Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2005, 11:07
Fay
Fay is offline
2 maanden terug ongeveer had ik hier ander topic over mijn vriend was vreemdgegaan, het was vreemd uitgegaan, ik ben er nooit in vakanties, hij wilde niet even wachten op mij tot ik uit was omdat ik graag voor de vakantie net elkaar nog wil zien, maar toen kwam er dus ruzie! ik schold hem uit, waarvan ik onwijs spijt heb, en onwijs op me kop heb gehad van me ouders!
en ik heb geleerd, ik moet hem niet uitschelden!

nu 2 maanden verder dan dat huil ik nog steeds onwijs om hem, en ik mis hem nog zo, en ik wil hem gewoon supergraag terug, omdat wat ik voor hem voel zeer speciaal is en ik denk dat hij meer voor me betekent en ik wil mijn spijt overtuigen, hij zat ook fout, daar niet van, ik moest eerst 100 x bellen voordat ie opnam!
maar het punt dus.. ik wil hem egt heel erg graag terug, en heb echt alles voor die jongen over!

Wat moet ik doen?
Oud 28-02-2005, 11:09
Lorelei
Lorelei is offline
Met hem praten.
Oud 28-02-2005, 11:19
miekmuis
miekmuis is offline
Jouw ouders geven je op je kop omdat je je vriend uitscheldt?
Oud 28-02-2005, 11:26
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 28-02-2005 @ 12:19 :
Jouw ouders geven je op je kop omdat je je vriend uitscheldt?
Is nie best als zelfs 'r ouders al zijn kant kiezen.

Ontopic: laat die kerel gaan. Zal een tijdje zwaar zijn, maar je bent nog jong, je vind wel iemand anders. Als je 100 keer moest bellen voordat ie opnam, lijkt het me duidelijk dat hij een spelletje met je speelde.
Lijkt me duidelijk dat hij niet hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem (of hij moet wel een ernstige stoornis hebben).
Sterkte met over hem heen komen.
Oud 28-02-2005, 11:30
Fay
Fay is offline
Citaat:
grl schreef op 28-02-2005 @ 12:09 :
Met hem praten.
ik wil wel met hem praten, maar hij wil niet ofsow!
maar nu is het waarschijnlijk uit met diegene waarmee die vreemd is gegaan!

en tjah... me ouders waren boos omdat ik hem uitschold, en toen zeiden ze dat ik dat niet moest doen ensow, en allemaal gezeur daarover! Ik voel gewoon zoveel voor die gozer, en ik wil echt het onmogelijke uit de kast halen om hem maar terug te krijgen! En hij hield wel van me, hij is alleen best wel snel uit zijn slog geschoten, en ik wilde in het nieuwe jaar, dan veel meer met hem praten ensow, maar hij wil gewoon niet luisteren naar me!
Oud 28-02-2005, 11:31
Verwijderd
Dit klinkt allemaal een beetje warrig hoor. Kun je er iets meer over vertellen? Waarom werden je ouders bijv. boos omdat je hem uitschold?

Zo op het eerste gezicht (en na je andere topic gelezen te hebben) krijg ik het idee dat jij zwaar verliefd op hem bent, je daardoor een beetje anders gaat gedragen dan normaal, je wilt hem graag zien en je wordt boos als hij dat niet wil, enz.
Hij is vreemdgegaan, jij belt hem steeds weer en hij neemt meestal niet eens op..

Naja kortom: je loopt volgens mij nogal achter hem aan.
Ik begrijp hoe je je voelt hoor, daar niet van.. maar ik heb het idee dat jij meer voor hem voelt dan hij voor jou.
Anders had hij toch ook wel contact gezocht?

Probeer je een beetje op andere dingen te concentreren. Hier raak je emotioneel ontzettend uitgeput van en je zelfvertrouwen gaat erg omlaag. Misschien helpt het als hij heel duidelijk tegen je is en zegt dat hij niets meer voor je voelt. Zo lang hij dat nog niet gezegd heeft denk jij dat er nog een kans is en blijf je je best doen.. logisch.
Maar op een gegeven moment moet je denken: "okee, hier houdt het op. Ik heb geen antwoord meer van hem nodig, ik ga m'n eigen antwoorden bedenken."

Zorg dat je wat afleiding hebt. Probeer met andere mensen om te gaan.. koop leuke kleren enzo voor jezelf..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 11:43
Fay
Fay is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-02-2005 @ 12:31 :
Dit klinkt allemaal een beetje warrig hoor. Kun je er iets meer over vertellen? Waarom werden je ouders bijv. boos omdat je hem uitschold?

Zo op het eerste gezicht (en na je andere topic gelezen te hebben) krijg ik het idee dat jij zwaar verliefd op hem bent, je daardoor een beetje anders gaat gedragen dan normaal, je wilt hem graag zien en je wordt boos als hij dat niet wil, enz.
Hij is vreemdgegaan, jij belt hem steeds weer en hij neemt meestal niet eens op..

Naja kortom: je loopt volgens mij nogal achter hem aan.
Ik begrijp hoe je je voelt hoor, daar niet van.. maar ik heb het idee dat jij meer voor hem voelt dan hij voor jou.
Anders had hij toch ook wel contact gezocht?

Probeer je een beetje op andere dingen te concentreren. Hier raak je emotioneel ontzettend uitgeput van en je zelfvertrouwen gaat erg omlaag. Misschien helpt het als hij heel duidelijk tegen je is en zegt dat hij niets meer voor je voelt. Zo lang hij dat nog niet gezegd heeft denk jij dat er nog een kans is en blijf je je best doen.. logisch.
Maar op een gegeven moment moet je denken: "okee, hier houdt het op. Ik heb geen antwoord meer van hem nodig, ik ga m'n eigen antwoorden bedenken."

Zorg dat je wat afleiding hebt. Probeer met andere mensen om te gaan.. koop leuke kleren enzo voor jezelf..
nou, mijn ouders waren gewoon boos dat ik hem uitschold! dat was het, en dat ik dat niet bij hem moest doen!
daarna heb ik hem nog 2 a 3 x gebeld, nadat het uit was! maar nu doe ik gewoon heel aardig tegen hem, en laat niet meer echt weten dat ik nog steeds zo gek op hem bent!
want hij is nog steeds echt alles voor me!
Verder heb ik eigenlijk niet veel mensen!
en hij doet gewoon raar ensow, hij zei wel dat het niet meer goedkomt maar hij zei ook je weet het nooit, gewoon raar, en hij draagt nog steeds een armbandje en een ring van mij!

maar ik zie hem gewoon als mijn ware, en ik wil hem echt supergraag terug, hij zei ook dat als we door waren gegaan, hij met me op vakantie wilde, ik weet het gewoon allemaal niet meer!

Ik wil hem gewoon echt terug!
Oud 28-02-2005, 11:47
Fay
Fay is offline
en we hebben gewoon, in die tijd dat we hadden, samen ontzettend veel meegemaakt, en steeds zeggen ik wil je echt nooit kwijt, en opeens doet ie zo, ik weet niet wat er allemaal met hem is! we pasten ontzettend goed bij elkaar!
en ik hoop dat hij dat ook inziet!
want hij is gewoon zo speciaal en ideaal voor me, gewoon de perfect (perfect niet, want dat is niemand, maar gewoon de dichstbijzijnde)
Oud 28-02-2005, 11:47
Verwijderd
Maar het moet toch van 2 kanten komen?
Je hebt al een heleboel dingen geprobeerd volgens mij.. probeer nog 1 keer heel direct aan hem te vragen wat hij nou precies nog voelt en wat hij wil.. want jij wil duidelijk een relatie en je bent verliefd. Met dat vage gedoe schieten jullie niks op. Op een gegeven moment moet hij beslissen wat hij wil. Anders houdt hij je gewoon aan het lijntje.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 11:58
Fay
Fay is offline
jah... dat snap ik, maar we hadden het zo goed, en hij hield zoveel van me!
en ik heb spijt, maar ik kan hem die spijt niet overtuigen! en hij wil me geeneens zien ofsow, en dat ie dat bandje en die ring nog draagt zegt dat niks?
en ik ben een boek over hem aan het schrijven, maar hij zei dat hij het waarschijnlijk niet wilde lezen!

het doet me gewoon zo;n pijn en hij is de liefde van mijn leven, ik wil niet zonder hem verder
Oud 28-02-2005, 12:00
Lorelei
Lorelei is offline
Nou ja, maar waarom het ook uit is gegaan en wie er dan ook de "schuld" heeft... als hij niet opnieuw wil beginnen, dan heb jij gewoon pech. Klaar.
Oud 28-02-2005, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Fay schreef op 28-02-2005 @ 12:58 :

en ik heb spijt, maar ik kan hem die spijt niet overtuigen!
Spijt waarvan?
Citaat:

en hij wil me geeneens zien ofsow, en dat ie dat bandje en die ring nog draagt zegt dat niks?
en ik ben een boek over hem aan het schrijven, maar hij zei dat hij het waarschijnlijk niet wilde lezen!
Waarom wil hij je niet zien en waarom wil hij het boek niet lezen?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 12:29
Fay
Fay is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-02-2005 @ 13:22 :
Spijt waarvan?

Waarom wil hij je niet zien en waarom wil hij het boek niet lezen?
spijt dat ik hem uit heb gescholden en pijn gedaan!

en dat ie me niet wil zien, dat weet ik eigenlijk niet! ik weet het allemaal niet, ik begrijp het gewoon niet, we hadden het zo goed samen en dan heb ik onwijze spijt, waarom moest hij dit doen?
Oud 28-02-2005, 14:00
leucomelas
leucomelas is offline
hij wil je niet zien... hoe kn je dan denken dat ie je misschien terug wil?! en dat ie dat armbandje en die ring draagt: tja, misschien vind ie ze wel gewoon mooi en niet om die speciale reden dat ze van jou af komen...
als ie ook zoveel van jou houdt had ie echt wel al iets laten horen lijkt me zo... en dan was ie ook nieteens vreemd gegaan trouwens... dus volgens mij vergooi je nu je leven door voor hem te leven. ga dingen voor jezelf doen, zet die vent uit je hoofd. uit je posts is het duidelijk dat ie niks met je wil...
Oud 28-02-2005, 15:05
Antinoniem
Antinoniem is offline
Stop dreaming. Dit is echt overduidelijk dat t niets meer kan worden, het is misschien heel hard ensow maar je moet jezelf geen valse hoop geven. Je kan wel zeggen dat t zo mooi was vroeger maar dat is blijkbaar (voor hem) geen reden om opnieuw te beginnen ofsow. dus get over it, en veel succes daarmee
Oud 28-02-2005, 15:13
Toet0r
Toet0r is offline
t lijkt in je stukje net of jij wat fout heb gedaan, maar hij is toch vreemd gegaan
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 15:17
Crunchie
Crunchie is offline
Voor louter uitschelden hoor je geen spijt te hebben meis.
Je mag best je woede uiten zo nu en dan met een goede reden. Of heb jij hem soms ook iets geflikt, en heb je daar spijt van?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 15:37
Fay
Fay is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 28-02-2005 @ 16:17 :
Voor louter uitschelden hoor je geen spijt te hebben meis.
Je mag best je woede uiten zo nu en dan met een goede reden. Of heb jij hem soms ook iets geflikt, en heb je daar spijt van?
ik heb hem niet echt iets geflikt, ik zei dat ie geen K^***moer voor me over had, omdat ie niet wilde wachten op me!

maar goed nieuws, het is nu uit met diegene waar die mee vreemd is gegaan!
en zei zegt dat het weer goedkomt!
ik hoop het nog steeds
Oud 28-02-2005, 15:39
leucomelas
leucomelas is offline
wat? zegt zij dat het weer goped komt tussen jou en hem? of tussen haar en hem? of hij over jullie relatie? wtf?
Oud 28-02-2005, 15:45
Crunchie
Crunchie is offline
Je neemt hem dus weer terug, omdat het meisje waarmee hij vreemd ging zegt dat het tussen jou en hem weer goed komt?
En jij bent blij omdat?
Je maakt het jezelf niet makkelijk. Probeer dit af te sluiten en hem te negeren. Denk aan jezelf. Je maakt jezelf gek zo.

Laatst gewijzigd op 28-02-2005 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 15:47
Fay
Fay is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 28-02-2005 @ 16:39 :
wat? zegt zij dat het weer goped komt tussen jou en hem? of tussen haar en hem? of hij over jullie relatie? wtf?
neej, zijn nu ex zegt tegen mij dat het weer goed komt tussen ons!
maar dan zal hij wel overtuiging moeten geven dat ie zoiets niet nog eens flikt!
Oud 28-02-2005, 15:54
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
Fay schreef op 28-02-2005 @ 16:47 :
neej, zijn nu ex zegt tegen mij dat het weer goed komt tussen ons!
maar dan zal hij wel overtuiging moeten geven dat ie zoiets niet nog eens flikt!
Hij zal je die overtuiging heel snel geven.
Hij zal je de week erna ook heel snel weer verdriet doen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 15:55
leucomelas
leucomelas is offline
oh, dus je ex hoeft haar niet meeR? is haar ook al zat enb zij weet jou nou te vertellen dat hij en jij saampjes weer gelukkig kunnen zijn? waarom hgeeft ie het dan niet eerder met haar uitgemaakt voor jou? lijkt wel tweede keus meid... of zoiezo, waarom issie dan met haar vreemdgegaan? je laat over jezelf heen lopen, hij is vreemdgegaan, straf hem daar eerst maar eens voor. whoeptiedoe, daar moet je blij mee zijn dat je vriendje terug bij je komt na vreemdgegaan te zijn en na nog een tijd een relatie met de persoon in kwestie te hebben... jeetje, lijkt wel alsof ie jou gebruikt... oh kheb een vriendin maar dit wordt saai... weet je wat? ik ga vreemd! hmm zij is ook wel leuk.... hmm leuk genoeg geweest ik dekn dat ik maar weer terugga naar me oude vriendin...
komop, je kan veel beter dan dat
Oud 28-02-2005, 16:08
groovy
groovy is offline
dat schelden was niet helemaal slim wat je hebt gedaan, maar ik vind het wel raar dat als jij weg gaat in de vakantie, hij nog niet eens even afscheid van je wilt nemen..dat zegt genoeg van zijn kant uit..een jongen is zo goed als 'perfect' als hij net zo gek is op jou als jij op hem, en gezien deze actie van hem, lijkt hij me niet zo perfect voor jou. Jij ziet het verleden als iets geweldigs, jullie hadden het goed samen, enz. Maar probeer het eens wat objectiever te bekijken? Was het echt zo goed, of kwam het initiatief toch vaak van jou uit?

En als jij duidelijk hebt gezegd dat het je spijt van die scheldpartij, maar dat het je heel veel pijn deed dat hij niet eens even afscheid wilde nemen, dan kan hij je toch vergeven lijkt me. Doet hij dat niet dan ligt dat aan zijn gevoelens..helaas..

Hoe lang hadden jullie samen, als ik vragen mag?

Sterkte ermee en vergeet niet..er zijn genoeg andere leuke jongens, echt!!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 16:10
groovy
groovy is offline
en ik lees net dat zijn ex zegt dat het weer goedkomt tussen jullie..hoe komt ze daarop? Heeft hij dat gezegd? Beetje raar dat zijn ex dat zegt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2005, 16:11
Fay
Fay is offline
Citaat:
groovy schreef op 28-02-2005 @ 17:08 :
dat schelden was niet helemaal slim wat je hebt gedaan, maar ik vind het wel raar dat als jij weg gaat in de vakantie, hij nog niet eens even afscheid van je wilt nemen..dat zegt genoeg van zijn kant uit..een jongen is zo goed als 'perfect' als hij net zo gek is op jou als jij op hem, en gezien deze actie van hem, lijkt hij me niet zo perfect voor jou. Jij ziet het verleden als iets geweldigs, jullie hadden het goed samen, enz. Maar probeer het eens wat objectiever te bekijken? Was het echt zo goed, of kwam het initiatief toch vaak van jou uit?

En als jij duidelijk hebt gezegd dat het je spijt van die scheldpartij, maar dat het je heel veel pijn deed dat hij niet eens even afscheid wilde nemen, dan kan hij je toch vergeven lijkt me. Doet hij dat niet dan ligt dat aan zijn gevoelens..helaas..

Hoe lang hadden jullie samen, als ik vragen mag?

Sterkte ermee en vergeet niet..er zijn genoeg andere leuke jongens, echt!!
jah... ik begrijp het, meestal kwam het wel van mijn kant, maar hij had het soms ook moeilijk, had bijna geen geld en hij is jonger als mij!

we hadden 13,5 maanden in totaal!
Oud 28-02-2005, 16:15
leucomelas
leucomelas is offline
geld heeft niks te maken met initiatief tonen... knuffelen en kusjes etc koop je niet voor geld... net als de afspraak om samen een filmpje te kijken... hoef je toch geen geld voor te hebben?
en hij had het moeilijk? hij is vreemdgegaan...
Oud 28-02-2005, 16:23
groovy
groovy is offline
het is een lange tijd dat je met hem hebt gehad, en ik weet als geen ander (ok dat is overdreven, but I've been there), dus ik weet wel hoeveel pijn zoiets kan doen..

Maar leucomelas heeft gelijk, liefde koop je niet..

Probeer hem niet goed te praten, en jezelf naar onderen te halen, hij is in dit geval fout geweest..hoe oud is hij dan?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 16:26
Fay
Fay is offline
Citaat:
groovy schreef op 28-02-2005 @ 17:23 :
het is een lange tijd dat je met hem hebt gehad, en ik weet als geen ander (ok dat is overdreven, but I've been there), dus ik weet wel hoeveel pijn zoiets kan doen..

Maar leucomelas heeft gelijk, liefde koop je niet..

Probeer hem niet goed te praten, en jezelf naar onderen te halen, hij is in dit geval fout geweest..hoe oud is hij dan?
hij is pas 15, maar hij is dus speciaal, ik wilde nooit een jonger iemand, maar met hem was het liefde op het eerste gezicht, met hem dus wel!

maar met dat geld bedoelde ik, dat ie in de vakanties dan nooit naar me toekwam als ik het vroeg, want dan had hij geen geld, zo bedoel ik het!

als ik bij hem was kreeg ik wel onwijs veel liefde!
Oud 28-02-2005, 16:33
bindmiddel
bindmiddel is offline
Hmm herkenbaar dit
maar om met loontjuhs woorden te spreken

What once was, never will be.........

Het word niet meer zoals het vroeger was meid, ook al wil je dat zo graag.
Hoe weet je zeker dat je hem kunt vertrouwen enzo. Ik wil mijn vriendin ook supergraag terug aan de ene kant, en aan de andere kant hoef ik haar ook niet meer. Na alles wat zij gedaan heeft........en wat ik gedaan heb.

Remember the good times maar besef dat het alleen een herinnering is en het niet meer zoals vroeger word.

Maarja wie ben ik
Oud 28-02-2005, 16:38
Fay
Fay is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 28-02-2005 @ 17:33 :
Hmm herkenbaar dit
maar om met loontjuhs woorden te spreken

What once was, never will be.........

Het word niet meer zoals het vroeger was meid, ook al wil je dat zo graag.
Hoe weet je zeker dat je hem kunt vertrouwen enzo. Ik wil mijn vriendin ook supergraag terug aan de ene kant, en aan de andere kant hoef ik haar ook niet meer. Na alles wat zij gedaan heeft........en wat ik gedaan heb.

Remember the good times maar besef dat het alleen een herinnering is en het niet meer zoals vroeger word.

Maarja wie ben ik
tjah....het is ook gewoon moeilijk, ik kon hem vertrouwen, er was al eerder iets gebeurd en toen zijn we ook doorgegaan! ik schijn nog al veel te pikken, maar ik wil hem dan als ik hem terugheb, er wel op wijzen, dat ie wel een beetje veel aan ze eigen denkt!

hij kwam net op msn helemaal tegen mij zeggen dat het uit was, terwijl ik toch gewoon zijn naam [aii aii aii ik ben weer vrijgezel]
kon lezen
Oud 28-02-2005, 16:44
groovy
groovy is offline
ja, maar spring nu niet meteen op hem..dat verwacht hij..en ik vind dat HIJ moeite moet doen..

en ja dat van dat geld snap ik nu

Ik denk dat bindmiddel helaas gelijk heeft meid..echt, blijf om je heen kijken, er zijn ook andere leuke jongens die ook geweldig bij jou kunnen passen!!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 16:55
Fay
Fay is offline
Citaat:
groovy schreef op 28-02-2005 @ 17:44 :
ja, maar spring nu niet meteen op hem..dat verwacht hij..en ik vind dat HIJ moeite moet doen..

Ik denk dat bindmiddel helaas gelijk heeft meid..echt, blijf om je heen kijken, er zijn ook andere leuke jongens die ook geweldig bij jou kunnen passen!!
jah... ik laat hem eerst een beetje gaan, en dat ie zelf maar beetje gaat lopen huilen, want hij gaat nu nadenken hoor! dat weet ik wel zeker! hij is nu gedumpt!
en ik blijf wel om me heenkijken! ik weet wel dat er genoeg leuke jongens zijn, maar voor mij is er maar 1 speciale

en er was wel een andere leuke jongen, maar leuke jongens hebben 9 van de 10x een vriendin en ik vond de huidige die ik terug wil toch leuker en ken hem beter!
en het is niet zo dat ik alleen op uiterlijk val, want deze jongen vond ik eerst helemaal niet leuk, ik viel op hem omdat ie zo lief was
Oud 28-02-2005, 17:12
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
groovy schreef op 28-02-2005 @ 17:44 :

Ik vind niet dat hij moeite moet doen voor jou, maar dat je hem fijn met andere meisjes moet laten spelen.
Hij is niet voor niks vreemdgegaan. Hij houdt niet van je.
Zoek iemand die jou minstens respecteert.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 17:42
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 28-02-2005 @ 18:12 :
Ik vind niet dat hij moeite moet doen voor jou, maar dat je hem fijn met andere meisjes moet laten spelen.
Hij is niet voor niks vreemdgegaan. Hij houdt niet van je.
Zoek iemand die jou minstens respecteert.
exactly, vreemdgaan is nou niet echt een teken van ik hou van je.......
Oud 02-03-2005, 13:19
Fay
Fay is offline
hoihoi... inmiddels is er weer wat tussen ons gebeurt

opeens fietste hij vanochtend naast me, ik schrok onwijs, en ik begon bijna spontaan te huilen, dus... hij zei zo vind je het erg of moet ik doorfietsten, dus.. ik zeg zo weet niet! dus... hij was beetje gebrand en fietste door.. ik er snel achteraan, van het is goed... en toen had hij tranen in zijn ogen, en zij met zo'n huilstem van ik heb het niet makkelijk!
dus waarop ik zei van van het is goed, ik ben er voor je, ik weet wat je doormaakt... ik maak nu precies hetzelfde mee!
Dus gingen we verder fietsen nog wat gepraat! Ook zei die waarom het uit was tussen hem en dat andere kind! en toen waren we bij de afslag van zijn school, hebben daar nog wat gepraat, toen ging ie over me wang aaien, van je moet goed eten! en gaf me nog een aai over me hoofd! en toen moest ie weg waarna die riep; ik wil niet dat je verdrietig bent!

Nou... toen ik naar mijn school fietste toen was ik dus wel verdrietig, en ik kwam weer eens te laat! in de lessen steeds tranen in mijn ogen... maar ik kreeg net nadat ik hem gezien had om half tien een smsje, maar me geluid stond af, dus die las ik aan het eind.. er stond in; ik wil niet dat je verdrietig bent... Ik wou gewoon met je praten, oké? Ik wil je denk ik wel helpen met je problemen... xxx

ik smste terug... lief.. ik snap het, maar jij bent het probleem, feel so sad. Het spijt me zo! En ik zei het spijt je dat ik je pijn heb gedaan! en LUv you 4-ever.. xxx Angel of tears!

Vanmiddag was ik uit... ik fiets weer... ik hoor vaag geschreeuw.. ik kijk om... is hij het weer... na een ienieminie stukje fietsen, hij zei waarom die niet terug gesmst had, want hij had het smsje pas net gelezen! Op de brug nog even gepraat, lieten elkaar wat dingen zien ensow... en hij gaf me tikjes op me schouder... en hij keek weer heel erg lief! Hij zei dat ie niks meer tegen ze ex zei... en toen ging ie heel hard lachen... ik ga hem Zoopkoekjes, haha, hij houdt van zoop, en hij zei wel 4x dankjewel! (hij vind zoop heel leuk)
Hij vroeg hoe laat ik dan en dan moest beginnen zodat ie kon meefietsen, maar kwam niet overeen! Toen moest ie weg.. wilde nog met me meefietsen, maar kwam toch tot de conclusie dat ie de andere kant op moest!
En toen schreeuwde die nog van bedankt voor de koekjes... ik ga ze gelijk opeten

en dat was het... en ik ben weer zwaar verliefd... maar was ik ook al
Oud 02-03-2005, 15:42
Crunchie
Crunchie is offline
En waarom is het nou over met dat andere meisje?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 15:46
Fay
Fay is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 02-03-2005 @ 16:42 :
En waarom is het nou over met dat andere meisje?
tjah... van haar kant ze voelde zich zwaar kut, en voelde niks meer voor hem, en ze wist dat ze met hem niet gelukkig zou worden,

van zijn kant weet ik het niet precies meer
Oud 02-03-2005, 16:26
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
Fay schreef op 02-03-2005 @ 16:46 :
tjah... van haar kant ze voelde zich zwaar kut, en voelde niks meer voor hem, en ze wist dat ze met hem niet gelukkig zou worden,

van zijn kant weet ik het niet precies meer
Ik vind dat je jezelf te makkelijk laat pakken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 08:39
Fay
Fay is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 02-03-2005 @ 17:26 :
Ik vind dat je jezelf te makkelijk laat pakken.
ik weet het niet, maar gister werd ik dus helemaal gek dat ik hem terugwilde, maar hij zei dat hij mij niet meer wilde, en dat ik beter verdiende, maar ik wil niet beter, en zonder hem zie ik het leven niet meer zitten!
Oud 03-03-2005, 11:39
suikerprinses
suikerprinses is offline
stop met achter hem aan te rennen. hij klopt vanzelf wel weer bij je aan als hij je mist. en zoniet, kan ie de pot op.
het is moeilijk, dat kan ik je uit ervaring zeggen. maar achter hem aanrennen, schrikt hem alleen maar meer af.
laat m het lekker zelf even uitzoeken en probeer zelf je verdriet te verwerken, hoe lang dat ook mag duren.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:08
Fay
Fay is offline
tjah... nu zijn we weer een tijdje verder, er is weer aantal dingen gebeurd, vorige week wilde me ex me terug, hij zei dat ie me heel speciaal vond en noemde me weer lieverd en sgatje ensow, en hij zei dat ie me eigenlijk wel miste, maar hij moest wel goed nadenken en lang....
hij zei dat ie fout zat en als andere meisje niet was geweest dat we dan nog zouden hebben en hij zei dat ie spijt had en allemaal van dat soort dingen.

ik smste hem dat hij zijn hart moest volgen, maar dat ik heel graag zou willen dat ie ons nog een kans gaf om het te proberen!
Ik mis hem nog steeds en wil hem nog steeds heel erg graag terug

maar daarna smste hij dus... dat het niks meer tussen ons werd....
ik snap hem niet, waarom geeft ie me eerst dan weer hoop en nu dit weer?
Oud 30-03-2005, 21:09
Fay
Fay is offline
hij heeft nog steeds de ketting met mijn naam en ik vroeg hem die terug te geven, maar duurt wel lang

en hij had gezegd dat het hem niet verstandig leek iets weer te nemen
Oud 30-03-2005, 21:17
AngelLena
AngelLena is offline
2 dingen:

1. Als je wilt dat we je verhaal gaan begrijpen, zou ik eens kijken of je je verhaal wat kan ordenen, dit is gruwelijk warrig, krijg al hoofdpijn van het ontcijferen wat je zegt

2. Geef het toch op joh. Hoe langer je aan em vast blijft klampen hoe meer pijn het gaat doen, hij wil jou niet meer, heeft ie meer dan duidelijk gemaakt, give it up. Je geeft jezelf hoop, hij jou niet.
Oud 05-04-2005, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Fay schreef op 30-03-2005 @ 22:09 :
hij heeft nog steeds de ketting met mijn naam en ik vroeg hem die terug te geven, maar duurt wel lang
Enorm off misschien, maar waarom geef je een kado om het later weer terug te vragen? Eens gegeven blijft gegeven werd mij altijd gezegd. Hij heeft toch ook recht op zijn herinneringen?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 08:41
snoopy
snoopy is offline
eerlijk gezegd klinkt hij als een klootzak die niets meer voor je voelt...
Oud 05-04-2005, 08:47
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 05-04-2005 @ 09:41 :
eerlijk gezegd klinkt hij als een klootzak die niets meer voor je voelt...
Net mijn ex he? *knuffelt*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 08:56
Verwijderd
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, want ik had dezelfde gevoelens, maar meid laat hem gaan. Sluit het af voor jezelf. Zo te horen voelt hij niet hetzelfde voor jou als jij voor hem voelt. Ik heb zo bijna een jaar rondgesukkelt en ik ben nu zo blij dat het over is. Ik kan prima zonder hem en ik mis hem niet eens echt meer.
Een relatie moet van twee kanten komen en als één van de twee dat niet op kan brengen kun je het maar beter afsluiten en terugkijken op wat was.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:07
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-04-2005 @ 09:47 :
Net mijn ex he? *knuffelt*
eh... ja, zoiets
Oud 05-04-2005, 09:20
miro
miro is offline
niet zo naief achter hem aanlopen, dat helpt. Kom op zeg, hij is vreemd gegaan, dan ga jij hem toch niet honderd keer bellen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten