Advertentie | |
|
![]() |
||
Dingen als 100 verschillende comp accounts, veel zelf regelen komt op alle universiteiten/opleidingen wel voor, dus daarom zou ik niet stoppen.
Er zullen altijd vakken tussenzitten die moeilijk zijn, waar je even doorheen moet bijten. Maarja, als je alleen maar moeilijke/niet leuke vakken krijgt, ook over bijv. een jaartje, dan zou ik gewoon iets anders zoeken.. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben vorig jaar begonnen met de studie economie aan de VU en ook gestopt. Na 2 periodes had ik het helemaal gehad. De vakken als marketing en management gingen allemaal prima en daar haalde ik ook gewoon goede cijfers voor, maar de vakken micro economie en kwanitatieve methode 1.2 gingen echt niet.
Maar ik zat aan te kijken tegen een enorme wiskunde achterstand en een heleboel andere ook. Het ging vooral bij diegene slecht die geen wiskunde b haddden gehad en dat had ik ook niet. Maar mijn wiskunde op het vwo ging altijd prima en heb het ook met een goed cijfer afgesloten. Ik ben dus maar een aantal keren gaan babbelen met de studieadviseuse en het probleem uitgelegd en ze zei dat ze dat heel veel vaker met studenten met een wiskunde achterstand te maken had. Maar wat ik raar vind is dat wanneer je het profiel E&M hebt gevolgd niet eens met voldoende wiskundekennis een Economie studie kan gaan volgen. Zet dan in de toelatingseisen wiskunde B neer dan heb je die problemen tenminste niet. Maar ben dit jaar februari meteen met een andere studie begonnen (Commerciele economie) en dit is iets wat mij zeer goed bevalt. En nu ik zo'n mooi verhaal heb getyped mag ik vast wel de link van m'n enquete weer een keer geven ![]() http://www.createsurvey.com/c/21137-udSdED/ PS Wat ik wel jammer vind is dat ik nu wat minder vaak in het bruin cafe van de VU ben ![]() |
![]() |
|
misschien is kunst en economie wat voor je
aan de hku in utrecht is hbo www.hku.nl en dan interfaculteit |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
veranderen van richting Malasai | 3 | 05-05-2011 16:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Studeren |
Niet weten wat ik wil. freakinaround | 9 | 03-10-2005 11:50 | |
Eindexamens 2003 |
[Economie] Al je vragen & opmerkingen over het CE economie hier! M*Licious | 80 | 20-05-2003 15:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de dood gangstahbabe | 35 | 19-08-2002 19:53 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |