Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2004, 16:38
Someboy
Someboy is offline
Omdat ik een 3tal problemen heb heb ik de vraag maar bij diversen gepost, is makkelijker dan elke vraag apart te posten.

Ik wil dus mijn harde schijf (C) formatteren in Windows 98 maar dit lukt niet. Fout op de fat van C daardoor kan scandisk niet worden uitgevoerd. Hierdoor kan ik me c niet formatteren in fdisk, hij geeft dan aan: ongeldige schijf, spoor 0 (ontbreekt (ofzo) De schijf is onbruikbaar.

Hoe kan ik dit oplossen?

Ik wil graag formatteren want me pc doet nogal lastig de laatste tijd. Verder loopt een spelletje bij me vast en dat verschilt per tijd. De ene keer is het na een uur spelen, dan na 2 uur spelen of soms zelfs na 15 minuten spelen. Word me videokaart te warm? Het lijkt me sterk want heb pas een nieuwe gekocht en de fan draait gewoon nog. (ong 49 graden bij het gamen)

Mijn 3de vraag is: hoe kan ik direct 8 installeren als 9 al geinstalleerd is. Als ik setup kiest geeft hij aan: er is al een betere direct geinstalleerd, setup is niet nodig.. Ik denk namelijk dat door direct x 9 het spel vastloopt. Heb het niet zo op direct x 9. (9c trouwens)
Hierdoor wil ik dus graag weer 8 hebben. Misschien dat dan het spel NIET vastloopt, zoniet probeer ik me c te formatteren.... hopen dat het probleem zich daarna niet meer voordoet.

Iemand ideeën, al deze problemen hebben eigenlijk dus met elkaar te maken
Reageren

Regels voor berichten