Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap je niet helemaal! Bedoel je alleen uitgaan, los van elkaar? Dat moet kunnen, maar dat betekent niet dat je NOOIT mee mag met hem... Kweenie precies, ik begrijp dit topic niet helemaal ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben hier blijkbaar de enige, maar ik snap het wel van zijn kant...
Nou kan ie lekker met zijn vrienden op stap gaan en drinken wat ie wil zonder rekening met jou te hoeven houden. Toen ik nog iets met mijn ex vond ik het niet erg om ze mee en dan met hem uit te gaan, maar ik moest er niet aan denken omdat elke week te moeten, ik vind het echt veel fijner om alleen met vriendinnen te gaan, en nee dat is dan niet om vreemd te gaan, maar dan heb je niet het idee da je aan elkaar geplakt zit....
||
![]() |
Citaat:
precies jah, dat hoort er toch bij, ik vond het ook leuker om zonder mijn ex uit te gaan. En ja dan flirtte ik meer. En iedereen moet maar eens bij zichzelf nagaan hoe je erzelf overdenkt want volgens mij heeft iedereeen dat. Helemaal als je al wat langer met elkaar hebt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jullie ? Linaatje97 | 10 | 06-02-2014 16:02 | |
Flora & Fauna |
Wat vinden jullie hiervan? Eend | 22 | 06-02-2005 15:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat vinden jullie van verandering van alfabet en toetsenbord? CoveredEyes | 27 | 04-12-2003 19:03 | |
ARTistiek |
wat vinden jullie hier van? Bientjuuh | 25 | 24-10-2003 16:39 | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie als een meisje dr okselhaar laat groeien? di-rectfan14 | 100 | 12-12-2002 13:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
wat denken jullie hier nou van??? stefanietje | 13 | 05-04-2002 16:13 |