Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2004, 17:39
Sexiejjj!!
Sexiejjj!! is offline
Ik heb bij mn billen heel erg een sinaasappelhuid... ik ben nu aan het afvallen maar gaat dat daardoor weg? of gaat het weg door bil spieren te doen misschien????????
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:41
Verwijderd
Cellulitis (weet niet of het goed geschreven is, maar daar lijkt het iig op) gaat, voor zo ver ik weet, nooit volledig weg. Maar door afvallen (als dat nodig is dan tenminste) en dmv oefeningen kun je het vast wel verminderen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:42
Verwijderd
Misschien heb je iets aan een site als: http://www.e-gezondheid.be/gezondhei...cellulitis.htm Zoek anders zelf ff op google, is best wat over te vinden.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 18:22
Funky_Soprano_7
Funky_Soprano_7 is offline
Check ff http://www.liposyne.nl/ tis van Vichy. Schijnt erg goed te helpen. Btw: er bestaan meer middeltjes tegen sinaasappelhuid, check ook site van Yves Rocher, dat middel heet Spa Energie Vegetale, kost rond de 14 euro d8 ik zo.

Nouw, veel succes
Oud 14-10-2004, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Funky_Soprano_7 schreef op 13-10-2004 @ 19:22 :
Check ff http://www.liposyne.nl/ tis van Vichy. Schijnt erg goed te helpen. Btw: er bestaan meer middeltjes tegen sinaasappelhuid, check ook site van Yves Rocher, dat middel heet Spa Energie Vegetale, kost rond de 14 euro d8 ik zo.

Nouw, veel succes
Volgens mij betaal je dat alleen maar heel veel geld voor iets wat niet werkt. Of wel werkt maar dan moet je er eerst zoveel opsmeren dat je al failliet bent.

Ik heb het ook een beetje op m'n billen, maar alleen als ik ze aanspan. Dat is wel minder geworden door spinning, omdat je dan je been+bilspieren vrij intensief gebruikt en vet verbrandt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 17:40
Funky_Soprano_7
Funky_Soprano_7 is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 14-10-2004 @ 16:53 :
Volgens mij betaal je dat alleen maar heel veel geld voor iets wat niet werkt. Of wel werkt maar dan moet je er eerst zoveel opsmeren dat je al failliet bent.

Ik heb het ook een beetje op m'n billen, maar alleen als ik ze aanspan. Dat is wel minder geworden door spinning, omdat je dan je been+bilspieren vrij intensief gebruikt en vet verbrandt.
En wat houdt spinning in? Een oefening? Wat doe je dan precies? leg uit leg uit!
Oud 15-10-2004, 17:56
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik heb dat ook
gemeen
ik sport regelmatig, ook veel fietsen, ben absoluut niet dik, (spinning is een soort super actief fietsen in de sportzaal op zon trainer en dan met zijn allen keihard trappen op de muziek enzo )
maar nee, toch die lelijke putjes
massage schijnt ook te helpen
Oud 19-10-2004, 14:57
Woodstock
Woodstock is offline
vééééél water drinken. 2 liter op een dag. en sinaasappels eten (ja echt! citrusvruchten, veel vitamientjes en gezondigheid en zo). en weinig of geen chips, alcohol, snoep, junk food...
helpt allemaal.
Oud 19-10-2004, 15:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
Funky_Soprano_7 schreef op 13-10-2004 @ 19:22 :

Nouw, veel succes
Collega's van mij hebben dat soort middeltjes wel eens geprobeerd, omdat we allemaal proefmonsters hadden.
Hun conclusie: werkt perfect zolang je blijft smeren, maar zodra je stopt met smeren is de cellulitus weer helemaal terug zoals je het had voordat je begon.
Bij een middeltje van 14 euro lijkt het me dus niet zo handig...
Oud 27-10-2004, 15:07
Noddy
Noddy is offline
volgen mij zijn er maar weinig mensen die geen sinaasappelhuid hebben.
Ik was blij toen ik zag dat zelfs mijn 3jarige neefje (die absoluut niet dik is!) ook sinaasappelhuid had in zn bovenbeen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 15:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Funky_Soprano_7 schreef op 15-10-2004 @ 18:40 :
En wat houdt spinning in? Een oefening? Wat doe je dan precies? leg uit leg uit!
Bij spinning moet je gewoon een hometrainer indenken. Het enige, maar grote, verschil is dat het vliegwiel blijft draaien als je stopt met trappen. (Dat is wat ik er van heb gevolgd, ik vind het niet leuk ;p)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 19:39
Verwijderd
smeerseltjes maken je huid dikker, dan valt het wel minder op maar zit het er nog steeds.

Cellulite komt doordat niet alle vetcellen even 'vol' zitten. En dat komt dan weer doordat de bloedvaten in het vetweefsel niet goed het vet kunnen verdelen.
Een dunner vetlaagje maakt de cellulite vanzelf minder opvallend, omdat de cellen minder vol zitten en het verschil tussen cellen dus minder groot kan zijn (even versimpeld ).
Je kunt ook de doorbloeding verbeteren door regelmatig te sporten (ik weet niet of het hierbij nodig is om sporten te doen waarbij je je bilspieren gebruikt, naar dat kan in elk geval geen kwaad), door afwisselend warm te douchen of je billen te (laten) masseren. En je kunt voorkomen dat 't afgekneld wordt door niet te veel te zitten en door geen strakke stugge broeken te dragen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 20:55
Mo0x
Mo0x is offline
Voor een sinaasappelhuidje kan je in ieder geval iedere ochtend en avond (dus bij het opstaan en weer naar bed gaan) ff een paar oefeningen doen!
Ga op handen en knieen zitten en strek je been naar achter, daarna lift je het been een aantal keer, snel langzaam wat je wilt, je kan je been ook opzij strekken en ook weer liften.
Het verstevigt je bilspieren en beenspieren heel erg en is dus een goede oefening om daar wat strakker te worden!
Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten