Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 02:53
Verwijderd
Hey,
K´heb nu al een paar keer geprobeerd hier wat te posten maar ik kom telkens niet uit mijn woorden, kheb een hele lieve vriend... ben ook stapelgek op hem en we gaan wel verder dan gewoon zoenen. maar dat is voorlopig voor mij even genoeg, omdat we nog niet zo lang hebben.. ca 4 maand. En ik ben er eigenlijk nog niet aan toe... ik heb geen id hoe ik hem dit moet vertellen... ik wil hem niet wegduwen of teleurstellen... daarom wou ik vragen of jullie mischien tips hebben. Tis mischien een beetje een domme vraag maar ik ben noggal verlegen.. kom soms niet helemaal goed uit mijn woorden als ik er onzeker ben, zo ook hierover... somebody help me? thnx..
luv. sweetsterretje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 06:10
PaSsiOnE
PaSsiOnE is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Hey,
K´heb nu al een paar keer geprobeerd hier wat te posten maar ik kom telkens niet uit mijn woorden, kheb een hele lieve vriend... ben ook stapelgek op hem en we gaan wel verder dan gewoon zoenen. maar dat is voorlopig voor mij even genoeg, omdat we nog niet zo lang hebben.. ca 4 maand. En ik ben er eigenlijk nog niet aan toe... ik heb geen id hoe ik hem dit moet vertellen... ik wil hem niet wegduwen of teleurstellen... daarom wou ik vragen of jullie mischien tips hebben. Tis mischien een beetje een domme vraag maar ik ben noggal verlegen.. kom soms niet helemaal goed uit mijn woorden als ik er onzeker ben, zo ook hierover... somebody help me? thnx..
luv. sweetsterretje

Hebben jullie het weleens over sex ???

Ik heb een relatie en daar praten we gewoon open over..

Ik zou het onderwerp gewoon eens aansnijden.. en dan gewoon zeggen dat jij niet verder wil gaan dan wat jullie nu doen..!

Oud 25-03-2002, 08:26
de abt van sion
de abt van sion is offline
Uitmaken, en snel ook! Je bent nog lang niet toe aan een relatie. Verknoei je tijd niet langer!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 08:38
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Uitmaken, en snel ook! Je bent nog lang niet toe aan een relatie. Verknoei je tijd niet langer!

Sweetsterretje, gewoon negeren die abt!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 09:24
chanel
chanel is offline
nix van die ene opmerking aantrekken, t is echt onzin. Als je moeilijk ergens over kan praten, dan kan je zeggen: ik wil je iets vertellen, en dan kan ie misschien helpen door te luisteren en te vragen wat t dan is, of door alleen een zinnetje te zeggen, zodat de rest vanzelf volgt. Je kan m ook een briefje schrijven waar heel simpel in staat : 'waar je mee zit' en 'dat je er over wil praten maar t heel moeilijk vond om t hem zelf te zeggen'

geef t m als je bij hem bent, dan is t begin in ieder geval gemaakt.
Reageren

Regels voor berichten