![]() |
|
*zoekt op wikipedia*
OOH. dat is het...goh dacht altijd dat het die leuke tijgerstreepjes waren... Vind het er niet echt storend uitzien xD geen idee wat je ertegen kan doen ook.. die tijgerstreepjes trouwens ook niet. ik vind je op een gekke manier wel schattig (tenzij degene die ze heeft zo'n smerige vette prop is) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sinaasappelhuid heet cellulite; cellulitis is een onderhuidse ontsteking en ik neem aan dat je dat niet bedoelt. Het komt doordat niet elke vetcel even vol zit. En dat komt voornamelijk door een matige doorbloeding op de plekken waar relatief veel vet zit en die vaak in de beknelling komen, dus je billen en dijbenen (want daar zit je op, dat is wel beknelling genoeg
![]() |
![]() |
|
![]() |
@Sarah,
jij lijkt altijd wel wat meer medische kennis te hebben. Nu heb ik vaak ook grote blauwe plekken op mijn billen waarvan ik niet kan herinneren hoe ik ze krijg, (overlaats zat ik in een plaats met veel airco, en het begon opeens te jeuken... terug thuis bleek het een blauwe plek te zijn van zo een 5 cm lang). Zou dit ook door de slechte doorbloeding kunnen komen? Oh, een ook bedankt aan de anderen voor de reactie's ![]() |
![]() |
|
![]() |
Blauwe plekken zijn juist door een (onderhuidse) bloeding, dus komt niet van een slechte doorbloeding
![]() Als je echt heel gemakkelijk blauwe plekken krijgt (nauwelijks stoten, van dingen vastpakken, etc), en je bijv. ook snel last hebt van bloedneuzen, of 'veel' menstrueert kan je ook bij je huisarts keer langsgaan om te kijken of je niet een probleem met de stolling van je bloed hebt (hoewel een keer een blauwe plek krijgen natuurlijk heel normaal is ![]()
||
![]() |
Citaat:
Extremen van warmte en koude hebben er iets mee te maken denk ik. Ik heb het eens gehad met airco en een andere keer dat ik erg dicht bij een elektrisch vuurtje zat. Dan begint het opeens te jeuken en dan later als zie ik dat er een blauwe plek is. Mij lijkt het maar raar haha maar ze doen niet echt pijn en gaan weer weg, dus zorgen maak ik me eigenlijk niet ![]() |
![]() |
|
Ik had vroeger nooit sinaasappelhuid. Was tot 7 maanden terug 1.74 en 55 kg. Maar sinds ik zwanger ben, heb ik al 13 a 14 kg aangezet..way to go me
![]() ![]() ![]() Tis wel zo dat ik nu wegens bekkenpijn enzo veel minder beweeg dan ik normaal deed. Hopelijk is dat dan de sleutel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikje wegtrainen Muchacha | 76 | 14-10-2008 19:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Cellulitis op buik Muchacha | 7 | 27-09-2005 16:15 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BI] cellulitis rikkus | 13 | 12-05-2005 22:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft ervaring met cellulitis cremes? groezel538 | 11 | 23-04-2004 16:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie baalt hier ook zo van straie/cellulitis?? another supergirl | 70 | 29-02-2004 19:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
cellulitus snoopy | 7 | 24-06-2003 21:57 |