Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2002, 15:22
lake bodom
lake bodom is offline
hmm ik voel me dust echt superraar, en niet fijn..
het is dus 1.5 week geleden uitgegaan tussen mij en mun vriendje, door omstandigheden.. tliep ook al niet zo goed..
maar ik wil hem terug, ik vind hem echt nog superleuk.. hij zegt over msn, datie me nog wel een beetje leuk vind, maar dat t zo beter is.
en ik wil dus met hem erover praten, en hij zij nou ik blijf wel bij mun standpunt.. dus hij wil nooit meer dat t goed komt tussen ons.
maar ik wil hem gewoon echt terug.
ik weet alleen niet hoe, en ik denk dat hij ook niet meer wil..
maar als ik er met hem over ga praten, en als hij me weer ziet, kan die dan niet misschien van gedachten veranderen..
want ik kan echt gewoon niet zonder hem. dat weetik zeker.. ookal zal ik er over een maand wel over heen komen, hij zal altijd in mun hoofd blijven..
maar ik wil hem gewoon terug,
wat moet ik nou..
en denken jullie dat het nog goed kan komen ?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2002, 15:29
noukkk
noukkk is offline
tsja als hij een besluit heeft genomen... je kan hem misschien wel van gedachten veranderen maar je moet je ook wel afvragen of dat goed is, een relatie moet van twee kanten komen en als hij er niet zeker over is of het alleen aanlaat omdat jij dat fijner vind dan kan het nooit lang aanblijven en is het misschien maar voor het beste zo...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 21:01
aguila
aguila is offline
Ik had vorig jaar ook een vriendje is ook door omstandigheden uitgegaan. Nooit meer mee gepraat maar nog altijd in me hoofd. En dat is klote!
Oud 28-03-2002, 13:04
Verwijderd
hey.......
wil je dan een vriendje dat niet echt van je houdt..??
Nee toch? Ik weet wel hoe je je voelt, ik had het vorig jaar. Toen zei ie dat hij echt NIX meer voor me voelde (opeens he ) terwijl we het een half jaar hadden. Nou ik heb hem praktisch GESMEEKT om het nog eens te proberen maar het mocht niet baten.
Maar achteraf gezien was dat wel beter....
Die jongen is gewoon eerlijk tegen je, hij vindt je nog wel leuk, maar blijkbaar niet leuk genoeg. Nou dat zegt genoeg...
Dat is waar je het mee moet doen, en je gaat het vanzelf wel accepteren. Gewoon lekker uitgaan met vriendinnen, nieuwe kleren kopen, haar knippen/verven (dat doe ik altijd dan hehe )
Sterkte!
*knuffel*

Alicia
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 15:42
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
hmm ik voel me dust echt superraar, en niet fijn..
het is dus 1.5 week geleden uitgegaan tussen mij en mun vriendje, door omstandigheden.. tliep ook al niet zo goed..
maar ik wil hem terug, ik vind hem echt nog superleuk.. hij zegt over msn, datie me nog wel een beetje leuk vind, maar dat t zo beter is.
en ik wil dus met hem erover praten, en hij zij nou ik blijf wel bij mun standpunt.. dus hij wil nooit meer dat t goed komt tussen ons.
maar ik wil hem gewoon echt terug.
ik weet alleen niet hoe, en ik denk dat hij ook niet meer wil..
maar als ik er met hem over ga praten, en als hij me weer ziet, kan die dan niet misschien van gedachten veranderen..
want ik kan echt gewoon niet zonder hem. dat weetik zeker.. ookal zal ik er over een maand wel over heen komen, hij zal altijd in mun hoofd blijven..
maar ik wil hem gewoon terug,
wat moet ik nou..
en denken jullie dat het nog goed kan komen ?

Tuurlijk kan je dat!..., als je er een heleboel energie in steekt, en echt laat voelen hoeveel je om hem geeft, maar loop niet te hard van stapel, wees niet wanhopig. Trouwens enorm lief van je ik heb eigenlijk alleen maar meisjes meegemaakt die zoiets never nooit zouden doen.. Als hij een goed hart heeft weet ik zeker dat je hem van ged88 kan veranderen! Dat zou ik wel doen, als ik in zijn schoenen stond maarja iedereen is anders..

Maarreuhm, gigantisch veel suc6 gewenst!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten