Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ja... sorry dat we je niet serieus nemen, maar t komt eigenlijk vooral door je taalgebruik en al die smileys.
||
Citaat:
![]() Als je van jezelf al niet weet waarom je vreemd bent gegaan hoe kan je dan van haar verwachten dat ze je weer gaat vertrouwen en het wel gaat begrijpen? Dus daar zal je eerst achter moeten komen. Verder kan je niet gewoon zomaar even opnieuw beginnen. Haar vertrouwen is (terecht) geschaad en mocht dat ooit nog goedkomen (wat ik ook al betwijfel maar goed) dan gaat dat echt niet van de een op de andere dag. Verder is alcohol natuurlijk geen excuus om vreemd te gaan want daardoor vergeet je echt maar zo niet dat je een vriendin hebt^
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit ja + je bent kansloos. Alcohol is geen excuus tot vreemdgaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ook niet de goede instelling. maar eh mensen het is niet zo dat je geen volwaardige relatie kunt hebben als je iets te veel smilies gebruikt en een beetje slecht ben in nederlands hoor. maar TS praat goed met haar!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() probeer haar terug te krijgen door haar vertrouwen te winnen maar niet door je hele leven om te gooien.......dat loopt op den duur toch mis.
||
Citaat:
![]() je houdt na een maand al van haar || binnen een maand ga je vreemd Ik geef die meid groot gelijk ![]()
||
Citaat:
Mijn vriend is na een jaar vreemd gegaan, dus ik bekijk het meer van de situatie waarin dat meisje zit. weet je HOE KUT dat voelt?!!! en je zou nu juist moeten genieten van het leven, je zegt dat je nu 3 maanden op kamers bent: dat is toch juist dé tijd om lam te worden (en dus niet om ermee te stoppen) en leuke meiden te kijken, dan kom je vast wel weer iemand tegen? Maar laat het een wijze les geweest zijn dan. sterkte ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb nu ook bijna een maand met m'n vriend... ik heb hem heeel graag bij mij. Maar of ik van hem hou??? Dat zou ik nog niet kunnen zeggen! ![]() En sorry maar als je na een maand al vreemd gaat... waarom zou je het later dan niet weer doen!? Dus ik hoop voor jou dat je haar vertrouwen terug krijgt, maar ik vrees ervoor!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jongen alsjeblieft, kwel jezelf niet zo. De relatie is over, uit, en dat gaat ook niet meer goedkomen. Dat ze zo snel al een ander heeft, geeft ook al aan dat ze er zelf niet zo veel moeite mee heeft dat julie relatie uit is. Dus wachten en hoop houden heeft geen zin en is zonde van je mooie leven dat je nog voor je hebt liggen.
||
Citaat:
Any way, vergeet haar en ga verder met je leven. Heeft zij ook veel meer aan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
HELP ME (snik en huil) pleaaasse! Verwijderd | 11 | 13-08-2005 23:00 | |
Software & Hardware |
wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME The_Eagles | 12 | 08-08-2003 15:12 | |
Werk, Geld & Recht |
!!!!! help me aub !!!!! sweet dreams | 8 | 06-07-2003 22:25 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help me met nederlands sunstacia | 0 | 07-03-2001 07:41 |