Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Shaun White is het grootste talent onder de Snowboarders,velen vinden dat hij eigenlijk niet eens meer een talent is op 16 jarige leeftijd maar al heeft bewezen bij de top te horen.
![]() ![]() Hij is op zijn zesde begonnen met Snowboarden en deed op zijn dertiende al mee met de Profs, vorig jaar domineerde hij alle freestlye wedstrijden. verder: is er een snowboard dat zijn naam draagt, werkt mee aan video game's en Films Hij wordt op 3 september pas 17 en dit zijn nu al zijn prestaties Contest Results: 1st Place '02 Sims World Championship Slopestyle, Vail, CO 1st Place '02 Toyota Big Air, Toyko,JPN auto gewonnen, maar mag nog niet rijden ![]() 2nd Place '02 Nisson X Trail Quarterpipe, Tokyo, JPN 2nd Place '02 Nisson X Trail Big Air, Tokyo, JPN 2nd Place '02 Quicksilver Cup France, Les Arcs, France 2nd Place '02 Vans Triple Crown Halfpipe, Breckenridge, CO 2nd Place '02 Yahoo Sports Big Air and Style, Breckenridge, CO 2nd Place '02 Sims World Championship Halfpipe, Vail, CO 2nd Place '02 X Games Halfpipe, Aspen, CO 2nd Place '02 X Games Slopestyle, Aspen, CO 2nd Place '02 USSA Grand Prix Halfpipe, Breckenridge, CO 1st Place '01 Arctic Challenge, Helmsedal, NOR 2nd Place '01 Vans Triple Crown, Breckenridge, CO, US 2nd Place '01 Vans Triple Crown, Snow Summit, CA, US 3rd Place '00 Nippon Open Halfpipe, Hakuba, JPN 1st Place '98 USASA Nationals Overall, Telluride, CO, US en naast snowboarden ![]() kan hij ook nog eens heel goed skateboarden ![]() sorry, voor deze groote post, maar jullie meoten gewoon weten wie Shaun White is Tha BOMB Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 13:34. |
![]() |
|
Andres D'Alessandro van River Plate en ik verwacht veel van Riquelme als hij bij Barça onder een fatsoenlijke trainer zit.
Verder Káká van São Paolo, Fernando Torres van Atletico Madrid, de Ridder van Ajax, Maarten Stekelenburg, Nigel de Jong, SNeijder, robben en van Persie uiteraard... Natuurlijk ook nog Nando Rafael van Herta BSC, Julius Aghahowa, Dida van NAC en let vooral op Abdelbakati Chiait van FC Utrecht die komt er ook wel.
||
Citaat:
|
![]() |
LeBron James heeft niet eens Collage gedaan! Straight out of high school. Moeilijk hoor! Dan mis je wat mij betreft toch een essentiële ervaring. It's easy being greedy (nu al $100 contract met Nike). Jammer. Nou ja, we zien wel.
En Shaun White. Holy mouly, Shaun White! Als die jongen niet naast z'n schoenen/boots gaat lopen, dan kan die een heel eind komen! Die bovenste foto is trouwens uit het playboy mansion met de Hawk Tour, hahaha (rechtsboven zie je een half hoofd van Tony). Vette tour trouwens! Anyway, Shaun doet op een snowboard al fs nine's, en op een skateboard al rodeo's (fs) en al sevens (stalefish!). Er zijn uberhaupt maar een paar skaters die 720s doen. Oi. Hands down! [edit]Oja. In antwoord op het topic -> Rodney Mullen. De lijst van tricks die hij heeft gedaan de afgelopen 25 jaar is onmogelijk. Zie Rubbish Heap, alle Bones Brigade videos, Opinion, enzzzzzz. Ik vraag me af of er ooit nog iemand komt die diezelfde lijst kan aflopen. I'm afraid not.[/edit] Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 20:43. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft Rooney: hij heeft wel de kwaliteiten die een spits goed kan gebruiken in de Premier League... kracht, een goed schot, balcontrole. |
![]() |
|
Arnold Kruiswijk, het zal niet een mega talent worden als Robben maar ik denk dat ie wel aardig hoog kan gaan spelen in de toekomst.
Hij is nog erg jong en doorgaat een goeie ontwikkeling. Vorig seizoen gegroeit tot een redelijke basisspeler.
||
Citaat:
Rooney en Robben zijn niet alleen in CM "wonderkind" maar in het echt ook. Maar als jij zoiets zegt kijk je waarschijnlijk nooit voetbal ofzo ![]()
||
Citaat:
Voor niemand bang, durft met iedereen duel aan te gaan, scoort ook nog regelmatig wat ook moeilijk is op zo'n leeftijd. Kwestie van tijd (jaar of 2/3) en dan zal het echt een topper zijn denk ik.
|
|