Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2004, 08:42
killertje
killertje is offline
AAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHh ik ben egt zo lomp geweest, ik had een maand verkering, maar toen ik een x savonds dronken was ben k vreemd gegaan. dit heb ik eerlijk aan me vriendin verteld, maar haar vertrouwen is nou weg en heeft het uitgemaakt. Ik weet het, ben een gigantische lul geweest om dit haar aan te doen.
We houden allebei nog superveel van elkaar, maar ze moet me kennen vertrouwen. Hou zorg ik er voor dat ze me weer vertrouwt. Is het het besteom gewoonmezelf te blijven en egt voor haar te gaan??.
Ik wil haar egt trug. help me pls

ondertekend:
EEN GROTE LUL
Oud 10-11-2004, 08:46
Verwijderd
probeer er nog eens over te praten met haar als je echt nuchter bent....
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 08:47
snoopy
snoopy is offline
na een maand houden jullie superveel van elkaar?
En na een maand ga jij al vreemd?

Weinig kans van slagen, jullie relatie.
Oud 10-11-2004, 08:49
ilse
ilse is offline
voor zover dat superveel van mekaar houden... tsja, niet echt z geloofwaardig. har vertrouwen terug krijgen? denk het ook niet. na een maand vreemd gaan, dan zou ik er ook niet meer aan beginnen!
Oud 10-11-2004, 08:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-11-2004 @ 09:47 :

Idd. De relatie had al weinig kans van slagen zo te lezen en nu haar vertrouwen weg is helemaal niet meer, lijkt mij.
Oud 10-11-2004, 09:10
cornershop
cornershop is offline
Citaat:

inderdaad
Oud 10-11-2004, 09:46
killertje
killertje is offline
okeej ik weet het, maar ik ken haar nou 5 maanden ofzo, maar een maand hebben we nou een relatie. Maar ik kan haar egt niet loslaten , tis voor mij ook mijn eerste relatie,ik weet egt niej wrom ik vreemd ben gegaan, ik word egt gek. Ik moet haar vertrouwen weer terug krijgen, kan ik niet gwoon weer over nieuw beginnen?? ik weet nou egt haast cker dak nooit meer vreemd ga. sjees ik wil er egt alles aan doen, ik wil er voor gaan.
pls zijn er egt geen tips??
Oud 10-11-2004, 09:51
ilse
ilse is offline
Citaat:
killertje schreef op 10-11-2004 @ 10:46 :
okeej ik weet het, maar ik ken haar nou 5 maanden ofzo, maar een maand hebben we nou een relatie. Maar ik kan haar egt niet loslaten , tis voor mij ook mijn eerste relatie,ik weet egt niej wrom ik vreemd ben gegaan, ik word egt gek. Ik moet haar vertrouwen weer terug krijgen, kan ik niet gwoon weer over nieuw beginnen?? ik weet nou egt haast cker dak nooit meer vreemd ga. sjees ik wil er egt alles aan doen, ik wil er voor gaan.
misschien de zoekfunctie, maar als iemand vreemdgaat zijn de vertrouwen weg en dan kan je het 99% van de keren wel vergeten!
Oud 10-11-2004, 09:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

ja... sorry dat we je niet serieus nemen, maar t komt eigenlijk vooral door je taalgebruik en al die smileys.
Oud 10-11-2004, 11:31
Verwijderd
Als je vreemdgaat dan is dat altijd om een reden. Ookal ben je nog zo dronken, dan vergeet je nog niet ineens dat je een vriendin hebt. Op het moment dat je ervoor kiest om vreemd te gaan en je dus niet in te houden, dan gaat er vastwel door je hoofd dat je eigenlijk een vriendin hebt en dat het niet kan. Ga bij jezelf na waarom je dan tóch vreemdging, dat is best belangrijk.

Dus ookal vertel je het niet aan ons, ookal vertel je iets heel anders aan de rest van de wereld.. zorg ervoor dat je jezelf ermee confronteert.. dat JIJ precies weet waarom je het deed.

Als je eenmaal weet hoe het zit en als je ook weet dat je echt gek op je vriendin bent, dan kun je wel proberen om haar vertrouwen terug te winnen. Maar iemands vertrouwen terugwinnen is alleen eerlijk als je dan ook te vertrouwen bént.
En hoe kun je jezelf vertrouwen in volgende situaties, als je niet weet waarom je vreemdging? Als je het niet weet dan kun je er ook niets aan veranderen, dan kan het de volgende keer zo weer gebeuren. Dus vandaar dat ik zei dat je moest uitvinden waarom je het deed.

En hoe je haar vertrouwen dan terug moet winnen weet ik niet precies, maar het zit 'm iig in laten zien dat zoiets nooit meer zal gebeuren, dat er echt iets veranderd is.. en vertellen wát er dan precies veranderd is en waarom. En natuurlijk erg lief voor haar zijn, geen verdachte dingen doen (met andere meisjes kleffen ofzo).
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 11:41
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ten eerste gebruik eens wat minder smilies .

Als je van jezelf al niet weet waarom je vreemd bent gegaan hoe kan je dan van haar verwachten dat ze je weer gaat vertrouwen en het wel gaat begrijpen? Dus daar zal je eerst achter moeten komen. Verder kan je niet gewoon zomaar even opnieuw beginnen. Haar vertrouwen is (terecht) geschaad en mocht dat ooit nog goedkomen (wat ik ook al betwijfel maar goed) dan gaat dat echt niet van de een op de andere dag.

Verder is alcohol natuurlijk geen excuus om vreemd te gaan want daardoor vergeet je echt maar zo niet dat je een vriendin hebt^
Oud 10-11-2004, 11:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik hou van mensen met zelfkennis.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 12:01
Shitonya
Shitonya is offline
Ik heb medelijden met je ex, ze had je al veel eerder moeten dumpen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 12:08
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
killertje schreef op 10-11-2004 @ 10:46 keej ik weet het, maar ik ken haar nou 5 maanden ofzo, maar een maand hebben we nou een relatie. Maar ik kan haar egt niet loslaten , tis voor mij ook mijn eerste relatie,ik weet egt niej wrom ik vreemd ben gegaan, ik word egt gek. Ik moet haar vertrouwen weer terug krijgen, kan ik niet gwoon weer over nieuw beginnen?? ik weet nou egt haast cker dak nooit meer vreemd ga. sjees ik wil er egt alles aan doen, ik wil er voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 12:09
killertje
killertje is offline
oke bedankt wammus en alicia. maar ik weet wel zeker dat ik minder bier moet gaan drinken. En ja... ik denk dat ik nu maar heel hard ga nadenken. Weet echt nog niet van mezelf waarom ik ben vreemd gegaan. Ik maakte me zelf zorgen over de relatie. zorgen die onterecht zijn, maar dat is de reden niet dat ik vreemd ben gegaan. Ik miste zelf ook helemaal niks in de relatie.
En ja, ik spreek haar zelf alleen nog maar via msn. Ze woont hier 1,5 uur reizen vandaan. En het is beter om elkaar even niet in het echt te zien, of juist wel?
Oud 10-11-2004, 12:11
killertje
killertje is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 10-11-2004 @ 13:08 :
je kan het natuurlijk nooit zeker weten. Maar ik weet het eigenlijk wel zeker dat het niet meer voorkomt. Als ik nuchter ben doe ik het zowiezo nooit, en kga minder bier drinken. gaat er mee uit kijke. En me vrienden helpen me ook. Die geven me gewoon een knal voor me harses de volgende x . Het gaat gwoon nooit meer voorkomen
Oud 10-11-2004, 12:15
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
killertje schreef op 10-11-2004 @ 13:11 :
je kan het natuurlijk nooit zeker weten. Maar ik weet het eigenlijk wel zeker dat het niet meer voorkomt. Als ik nuchter ben doe ik het zowiezo nooit, en kga minder bier drinken. gaat er mee uit kijke. En me vrienden helpen me ook. Die geven me gewoon een knal voor me harses de volgende x . Het gaat gwoon nooit meer voorkomen
je bent 17, wedden dat je in je leven minstens nog 1 keer vreemd gaat?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 12:18
killertje
killertje is offline
Denk je echt dat ik als ik dan terug denk aan deze tijd dat ik het dan nog een keer zou willen?? echt niet meer
Oud 10-11-2004, 12:52
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
killertje schreef op 10-11-2004 @ 13:18 :
Denk je echt dat ik als ik dan terug denk aan deze tijd dat ik het dan nog een keer zou willen?? echt niet meer
Denk je echt dat je aan deze tijd terug zal denken dan als je weer wat biertjes op hebt en je ziet een lekker ding?? echt niet
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 12:55
bracelance
bracelance is offline
Citaat:

Oud 10-11-2004, 13:01
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
het is een vreselijk wat je haar hebt aangedaan!! als je haar no echt wilt, zonder haar nog een keer te bedriegen, moet je veel moeite voor d'r doen. je moet niks speciaals doen, alleen je liefde aan haar tonen
Oud 10-11-2004, 13:07
bracelance
bracelance is offline
ik wil niet lullig doen maar als het vertrouwen in zo'n korte periode wordt geschaad, dan moet je niet denken aan een toekomst met haar. Je hebt jezelf in een valkuil gegooid waar je niet meer uitkomt. Geef het op, dit gaat NIET MEER werken!
Oud 10-11-2004, 13:09
Mo6
Mo6 is offline
het is je eigen schuld, dit is gewoon je straf. vreemdgaan had je nooit mogen doen en binnen zo korte tijd kan ik me goed voorstellen dat ze iemand anders zoekt! ze kan wel beter krijgen dan jij. dus zoek jij ook maar een ander...

en alcohol is echt geen excuus voor vreemdgaan. ik drink ook zovaak veel, maar ik zou nooit vreemdgaan (als ik een vriendin had tenminste ). maar als jij die verleiding niet kan weerstaan is het toch echt je eigen schuld.

sorry dat ik het niet zo vriendelijk hou maar ik vind echt dat je het jezelf aan hebt gedaan en daar nu ook de gevolgen van moet inzien.

Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 13:14
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
bracelance schreef op 10-11-2004 @ 14:07 :
ik wil niet lullig doen maar als het vertrouwen in zo'n korte periode wordt geschaad, dan moet je niet denken aan een toekomst met haar. Je hebt jezelf in een valkuil gegooid waar je niet meer uitkomt. Geef het op, dit gaat NIET MEER werken!

Dit ja + je bent kansloos. Alcohol is geen excuus tot vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 13:36
Verwijderd
ondertekend: EEN GROTE LUL
Yeah you are Nu DENk je dta je veel van haar houd, maar je zult er8er komen dat je nog veel meer van iemand kan houden en dna niet vreemdgaat... I had it 2..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2004, 14:10
killertje
killertje is offline
Wat jij heb gehad heeft niet iedereen he, ik ben wel meer verliefd geweest, maar dit is gewoon echt zo anders., en kheb weer een beetje hoop gekregen.
Oud 10-11-2004, 14:18
snarl
snarl is offline
Citaat:
ik weet nou egt haast cker dak nooit meer vreemd ga. sjees
'haast' zeker..

ook niet de goede instelling.

maar eh mensen het is niet zo dat je geen volwaardige relatie kunt hebben als je iets te veel smilies gebruikt en een beetje slecht ben in nederlands hoor.

maar TS praat goed met haar!
Oud 10-11-2004, 14:26
killertje
killertje is offline
ach ja joh, ken wel normaal praten, maar ben die msn taal gwoon gewend. En heb al veel met haar gepraat, al zou ze haar vertrouwen in me weer terughebben dan zou ze me zker weer terugwillen. Maar ik benhaar nou eigenlijk 3 maanden trouw geweest, alleen 1 maand officieel verkering.
Maar haar beste vriendin zei dat ze nog wel bijdraait enzo, dat als ik haar even de tijd geef dat het goed komt. Zij kent haar dur hele leven al.
Maar tering ik weet verdomd goed dat ik van deze fout geleerd heb, misschien is het wel een fout die iedereen een keer moet maken
Oud 10-11-2004, 14:31
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
killertje schreef op 10-11-2004 @ 15:26 :
ach ja joh, ken wel normaal praten, maar ben die msn taal gwoon gewend. En heb al veel met haar gepraat, al zou ze haar vertrouwen in me weer terughebben dan zou ze me zker weer terugwillen. Maar ik benhaar nou eigenlijk 3 maanden trouw geweest, alleen 1 maand officieel verkering.
Maar haar beste vriendin zei dat ze nog wel bijdraait enzo, dat als ik haar even de tijd geef dat het goed komt. Zij kent haar dur hele leven al.
Maar tering ik weet verdomd goed dat ik van deze fout geleerd heb, misschien is het wel een fout die iedereen een keer moet maken
ik denk dat er genoeg mensen zijn die zo al weten dat ze hun vriend(in) niet kwijt willen en alleen bij het idee al huiveren.
Oud 10-11-2004, 14:43
Anaďs
Anaďs is offline
waauw... je bent haar 3 maanden trouw geweest...

excuseer mij??? Een fout die iedereen eens moet maken? I think not...

Misschien dat ze je nog kan vergeven dat je bent vreemdgegaan, maar denk je nu echt dat ze je het zal vergeven dat je zo ontdekt hebt dat je nu echt van haar houdt?

Mja bij mij zou je dr niet meer inkomen, en ik hoop bij haar er ook niet meer !
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 14:49
killertje
killertje is offline
Jah ik weet dat k moet veranderen, en zover ik dat zelf kan, doe ik dat. Was eerst echt een student, dus elke aaf lam. Dit wil ik dus gewoon echt niet meer
Oud 10-11-2004, 14:55
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
killertje schreef op 10-11-2004 @ 15:49 :
Jah ik weet dat k moet veranderen, en zover ik dat zelf kan, doe ik dat. Was eerst echt een student, dus elke aaf lam. Dit wil ik dus gewoon echt niet meer
Draaf je nu niet een beetje door
probeer haar terug te krijgen door haar vertrouwen te winnen maar niet door je hele leven om te gooien.......dat loopt op den duur toch mis.
Oud 10-11-2004, 16:14
Aine
Aine is offline
Als het lukt dat ze je evt nog een kans wil geven gaat het echt heel lang duren voordat het vertrouwen terug is, als het al helemaal terug komt. Vertrouwen kan je zo vernietigen, maar het opbouwen duurt heel erg lang.
Ik kan me goed voorstellen dat ze je niet terug zou willen. Als dat zou is moet je je erbij neerleggen en in je volgende relatie dit ook nooit meer doen. Je zou er goed aan doen als je wist waarom je het gedaan had. Gewoon lust of zit er iets niet goed? Iig is Alcohol geen excuus.
Oud 10-11-2004, 16:20
biep
biep is offline
Citaat:
killertje schreef op 10-11-2004 @ 15:49 :
knulletje, je bent 17 je echte studentenleven moet nog beginnen man.

je houdt na een maand al van haar || binnen een maand ga je vreemd
Ik geef die meid groot gelijk
Oud 10-11-2004, 16:43
killertje
killertje is offline
meid, ik zit zelf nou al 3 maanden op kamers. dus mijn studentenleven istoch echt begonnen. En dank voor je steun
Oud 10-11-2004, 17:04
biep
biep is offline
Citaat:
killertje schreef op 10-11-2004 @ 17:43 :
meid, ik zit zelf nou al 3 maanden op kamers. dus mijn studentenleven istoch echt begonnen. En dank voor je steun
ja waarom ga je dan vreemd!
Mijn vriend is na een jaar vreemd gegaan, dus ik bekijk het meer van de situatie waarin dat meisje zit.
weet je HOE KUT dat voelt?!!!

en je zou nu juist moeten genieten van het leven, je zegt dat je nu 3 maanden op kamers bent: dat is toch juist dé tijd om lam te worden (en dus niet om ermee te stoppen) en leuke meiden te kijken, dan kom je vast wel weer iemand tegen?
Maar laat het een wijze les geweest zijn dan. sterkte
Oud 10-11-2004, 19:02
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
typ eens gewoon....... als je wilt dat ze jou nog vertrouwd moet je der ff met rust laten en tijd geven ,om na tedenken
Oud 10-11-2004, 19:03
Verwijderd
Mijn vriend zou het ook niet in zijn hoofd moeten halen om vreemd te gaan, want ik had het ook meteen uitgemaakt. Als jij zoveel van haar houdt als je zegt dat je doet, was je niet vreemdgegaan. Met of zonder drank. Dus.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 19:05
lieve
lieve is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 10-11-2004 @ 09:49 :
voor zover dat superveel van mekaar houden... tsja, niet echt z geloofwaardig. har vertrouwen terug krijgen? denk het ook niet. na een maand vreemd gaan, dan zou ik er ook niet meer aan beginnen!
Op alle vlakken bij deze quote... IDD!!!!!

Ik heb nu ook bijna een maand met m'n vriend... ik heb hem heeel graag bij mij. Maar of ik van hem hou??? Dat zou ik nog niet kunnen zeggen!
En sorry maar als je na een maand al vreemd gaat... waarom zou je het later dan niet weer doen!?
Dus ik hoop voor jou dat je haar vertrouwen terug krijgt, maar ik vrees ervoor!
Oud 12-11-2004, 17:04
killertje
killertje is offline
Het is over, voorbij .Ze heeft een ander, tis me eige stomme fout. Maja ze zegt zelf dat ze tijd nodig heeft en dat ze wel bij me terug komt. Maar ik weet ut niej meer. Ben nou iig helemaal kapot. Laatste stukje hoop is weg. Vraag me af of ik ever uit deze put kom. 4 dagen al dezelfde toestand
Oud 12-11-2004, 17:06
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
killertje schreef op 12-11-2004 @ 18:04 :
Het is over, voorbij .Ze heeft een ander, tis me eige stomme fout. Maja ze zegt zelf dat ze tijd nodig heeft en dat ze wel bij me terug komt. Maar ik weet ut niej meer. Ben nou iig helemaal kapot. Laatste stukje hoop is weg. Vraag me af of ik ever uit deze put kom. 4 dagen al dezelfde toestand
als het na 4 dagen nog steeds zo is is de kans inderdaad erg klein dat je ooit nog weer de oude wordt
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 19:18
Envy
Envy is offline
Wat wil je nou horen?
Eigen schuld, je bent een sukkel?
Ja, klopt.
Oud 12-11-2004, 20:42
killertje
killertje is offline
Neej kwil weer verder met mijn leven. Ze heeft tijd nodig die ik bereid ben om te geven. Ik blijf hopen en wachten. Maar in die tussentijd wil ik zelf sterker worden
Oud 12-11-2004, 20:47
Hagel
Hagel is offline
hahaha sukkel
Oud 13-11-2004, 10:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
killertje schreef op 12-11-2004 @ 21:42 :
Neej kwil weer verder met mijn leven. Ze heeft tijd nodig die ik bereid ben om te geven. Ik blijf hopen en wachten. Maar in die tussentijd wil ik zelf sterker worden
Tijd nodig waarvoor? Ze heeft nu toch een nieuwe relatie? Ook leuk voor hem om te horen dat hij slechts ter overbrugging is....

Jongen alsjeblieft, kwel jezelf niet zo. De relatie is over, uit, en dat gaat ook niet meer goedkomen. Dat ze zo snel al een ander heeft, geeft ook al aan dat ze er zelf niet zo veel moeite mee heeft dat julie relatie uit is. Dus wachten en hoop houden heeft geen zin en is zonde van je mooie leven dat je nog voor je hebt liggen.
Oud 13-11-2004, 10:27
underthabridge
underthabridge is offline
Hoezo zelfmedelijden.....? Stel je in godsnaam niet zo aan, want je hebt het zelf verkloot en daarbij totaal geen idee van wat een echte relatie inhoudt of wat 'houden van' echt betekent.
Dus ga nu maar lol maken, want jij hebt nog een hele lange weg te gaan. (Jouw docent Nederlands overigens ook.)
Oud 13-11-2004, 22:14
killertje
killertje is offline
Niej zo janken op me nl's, dit typt gwoon sneller, alsof een hbo-er geen nl kan, wat een gejank om een beetje ander taalgebruik.
But ach, ik blijf ut gwoon nog proberen hoor, heb tog geen ander doel meer in me leven, en is geen zelfmedelijen, is de waarheid
En jah, ieder mens is verschillend, maar ze heeft er cker weten veel moeite meej, maar dit is volgens mij haar manier van verwerken.
Oud 13-11-2004, 22:59
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
killertje schreef op 13-11-2004 @ 23:14 :
alsof een hbo-er geen nl kan
Dat zeg ik niet.... dan ben jij misschien een uitzondering.

Any way, vergeet haar en ga verder met je leven. Heeft zij ook veel meer aan.
Oud 13-11-2004, 23:07
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Hahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahhahaha
zo, uitgelachen, dit is eigenlijk ook te triest om leuk te zijn.
dude, echtwaar, je hebt nog heeeeeeel veel te leren in je leven.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 23:45
Sangria
Sangria is offline
geen ander doel meer in je leven? ... oké, apart....

dat je van dr houdt na 5mnd kan ik nog wel in komen, alsje me tenminste eerst je definitie van houden van vertelt, want ik dacht altijd dat je de mensen van wie je houdt geen pijn wil doen...

en dat ze nu al weer een ander heeft... ik weet niet, misschien heeft ze behoefte aan een rebound, maar dan nog is het wel erg snel.. weinig complimenteus voor jou zou ik zeggen...
Reageren

Regels voor berichten