Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben niet zo thuis in het computerwereldje ?
Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 15:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat trage heb ik met mijn p200 ook, en aangezien jij niet veel hoger hebt....
Maar dat het na een half uur weer opnieuw gebeurd is wel vreemd. Er lopen waarschijnlijk teveel rpogramma's op de achtergrond, misschien is je harde schijf te vol? Defragmenteer je harde schijf eens in bureauaccesoires > systeem werkset, of formatteer desnoods. |
![]() |
|
![]() |
ff denken maar is dit niet een typisch geval van het yaha virus?
www.virusalert.nl en even zoeken naar Yaha, anntivirus programma downloaden... ALS het dan dat virus is,,.... |
![]() |
||
Citaat:
Start -> Run/Uitvoeren -> msconfig -> heb je o.a. een lijstje met wat je computer allemaal opstart. Niet zomaar vanalles uitschakelen, als je ergens zeker van bent dat het bijv. spyware is, kun je 't uitvinken. En vervolgens kun je opzich Ad-Aware ff draaien. Download 't hier Kun je dus simpel ff je PC cleanen van allerlei ongewilde software, zowel je hdd, als je memory en registry.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het kan best een bootsector virus zijn, ben jammergenoeg alleen vergeten hoe je dat precies moet oplossen.
Zoek anders op http://www.google.com (gewoon of newsgroups/discussiegroepen) ernaar en je zult vast wel de oplossing vinden. |
![]() |
|
|