Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2004, 18:11
Ivo1986
Ivo1986 is offline
He mensen,

Heb al tijdje (meer dan jaar) relatie met mn lieve vriendin en nog steeds erg fijne seks. Alleen ik vraag af en toe wat haar lekker lijkt of wat ze graag eens zou willen maar krijg nooit antwoorden op zulke vragen. Ik ben gewoon benieuwd wat haar lekker lijkt, natuurlijk heb ik al wel een redelijk beelt maar ik vind het gewoon leuk om het ook van haar te horen en ook over seks te praten ipv seks hebben. Met een andere vriendin van mij waar ik goed mee op kan schieten kan ik dat soms wel (dan verteld ze wat ze lekker lijkt en wat haar vriend goed kan enzo) en ze zegt ook dat ze met haar vriend er ook goed over kan praten, maar ik wil zulke gesprekken ook met mn vriendin kunnen voeren. Ben gewoon benieuwd naar haar fantasien bijvoorbeeld of dingen die haar leuk lijken om te doen, maar als ik dat vraag dan "weet ze het niet"....

Iemand ervaring mee? Graag geen reacties dat ze alleen maar preuts is want we hebben fijne seks en kunnen verder overal heel goed over praten en lachen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:14
Sennah
Sennah is offline
-----> l&r
Oud 28-10-2004, 18:16
Verwijderd
beelt?

en vraag het haar gewoon, geef voorbeelden, weet ik het, ze moet toch eens antwoord geven
ze is waarschijnlijk gewoon te verlegen om er voor uit te komen hoe en wanneer ze geneukt wilt worden
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:21
ssjpan
ssjpan is offline
Het zou kunnen ja dat ze te verlegen is om het te zeggen. Ik heb dat zelf ook wel een beetje als m'n vriend zoiets vraag, maar we kunnen verder wel gewoon over sex praten enzo..
Oud 28-10-2004, 18:28
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Het kan zijn dat ze zich niet genoeg op haar gemak voelt bij jou en er niet over durft te praten en zich schaamt. Dat lijkt me geen goed teken.
Ook kan het zijn dat ze verlegen of preuts is.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:41
Flowerless
Flowerless is offline
she's just not that into you

volgens mij heb ik teveel naar oprah gekeken
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:41
Verwijderd
Als je graag met haar over seks wil praten, dan vindt je het dus leuk om met haar te praten. Dat is mooi; dan staat niets je in de weg om háár eens te vragen waarom ze geen echt antwoord geeft.

En misschien heeft ze geen seksuele fantasieën; niet iedereen heeft een rijke fantasie. Als je dan wilt weten wat je lekker vindt zou je zelf dingen kunnen bedenken, die op haar iutproberen, en dan vragen 'vind je dit lekker?'
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:44
Ivo1986
Ivo1986 is offline
Voorbeelden?

Als ik haar vraag of ze het vingeren lekker vindt, of hoe ze het wil hebben zegt ze dat ze het lekker vindt zoals ik het doe maar terwijl ik daaraan twijfel, miss ligt dat dan ook aan mij maar ik zou graag tips willen.

En als ik vraag welk standje.... zegt ze altijd: "wat jij wil", opzich geen probleem maar ik wil graag ook eens wat zij wil... maar als ik dat zeg dan weet ze het niet...

Denk idd dat ze dan verlegen is op dat gebied.. maar verder is ze absoluut niet verlegen en durft ze alles wel te zeggen...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:47
Ivo1986
Ivo1986 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 28-10-2004 @ 19:41 :
Als je graag met haar over seks wil praten, dan vindt je het dus leuk om met haar te praten. Dat is mooi; dan staat niets je in de weg om háár eens te vragen waarom ze geen echt antwoord geeft.

En misschien heeft ze geen seksuele fantasieën; niet iedereen heeft een rijke fantasie. Als je dan wilt weten wat je lekker vindt zou je zelf dingen kunnen bedenken, die op haar iutproberen, en dan vragen 'vind je dit lekker?'
Tja dat doe ik af en toe ook wel maar ik zou ook graag willen dat zij eens wat bedacht... zelf bedenken is leuk maar het idee dat zij er ook mee bezig is vind ik ook fijn...
Ik vraag het haar dus wel eens maar ze antwoord dan dat ze het niet weet en ik krijg dan het idee dat ze het vervelend vind dat ik het vraag....
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 19:15
Verwijderd
kvind het zelf ook ontzettend moeilijk om te zeggen wat ik lekker vind en wat ik nou eigenlijk wil. Het word ook weleens aan mij gevraagd.. maarja: meestal zeg ik dan gewoon ''probeer maar je merkt vanzelf wel of ik het lekker vind of niet''

Gewoon aandringen!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 19:39
Ivo1986
Ivo1986 is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 28-10-2004 @ 20:15 :
kvind het zelf ook ontzettend moeilijk om te zeggen wat ik lekker vind en wat ik nou eigenlijk wil. Het word ook weleens aan mij gevraagd.. maarja: meestal zeg ik dan gewoon ''probeer maar je merkt vanzelf wel of ik het lekker vind of niet''

Gewoon aandringen!
Tja daar heb je natuurlijk wel een punt miss komt het vanzelf ook wel maar ik vond het gewoon jammer... lijkt me gewoon leuk als ze fantasien met mij kon delen... maar hoeft natuurlijk niet...
zolang ze het maar wel zegt als ze iets NIET lekker vind zodat ik daar wat aan kan doen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:51
ilse
ilse is offline
Citaat:
Ivo1986 schreef op 28-10-2004 @ 20:39 :
Tja daar heb je natuurlijk wel een punt miss komt het vanzelf ook wel maar ik vond het gewoon jammer... lijkt me gewoon leuk als ze fantasien met mij kon delen... maar hoeft natuurlijk niet...
zolang ze het maar wel zegt als ze iets NIET lekker vind zodat ik daar wat aan kan doen
betere instelling!

maar ik zou het er toch met haar over hebben, als ze een goede reden heeft... maar misschien maakt het haar echt niet zo veel uit
Oud 29-10-2004, 16:13
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Girl1990 schreef op 28-10-2004 @ 19:41 :

Wat een schattig mormel, die avatar van je.
Oud 29-10-2004, 17:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb een beetje het idee dat het haar niet interesseert wat er in bed gebeurt, anders zou ze er wel met je over willen praten.
Ik vind het echt lullig van haar dat ze nergens op in gaat terwijl jij het haar zo lekker mogelijk wil maken.

Ik zeg: zoek een andere biatch.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 21:06
Mo6
Mo6 is offline
das wel heel extreem heh vampje, hoe oud ben jij?
Oud 30-10-2004, 10:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 29-10-2004 @ 22:06 :
das wel heel extreem heh vampje, hoe oud ben jij?
Wat heeft dat ermee te maken snoepie?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:01
evanescence
evanescence is offline
okay okay, ik heb niet alles gelezen...

maar ik denk dat je gewoon bevestiging nodig hebt dat ze het lekker vind en je vind het denk ik dan helemaal opwindend als ze zelf de touwtjes in handen neemt...

dit herken ik wel...iig als jij dit zo voelt...mijn vriend is een stukkie ouder dan mij en is altijd nog voorzichtig met mij, omdat hij bang is dat hij dingen doet die ik niet wil...terwijl ik juist heel erg open ben en alles wil proberen enzo...ik ben gewoon een geil beest....maargoed hij houdt zich dus vaak in en als ik vraag wel standje...zeg jij maar....wat jouw vriendin dus ook doet....ik vind het dus ook leuk om met mijn vriend te praten over wat hij lekker vind omdat ik hem graag wil verwennen en hij zegt ook altijd dat ik het goed doe zoals ik het doe...daar twijfel ik dan ook niet aan, maar hij mag van mij best wel zeggen dat ik dit en dat anders kan doen dat het dan NOG lekkerder is....

we hebben nu bijna 1 jaar verkering en hij is al stukken minder zo, zoals ik net uitlegde, hij neemt gelukkg meer de touwtjes in handen....en dat komt omdat ik het gewoon tegen hem zeg...

stel je meisje op haar gemak en praat er met haar over...zeg dat je het fijn vind als zij ook eens dingen beslist tijdens de sex, want anders komt alles van jou op aan en krijg jij strax de schuld als de sex niet goed was ofzo!

praten, praten, praten!
Oud 31-10-2004, 02:44
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 30-10-2004 @ 11:48 :
Wat heeft dat ermee te maken snoepie?
vond het nogal een vreemde onvolwassene reactie, maar kan natuurlijk een verkeerde eerste impressie zijn?
Oud 31-10-2004, 11:35
Nona
Nona is offline
Mo6 en Vampje, ga even verder via PM. Dit hoort niet in het topic.
Oud 31-10-2004, 13:00
aisha
aisha is offline
Citaat:
Girl1990 schreef op 28-10-2004 @ 19:41 :

hahahahahahaha
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 17:29
Verwijderd
Ik denk dat ze een beetje verlegen/preuts is om erover te praten. Maar ik denk dat je gewoon je 'probleem' moet voorleggen en zeggen dat ze zich nergens voor hoeft te schamen en gewoon alles tegen je kan zeggen.
Als ze het echt niet durft kunnen jullie het misschien via MSN bespreken. Of als jullie samen in het donker in bed liggen, das meestal makkelijker dan recht in het gezicht zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 21:01
Ivo1986
Ivo1986 is offline
Bedankt voor reacties iedereen...
Ik zal het nog wel keertje met haar bespreken maar via msn lijkt me dat toch niet handig, vind msn toch niet het medium om dingen goed te bespreken omdat je toch moeilijk kunt zien hoe serieus iemand is enz enz enz...
Wat evanescene klopt in mn situatie ook wel, en zal eens zeggen dat ik het ook leuk zou vinden als zij eens de touwtjes in handen neemt en dat ze eens probeert aan te geven wat ze lekker vind. Als ze het dan niet zegt is het gewoon jammer en ook voor haar. Ik wil het voor haar iig altijd lekkerder maken dan de vorige keer (tenmisnte een poging doen... ) maar als ze er niet aan meewerkt is dat jammer... ik wil iig...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 23:06
Pleister
Pleister is offline
martelen totdat ze antwoord geeft...
moet je allicht wle were eerst weten wat ze NIET fijn vind, anders kan je dr ook niet martelen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 12:08
rehctaw
rehctaw is offline
Het enige antwoord/idee wat ik nog niet zie staan maar wel zou kunnen is dat ze misschien wat minder doorsnee/meer extremere voorkeuren heeft en die dus daarom echt niet durft te uiten. Je kan je wel voorstellen dat als ze bepaalde "extreme" sexuele voorkeuren heeft ze die niet zomaar durft te uiten.
Wie weet.

Blijven doorvragen zou ik ook zeggen, zeggen dat je wel wil experimenteren ofzo.

Succes.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten