Advertentie | |
|
![]() |
||
Idd, dat is ook mijn gedacht. De kans dat kinderen die uit een gebroken gezin komen, hebben minder kans om ook te slagen in hun relatie. Ik denk dat de meerderheid zich sneller uit de relatie wilt lostrekken, en niet meer "nog een keer proberen" omdat men heeft gezien wat voor een last het kan meebrengen.
Citaat:
|
![]() |
Als je een hoge opvatting van het huwelijk hebt, zou je - gezien de voorgaande reacties - dus bijna gaan denken dat het beter is wanneer kinderen uit een gebroken relatie maar niet trouwen. In plaats daarvan kunnen ze een (minder verplichtend) samenlevingscontract sluiten.
Waar of niet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
veranderen over een in dergelijke mate psychologisch verwikkeld onderwerp door voorgaande reacties... |
![]() |
|
mijn ouders zijn aan het scheiden en zo, en ik hoor vaak genoeg wat mijn vader in mijn moeders ogen fout deed, en andersom ook wat mijn moeder in mijn vaders ogen fout deed, en ik probeer die dingen dus echt in vriendschappen(ben vrijgezellig op het moment...) juist wel goed te doen!
Maar om even terug te komen op de stelling... ik denk dat het er niets mee te maken heeft, omdat sommige kinderen het als voorbeeld zien van hoe het niet moet. En anderen raken er nog verknipter door... onbepaald dus.
|
ik hoop het niet!!
Ik heb een vaste en goede relatie nu en mijn ouders gaan scheiden! En ik geloof echt in liefde! ik zal wel zien Klopt wel dat ik minder vertrouwen in de ander heb (qua vreemdgaan) maar dat komt doordat mijn moeder vreemdgaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die stelling van de abt is gewoon te absoluut gesteld. Het is nooit zo zwart/wit. Natuurlijk zijn er wel mensen uit gebroken gezinnen die later hardstikke gelukkig worden in de liefde en er zijn ook mensen uit gezellige, hechte, gelukkige families die later toch altijd eenzaam blijven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Verslaving van 15 jaar Dontdodrugs | 10 | 07-05-2014 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |