Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wouter, als jij nou nog 1x uitlegd hoe het zit ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Dat ze het over zichzelf hebben afgeroepen is lariekoek. Of een mening smakeloos is of niet, daar draait het helemaal niet om. Van belang is alleen, en ik meen dat prof E. Dommering dit al ooit eens eerder heeft gezegd, wat in een publiek debat door de beugel kan. Ik hoef je in dit kader er vast niet aan te herinneren dat het EHRM van mening is dat in het publieke debat het toegestaan is uitspraken te doen die schokken of aanstoot geven. Als iemand die juridische grens overschrijdt dan is het de overheid die de sanctie oplegt, niet de extremistische Moslim die zonodig slager moet spelen. Meningen die binnen het juridisch kader zonder meer toelaatbaar zijn, daarin kan men nooit een rechtvaardiging vinden voor moord. Jouw argument is vergelijkbaar met de vrouw die wordt verkracht omdat ze zogenaamd in een kort rokje loopt; dat had ze maar niet moeten doen. In de strafrechtliteratuur hebben ze daar een term voor; blaming te victim. De enige die hier wat te verwijten valt is de dader zelf. Laatst gewijzigd op 03-11-2004 om 17:44. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als jij dat verband niet ziet, dan snap ik jou niet...
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Dat dit zich echter uit in geweld is het gevolg een explosie van ondemocratische elementen binnen de Islamitische cultuur. Men wil en kan zich niet aan de Nederlandse regels houden. Wat niet zou mogen is dat dit een klimaat schept waarbinnen mensen zich niet meer kritisch durven te uiten over de Islam, zelfs in zachtere bewoordingen zoals Cliteur dat deed. En *dat* vind ik een verwerpelijke ondermijning van een recht, het vrije woord, wat een ieder toekomt. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het Christendom ook niets. Staat er nu morgen een bijbelpreker op de stoep die me met een kruis dodelijk op het hoofd slaat? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk eigenlijk dat een asociale kamper niet anders zou hebben gereageerd wanneer iets met die bewoordingen over zijn familie zou worden gezegd. ![]() Trouwens, ik ga vanavond wel weer even in op je vorige stukje, ik zit nu op een ongelooflijk kuttoetsenbord. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nee, maar als jij in de media uitgebreid gaat rondbazuinen dat je vindt dat alle christelijk mensen maar varkens zijn en weet ik veel wat allemaal, dan roep je ook op tot onverdraagzaamheid. (Overigens moet ik zelf niets van religie hebben. Alle oorlogen ontsaan uit religieconflicten.)
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ideale school Verwijderd | 22 | 02-07-2011 09:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
Staat en SGP voor de rechter in zaak positie vrouw Gatara | 349 | 17-09-2005 11:12 | |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
menig over dierenbevrijdingsfront lindaxxxies | 198 | 28-01-2004 17:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 |