Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Zouden jullie weer opnieuw met je ex nemen wanneer jullie allebei weer zouden willen?
Ja tuurlijk! 7 63.64%
Nee, de vorige keer ging het ook na 1,5 maand uit, dus lukt het nu waarschijnlijk ook niet. 1 9.09%
Nooit doen! 3 27.27%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2004, 10:03
thijsz
thijsz is offline
Ik ben enorm verlieft op een meisje, alleen een vriend van mij is ook helemaal verlieft op 't zelfde meisje. Ik heb vorig jaar nog met dit meisje gehad, alleen ze had het toen na 1,5 maand uitgemaakt om dat ze er nog niet aan toe was, ze zei toen wel dat ik een hele lieve jongen was en dat ik wel een leuk ander meisje zou vinden. Ik ben dit jaar weer hopeloos verlieft op haar geworden. Op msn ben ik erachter gekomen dat die jongen ook op haar is. Ik heb op msn gezegt dat ik nog wel een beetje op haar was. Hij smste een paar dagen terug of hij het mobiele nummer van haar mocht hebben. Ik heb toen maar niks terug gesmst en ben van plan tegen hem te zeggen dat mijn smsbox vol was en dat ik zijn sms ook niet kreeg toen ik m'n smsbox leeg had gemaakt. Wat moet ik doen? Hoe weet ik of zij mij nog leuk vind? Hoe zorg ik ervoor dat zij mij weer leuk vind? hoe 'win' ik van hem? (ik merk -misschien/waarschijnlijk- wel dat zij mij nog leuk vind).
Advertentie
Oud 07-11-2004, 10:20
Verwijderd
Even tussendoor hoor, maar is je poll voor het algemene deel of voor je probleem? Het is niet zo gebruikelijk om voor eigen problemen een poll te openen. Dan zouden we hier tig polls hebben, maar ik heb m algemeen beantwoord

Mijn algemene antwoord:
Ja, tuurlijk!
Maar dat komt ook omdat ik nog niet over mn ex heen ben. Toevallig heb ik vannacht, sinds lange tijd, weer over m gedroomd
Oud 07-11-2004, 10:24
thijsz
thijsz is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-11-2004 @ 11:20 :
Even tussendoor hoor, maar is je poll voor het algemene deel of voor je probleem? Het is niet zo gebruikelijk om voor eigen problemen een poll te openen. Dan zouden we hier tig polls hebben, maar ik heb m algemeen beantwoord

Mijn algemene antwoord:
Ja, tuurlijk!
Maar dat komt ook omdat ik nog niet over mn ex heen ben. Toevallig heb ik vannacht, sinds lange tijd, weer over m gedroomd
Eigelijk voor m'n probleem, maar je mag 't ook algemeen invullen hoor!
Oud 07-11-2004, 10:40
Briseïs
Briseïs is offline
Logisch om een tweede topic met een poll te maken als je al een topic erover hebt geopend.
Oud 07-11-2004, 10:51
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
tuurlijk kan dat, als jullie het weer fijn met elkaar gaan hebben waarom niet?
Oud 07-11-2004, 11:12
miekmuis
miekmuis is offline
Nee, het ging vorige keer na anderhalve maand al uit om een flutreden dus ik zie het weinig hoopvol in.
Oud 07-11-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 07-11-2004 @ 11:40 :
Logisch om een tweede topic met een poll te maken als je al een topic erover hebt geopend.
over t hoofd gezien
dus deze gaat op slot. Een poll is zoiezo niet nodig, want dan zou heel L&R vol staan met polls en aangezien er al een topic over is gaat deze dus op slot..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten