Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dan zullen we maar vertrouwen op je 'intuitie' he ![]() ![]() Offtopic: @CSN: nederlands is 3x bagger in het kwadraat tot de macht 39 !! (en ja ik ben heel goed in wiskunde ![]() ![]() ![]()
Toch? Laatst gewijzigd op 03-11-2004 om 19:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jah... TUURLIJK ![]() ![]() maar strove drie en vier vind ik niet echt lekker in elkaar overlopen, en de vijfde strove vind ik best mooi maar ook erg cliche en over bodig en de zesde zeker niet weg doen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Vertrouw maar op mijn intuïtie, ja, zo schrijf je het dus ![]() @geen dichter: het is stroFe, volgens mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar wat is er dan mis met die 'krachtige' cliché woorden als: truth enz' ? je had dat ook een keer bij een andere engels gedicht (niet van mij) gezegd en toen snapte ik het ook niet, als ik het in nederlands had gedaan stond er 'waarheid', daar is tog ook niet mis mee ![]() enne trouwens, ik vind dit het beste gedicht van mij waarvan ik en m'n gevoelens erg goed (het beste denk ik zelfs) en het lijkt ook nog ergens op (okey, hier zal niet iedereen over eens zijn maar tog ^^) ps: aint is een straatwoord wat dus vooral gebruikt word door 'normale' mensen, dat vind ik er juist een extra betekenis aangeven, als je snapt wat ik bedoel
||
Citaat:
![]() en natuurlijk is het mijn mening, netzoals het jullie mening is dat 'truth' e.d. cliche woorden zijn... en amerikaans-engels is idd minder
||
![]() |
Citaat:
ik!!! ,(mening), vind het gedicht eigenlijk helemaal niet standaard (het kritiek wel ![]() maar, "aint" vind ik lelijk klinken dan word het net zoiets als: "omdat 'k nie alleen ben" maar waar haal je de wijsheid vandaan dat het extra betekenis krijgt omdat het een straat woord is ![]() @Limaon: ![]()
||
![]() |
Citaat:
*kijkt heel jaloers* makkenlijk Hmmm.... ![]() ![]() @klein konijntje wat voor muziek wil je onder deze tekst zetten?
||
Citaat:
![]() ![]() maare het was de bedoeling om het voor de gitaar of piano te schrijfen, gitaar vind ik mooier maar piano kan ik beter. Als je wil kan ik de songtekst versie (die ik by the way nog moet maken ^^) hier wel posten ps: of ik mail het je wel ![]()
||
Citaat:
@Klein Konijntje: Meen ik de dingen wel eens niet serieus? Wat ik poogde te zeggen is dat, omdat iedereen deze woorden gebruikt, en jouw gedicht imo niets meer is dan een opsomming van die woorden, gaat voor mij de inhoud verloren. Als jij dan vervolgens om mijn commentaar lacht... ach..
||
Citaat:
![]() ![]() het stond gewoon zo grappig, kheb een tijdje geleden bijna precies hetzelfde gelezen over het engels... maar ik vind het nog steeds een beetje vaag, die woorden worden in nederlands ook zo vaak gebruikt, maar dan hoor ik je er nooit wat van zeggen... als ik die woorden minder zou moeten gebruiken klopt het gedicht niet meer met wat ik wil zeggen en wat ik voel, en daarvoor schrijf ik juist gedichten maar ik denk niet dat we het hier ooit over eens worden dus laat maar ![]()
||
Citaat:
Je tweede punt is dat als je het anders zou verwoorden, je jezelf niet meer goed zou kunnen uitdrukken. Maar juist als je voorbij dit punt komt wordt een gedicht een echt gedicht. Als je creativiteit geprikkeld wordt en als je een éigen stijl ontwikkelt waarin je je gevoelens kwijt kunt, dan zullen je gedichten nog aantrekkelijker worden. En uiteindelijk denk ik dan, omdat je er beter over na hebt gedacht, dat je nog duidelijker en origineler dat gevoel kan overgebrengen wat je wil overbrengen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
De Kantine |
Kaartspellen + alcohol KiMZz | 57 | 17-08-2005 22:14 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Films, TV & Radio |
Wat is/zijn de laatste film(s) die jij huurde bij de videotheek? Phileine | 127 | 21-07-2003 21:28 |