![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
iig succes ![]()
|
http://www.gezondheidsnet.nl/legacy/...?contentID=297
..Dit middel _klinkt_ veel belovend, syNeo5.. Zie voor nadere informatie de bovenstaande url..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat syneo 5 moet ook goed zijn zeggen ze |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar het werkt bij mij wel ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik had er ook altijd best veel last van, vooral in de zomer lekker verveleld.. want dan doe je er geen vest meer over ofzo. Deoleen heb ik hier ook nog staan, hielp niets Ik weet niet wat je met 5 dagen zweet weg bedoelt? Ik gebruik Syneo 5.. ook voor 5 dagen ongeveer. Bij mij helpt dat echt heeeel goed. In het begin moest ik het vaker gebruiken dan nu. Toen werkte het 3 dagen ofzo. nu gebruik ik het 1 keer in de week ongeveer ( of soms zelfs alleen bij speciale gelegenheden..dwz feest ofzo), maar blijf er wel gewone deo bij gebruiken. Helemaal droog blijven is denk ik bijna niet mogelijk, maar iedereen zweet wel wat. Zo'n flesje dkost 20 euro. heel duur, maar je doet er een half jaar wel mee.. ik heb nu het tweede fles nog maar half leeg en gebruik het al langer dan een jaar..
|
een vriend van me heeft het ook heel erg. Als ie uit is geweest kan hij werkelijk z'n shirt uitknijpen.
Maar goed, hij heeft er dus wat beter onderzoek naar gedaan en de dokter kwam met een voorstel om z'n zenuwen van z'n klieren door te laseren. Is mogelijk, zweet je niet meer, maar je kan dood gaan/bijna dood als je koorts hebt. Als je namelijk koorts hebt zweet je om je temperatuur omlaag te krijgen. Niet echt handig als je dan niet meer kan zweten hè? Dan raak je gewoon simpelweg oververhit waardoor je cellen kapot trillen van de hitte. Maar goed: andere oplossing dus: Rexona cotton dry helpt mij wel goed eigenlijk. En ik merk dat ik iets meer transpireer als anderen. Bij die jongen hielp Odorex erg goed. Als het maar voornamelijk niet iets met een lekker geurtje is. Dat helpt idd meestal voor geen moer. Verder idd geen synthetica of erg nauwzittende shirtjes. Bij zwart zie je wat minder de zweetplekken en ik denk dat het bij rood ofzo ook wel zal meevallen. ![]()
|
Zeg... het is een beetje nutteloos om aan je lichaam te gaan sleutelen, terwijl het toch duidelijk alleen maar goed functioneert. Zweten na 10 km hard doortrappen is niet raar, maar doodnormaal. Enige oplossing is dus om gewoon even om te kleden op school of om even iets eerder weg te gaan. Alle middeltjes die het zweet moeten tegengaan werken averechts. Na verloop van tijd moet het er namelijk toch wel uit. Het beste is om je op school dus gewoon even op te frissen en geen anti-zweet deo te gebruiken, maar eentje die geur neutraliseerd. Voorkomen is in dit geval niet beter dan genezen, want het kan namelijk niet. 10 km fietsen is zo ongeveer sport, dus dan hoor je te gaan zweten.
Doe gewoon een keer die jas uit op de fiets ![]()
|
Vriendin van me had eens een inlegkruisje doorgeknipt en in de truitje 'geplakt' zeg maar, zodat je geen zweet plekken zag..
Als ze dit leest zal ze het waarschijnlijk niet leuk vinden maar misschien heb je er wat aan. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest eerst vooral heel hard lachen maar het werkt dus echt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, ik draag altijd al zwart, en het valt nog op ![]()
||
Citaat:
![]()
|
http://www.achmeahealth.nl/cgi/go.fp...siepunt&id=125
Kijk even ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, dan kan je een spijkerjack of vest aandoen ofzo. Of je armen altijd naast je houden ![]()
||
Citaat:
Hmm.. misschien toch maar eens een afspraak bij de dokter maken.. ![]()
||
Citaat:
|
een flesje waar iets spul in zit.. je moet dan eerst goed wassen en goed droog maken
dan spuit je het spul er op.. (moet wel 's avonds) en dan heel de nacht laten intrekken. Dan ben je er 4 a 5 dagen vanaf..!! (ps. je kunt het halen bij da--> kost wel 19.95)
||
Citaat:
Heel veel mensen zeggen ook dat Odorex Extra Dry echt helpt, maar dat helpt bij sommige mensen (bv bij mij) ook niet. Alles uitproberen maar he..
|
Volgens mij woon je een enorm eind van school af.. Kan je niet verhuizen dat je dichterbij woont of toch schone kleding meenemen? Beter iets te laat dan je steeds ongemakkelijk voelen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
zweetplekken Maija | 39 | 17-04-2004 10:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
zweten Co | 15 | 18-03-2004 18:06 | |
Liefde & Relatie |
foutje shiningstars | 20 | 03-10-2003 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
dwarrelende zon-gebronsde godinnetjes in je hoofd Straat | 12 | 26-08-2003 21:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zweten :) SCARLET | 52 | 20-07-2003 15:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 |