Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: laat die kerel gaan. Zal een tijdje zwaar zijn, maar je bent nog jong, je vind wel iemand anders. Als je 100 keer moest bellen voordat ie opnam, lijkt het me duidelijk dat hij een spelletje met je speelde. Lijkt me duidelijk dat hij niet hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem (of hij moet wel een ernstige stoornis hebben). Sterkte met over hem heen komen. ![]()
||
Citaat:
maar nu is het waarschijnlijk uit met diegene waarmee die vreemd is gegaan! en tjah... me ouders waren boos omdat ik hem uitschold, en toen zeiden ze dat ik dat niet moest doen ensow, en allemaal gezeur daarover! Ik voel gewoon zoveel voor die gozer, en ik wil echt het onmogelijke uit de kast halen om hem maar terug te krijgen! En hij hield wel van me, hij is alleen best wel snel uit zijn slog geschoten, en ik wilde in het nieuwe jaar, dan veel meer met hem praten ensow, maar hij wil gewoon niet luisteren naar me!
||
Citaat:
daarna heb ik hem nog 2 a 3 x gebeld, nadat het uit was! maar nu doe ik gewoon heel aardig tegen hem, en laat niet meer echt weten dat ik nog steeds zo gek op hem bent! want hij is nog steeds echt alles voor me! Verder heb ik eigenlijk niet veel mensen! en hij doet gewoon raar ensow, hij zei wel dat het niet meer goedkomt maar hij zei ook je weet het nooit, gewoon raar, en hij draagt nog steeds een armbandje en een ring van mij! maar ik zie hem gewoon als mijn ware, en ik wil hem echt supergraag terug, hij zei ook dat als we door waren gegaan, hij met me op vakantie wilde, ik weet het gewoon allemaal niet meer! Ik wil hem gewoon echt terug!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dat ie me niet wil zien, dat weet ik eigenlijk niet! ik weet het allemaal niet, ik begrijp het gewoon niet, we hadden het zo goed samen en dan heb ik onwijze spijt, waarom moest hij dit doen?
||
Citaat:
maar goed nieuws, het is nu uit met diegene waar die mee vreemd is gegaan! en zei zegt dat het weer goedkomt! ik hoop het nog steeds ![]()
||
Citaat:
maar dan zal hij wel overtuiging moeten geven dat ie zoiets niet nog eens flikt!
||
Citaat:
Hij zal je de week erna ook heel snel weer verdriet doen. |
![]() |
||
Citaat:
we hadden 13,5 maanden in totaal!
||
Citaat:
maar met dat geld bedoelde ik, dat ie in de vakanties dan nooit naar me toekwam als ik het vroeg, want dan had hij geen geld, zo bedoel ik het! als ik bij hem was kreeg ik wel onwijs veel liefde!
||
Citaat:
hij kwam net op msn helemaal tegen mij zeggen dat het uit was, terwijl ik toch gewoon zijn naam [aii aii aii ik ben weer vrijgezel] kon lezen ![]()
||
Citaat:
en ik blijf wel om me heenkijken! ik weet wel dat er genoeg leuke jongens zijn, maar voor mij is er maar 1 speciale ![]() en er was wel een andere leuke jongen, maar leuke jongens hebben 9 van de 10x een vriendin ![]() en het is niet zo dat ik alleen op uiterlijk val, want deze jongen vond ik eerst helemaal niet leuk, ik viel op hem omdat ie zo lief was ![]()
||
Citaat:
Hij is niet voor niks vreemdgegaan. Hij houdt niet van je. Zoek iemand die jou minstens respecteert. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
van zijn kant weet ik het niet precies meer ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik heb nog steeds gevoelens voor haar Mizzard407 | 2 | 14-12-2013 08:13 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] heeft nog geen titel... duivelaartje | 32 | 19-05-2004 19:35 | |
Liefde & Relatie |
ik hou nog steeds van mijn (ex)vriend.. robbie-fan | 12 | 29-05-2003 19:17 | |
Liefde & Relatie |
nog steeds jaloers op me ex, al meer dan een half jaar help asjeblieft!!! **~yvie~** | 4 | 23-02-2003 18:45 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |