Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() *stik jaloers* prachtig hoe je het verteld man ! "Wolken kruisen een pad van dauwig ochtendlicht regen dendert uit de hemel? Stervend op een verendeken, zij dromend van een dimensie - waarvan ze het bestaan niet kent" heeerlijk gewoon ! waarom heeft niemand behalve alluman hier op gereageerd ![]() eerste strofe is matig maar daarna word het echt goed, fantastisch hoe je het beschrijft ![]() ![]() enigste wat hier nog aan bij te schaven is de eerste strofe, enne waarom staat er een vraagteken 2e zin van 3e strofe ? hij's echt zoo mooi ! wanneer schrijf je er nog zo een ?? *kwijlt nog een paar minuten na*
||
![]() |
Citaat:
![]() Wanneer ik er nog zo een schrijf, ooit, dit is eigenlijk mijn eerste gedicht waar ik goed commentaar op krijg, dusch we zullen zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het boeit tog niet dat het niet kan, daarom hoef je er tog geen vraagteken bij te zetten ![]() Het valt me nu (nog) meer op hoe je woorden weglaat en het tog goed doorloopt, zoals in "sluit haar ogen - niet voor eeuwig - neemt ze genoegen" want normaal klopt 'sluit haar ogen neemt ze genoegen' niet echt helemaal (ja echt waar! ![]() enne ik verwacht minstens morgen het volgende gedicht ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
DoP Nostalgietopic (Ter gelegenheid van de 100.000ste post). Sketch | 43 | 11-07-2005 16:04 |