar de zogenaamde real life soap doet vermoeden van wel.
Oud 25-10-2011, 09:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Die "reality-serie" was wel tenenkrommend ja overigens krijgt 'ie ook bijzonder slechte recensies.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 09:43
Verwijderd
Oh, ik was eigenlijk aan het twijfelen maar dan ga ik mooi niet zonde van het geld.
Oud 25-10-2011, 09:44
Verwijderd
Ik heb zin in chocola
Oud 25-10-2011, 09:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, studietijd.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 09:53
Verwijderd
@mijamoto

Ik weet niet zo goed of dat nou (weer) een semisneer was of niet, maar ik weet er niet het meeste van. Ik weet er echter wel genoeg van om geen interesse te hebben in het opruimen van andermans zooi voor ik daadwerkelijk het probleem kan gaan troubleshooten. Dat heb ik mezelf met de jaren afgeleerd. Het staat iedereen natuurlijk geheel vrij raadgevers te kiezen en/of mijn autoriteit in twijfel te trekken Dan doe ik graag een stapje terug, is all.
Oud 25-10-2011, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Die "reality-serie" was wel tenenkrommend ja overigens krijgt 'ie ook bijzonder slechte recensies.
Dat verbaast me ook echt helemaal niet. Een stel dansers die het erg met zichzelf getroffen hebben, proberen te acteren in een ongeloofwaardig verhaal. Die Lorenzo is ook echt een walgelijk arrogant gastje.
Oud 25-10-2011, 09:55
Verwijderd
Ik heb zin in speculaas. Of pepernoten. Of van die Pijnenburg theekoekjes/gemberkoekjes van de IKEA.
Ads door Google
Oud 25-10-2011, 09:55
Verwijderd
Pffff volgens mijn oom ligt het weer aan windows updates, ja ja. Die had ik al een keer uitgeschakeld . Hoe duur is een nieuwe computer of laptop?
Oud 25-10-2011, 10:04
Verwijderd
Citaat:
@mijamoto

Ik weet niet zo goed of dat nou (weer) een semisneer was of niet, maar ik weet er niet het meeste van. Ik weet er echter wel genoeg van om geen interesse te hebben in het opruimen van andermans zooi voor ik daadwerkelijk het probleem kan gaan troubleshooten. Dat heb ik mezelf met de jaren afgeleerd. Het staat iedereen natuurlijk geheel vrij raadgevers te kiezen en/of mijn autoriteit in twijfel te trekken Dan doe ik graag een stapje terug, is all.
Het was geen sneer je weet er toch wel meer vanaf dan de meeste hier.
Oud 25-10-2011, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Pffff volgens mijn oom ligt het weer aan windows updates, ja ja. Die had ik al een keer uitgeschakeld . Hoe duur is een nieuwe computer of laptop?
Tussen de 200 en de 3000
Oud 25-10-2011, 10:07
Verwijderd
Oud 25-10-2011, 10:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een heel fijne asus van 500
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 10:13
Verwijderd
Oei Mijn zus had ook een asus, maar die heeft er héle slechte ervaringen mee
Oud 25-10-2011, 10:13
Verwijderd
Mijn ouders hebben ook een Asus van rond de 500 euro, prima ding
Oud 25-10-2011, 10:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hmm, Asus is (doorgaans) een behoorlijk sterk / betrouwbaar merk.

Maar goed, het ligt denk ik ook een beetje aan de prijsklasse. Een laptop van 200 of 300 euro gaat sowieso niet jaren mee (alhoewel ook die low-end dingen steeds beter worden).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-10-2011, 10:15
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Goeiemorgen!
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Oud 25-10-2011, 10:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oei Mijn zus had ook een asus, maar die heeft er héle slechte ervaringen mee
Wat ik heb begrepen is Asus één van de beste merken voor "goedkope" laptops. Maar ja, je kan altijd pech hebben . Ik heb zo'n 7 jaar gewerkt op een Acer, perfect ding, nooit problemen mee gehad (afgezien van het feit dat 'ie aan het eind nogal warm werd), maar Acer schijnt helemaal geen goed merk te zijn.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 10:16
Verwijderd
Ja, de ervaringen van mijn zus waren ook puur van de klantenservice eigenlijk, er was gewoon iets mis met die laptop en het kon niet gemaakt worden maar daar deed de klantenservice uiterst vervelend over.
Oud 25-10-2011, 10:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja ik was aan het studeren
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-10-2011, 10:18
Verwijderd
Kut ns, trein 10 minuten te laat dus algemeen ik die neem mis ik mijn aansluiting dus moet ik de fyra nemen
Oud 25-10-2011, 10:18
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
hmm, Asus is (doorgaans) een behoorlijk sterk / betrouwbaar merk.

Maar goed, het ligt denk ik ook een beetje aan de prijsklasse. Een laptop van 200 of 300 euro gaat sowieso niet jaren mee (alhoewel ook die low-end dingen steeds beter worden).
Ik had eerst een asus, maar al snel begon de accu minder te worden. Niet dat dat echt aan asus zelf ligt, maar toch.

Ik heb een Packard Bell dot s: doet het prima!
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.