Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 16:09
robbie-fan
robbie-fan is offline
ik kreeg ongeveer 2 jaar geleden verkering met een jongen. eerst vond ik het niks maar na een paar weken draaide dat helemaal om! hij was zo lief en zo helemaal geweldig! ik was helemaal stapel verliefd, en hij ook. ik vond namelijk eens een briefje in zijn schrift waar heel groot op stond I LOVE ... en dan mijn naam. hierop zei hij, 'ja ik verveelde me onder wiskunde'

het was dus helemaal geweldig. tot op die ene dag, hier spreek ik liever niet over want het valt me gewoon veel te zwaar en kheb hem ook beloofd hier nooit over te spreken met anderen. het moest toen dus wel uit gaan! na 9 maanden ging et dus ook uit. ik was er kapot van! we zaten net in onze examens en zomaar ineens was ik hem kwijt. we hebben na die tijd nog wel een aantal keren gehad. verspreid over het hele jaar.

nu is het sinds december weer uit en nu is het ook niet meer terug aan gegaan. het is nu echt voorbij zegt hij, volgens hem passen we gewoon niet bij elkaar en kan het zo niet langer door gaan. ooit komt er eens grote ruzie van volgens hem en dat wil hij voorkomen (dat vind ik ook wel)

sinds een paar weken zijn we ook helemaal gestopt met het contact, we smsen niet meer, bellen niet meer, zien mekaar niet meer en ga zo maar door. dit besluit (van hem) viel mij heel erg zwaar en ik heb het er nog steeds heel erg moeilijk mee dat het toen is uitgegaan en dat het nooit meer goed kan komen.
ik hou gewoon nog ontzettend veel van 'em hij was mijn eerste echte vriendje en hij was geweldig.

nu was er dit weekend een feest bij ons in de buurt en hij ging er naar toe, hij had liever dat ik niet kwam omdat het te moeilijk zou zijn. nu krijg ik gister te horen dat hij met mijn beste vriendin heeft staan zoenen. (daar had hij in de tijd dat hij met mij was een hele grote hekel aan) ik kan het nog steeds niet bevatten, hij heeft al 10 keer gezegd dat het hem spijt en dat het niet zijn bedoeling was. ik hoor van iedereen andere verhalen en ik weet dus niet wat er echt gebeurd is. hij wil het niet zeggen omdat hij zich zo schaamt.
vandaag hebben we ruzie! met mijn beste vriendin breek ik ook!

maar wat nu het hele verhaal is. ik ben nog zo aan hem gehecht en ik kan er niks aan doen, het lijkt ook wel of ik steeds meer van hem ga houden, voor mij is hij gewoon de ware!!

wat moet ik nou doen, ik zit er enorm mee, ik zit er al het hele jaar mee, op school gaat het niet goed, 's avonds lig ik te huilen in bed en ga zo maar door. heeft er iemand tips hoe ik hem of kan vergeten of terug kan krijgen??? zeg maar wat je erover denkt...

kus
Oud 20-05-2003, 16:23
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Heeft er iemand nog tips om hem te vergeten OF OM HEM TERUG TE KRIJGEN...

daar gaat het mis... laat het los dat er een kans is dat het echt voorbij is.,. hem vergeten begint bij het accepteren dat het over is tussen jullie
Oud 20-05-2003, 16:28
Bubba
Bubba is offline
ey
dit verhaal klinkt bekent(gelukkig niet dat met et zoenen met mn vriendin hoor)verder mis ik hem idd heel erg heb em net gevraagd of et ervan kwam om het eens aan te laten gaan weer
nee hij wilde feesten zeitie...
maargied see ya
Oud 20-05-2003, 16:58
robbie-fan
robbie-fan is offline
ja maar bij mij gaat hij ook wel feesten maar hij geeft eerlijk toe dat hij me nog leuk vind en dat ik nog steeds in z'n hoofd zit.

en over dat andere berichtje, ik weet dat ik moet realiseren dat het voorbij is. en dat doe ik ook wel. maar er gebeurt verder niks! ik heb ook heel vaak dubbelgevoelens. de ene dag denk ik van jah et is goed zoals et is, en de andere dag wil ik em terug en zou ik er ook alles voor over hebben. et ene moment is ie een eikel en et andere moment is et MIJN SCHATJE...
Oud 20-05-2003, 17:11
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Zoals al gezegd is, probeer te accepteren dat het nu echt voorbij is. Een relatie waarbij het een paar weken aan is en dan were uit lijkt me op zichzelf al niet geweldig.
Probeer je eroverheen te zetten en ga dus ook niet meer met hem om als dat je anders niet lukt.
En over dat met je beste vriendin, als je het verhaal niet precies kent zou ik daar niet meteen mee breken, echte vrienden vindt je niet zomaar en moet je volgens mij dus ook niet na 1 tegenslag laten vallen.
Maarja, ik weet natuurlijk ook niet hoe dat verder allemaal zit tussen jullie.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 17:12
never mind
never mind is offline
geef hem tijd, zeg oprecht dat ji het onzin vind geen contact te hebben en vraag om het te proberen als vrienden (zonder andere dingen erbij)

kijk hoe dat werkt. Werkt het goed komt er heus wel weer een tijd dat jullie misschien iets zullen krijgen. Werkt het niet... naja e wilt later toch geen ongelukkig ruzie huwlijk met kinderen die zich niet prettig voelen bij jullie enz.? Zoek dan iemand anders dus..

Enne.... als je alle dingen van het leven vermijd uit angst dat het ooit fout zou kunnen gaan kom je natuurlijk nooit ergens

Zeg dan tegen je ex dat ie achter de geraniums moet gaan zitten op het balkonnetje van z'n oma oid.... Daar kan bijna niks fout gaan
Oud 20-05-2003, 17:13
faith666
faith666 is offline
Volgens mij is er niets mis mee als je nog van jex houd...eerlijk gezegd doe ik dat ook nog en het is al twee jaar uit maar ik hou nu wel op een andere manier van hem, hij betekend heel veel voor me en is een goede vriend van me....

Ik hoop voor je dat dat bij jou ook ooit zo zal veranderen....
succes ermee en probeer je over je verlieft zijn heen te zetten, je doet alleen jezelf er maar pijn mee
Oud 27-05-2003, 19:04
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Het is nu al bijna twee maanden uit met mn vriend, en ik dacht echt dat ik er aardig overheen was, maar op sommige momenten mis ik hem zo ontzettend! Ik hou ook echt nog meer van hem dan van wie dan ook....Ik wil m eigenlijk terug maar ook weer niet...bah bah ik haat dit..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 09:52
MissMorena
MissMorena is offline
Laat hem gewoon gaan hij heeft nog wel met je "BESTE" vriendin gezoent en dan wil hem terug??
Er zwemmen meer vissen in de zee
Ik begrijp best dat je het moeilijk heb maar denk je dat die jongen nu ook zo om jouw treurt??

suc-6
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 12:17
WispereR
WispereR is offline
Probeer hem te vergeten! Dat is beter voor jezelf en je zelfrespect. Op deze manier doet het alleen maar pijn. Bovendien heeft hij met je beste vriendin gezoend, waarvan hij wist dat het je ontzettend zou kwetsen. Wil je wel verder met iemand die jou al zoveel pijn heeft gedaan?
Natuurlijk mis je hem, hij was (en is) lange tijd een van de belangrijkste personen in je leven,... Het zal heel wat tijd en pijn kosten om hem 'te vergeten' maar wees sterk en stort je niet weer in een relatie die je (waarschijnlijk) alleen maar meer pijn gaat doen..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 12:41
G.T.C.
G.T.C. is offline
jah, ik wil niet lullig doen maar het klinkt gewoon allemaal zo kinds.

Alleen al dat het ene moment 'aan' was, en het andere moment 'uit'`. Daar is het waarschijnlijk al fout gegaan. Volgens mij laat je ook veels te veel met je spelen. Als hij zegt dat je liever niet naar dat feest komt, dan kom je ook niet. Maar ondertussen kan hij dan lekker los gaan omdat hij er dan geen rekening mee hoeft te houden dat jij opeens helemaal hysterisch op hem af komt.
En dat hij zegt dat jij nog steeds in zijn hoofd zit, wil niet betekenen dat hij dat echt meent, of dat die gevoelens nog heel sterk zijn. (blijkbaar niet, want hij zoent gewoon rustig met jou beste vriendin )

Het klinkt misschien nogal hard, maar zo zie ik het. Het is voor jou je eerste vriendje, dus dan denk je ook dat hij echt het prins op het witte paard is. Daar is niks mis mee, maar je moet nu wel onder ogen zien dat hij dat dus niet is. Ik denk dat hij al heel lang jou niet meer leuk vond, maar jou gewoon aan het lijntje hield omdat jij toch blind van de liefde was.
Echt waar......probeer hem gewoon zo snel mogelijk te vergeten, want een relatie met hem is sowieso geen optie en door nu nog veel met hem om te gaan word jij alleen maar ongelukkiger.
Veel sterkte iig

P.S. Ik snap trouwens ook niet dat dat jou beste vriendin kan zijn hoor. Wist zij niet dat jij nog steeds gevoelens voor hem had?
Oud 29-05-2003, 15:53
Verwijderd
Wat een klootzak, gaat ie met jouw beste vriendin gaan zoenen. Hij is de ware voor jou zeg je? Omdat hij dat in zijn schrift had gezet? Zo bijzonder is dat nou ook weer niet.
Er lopen veel lievere jongens rond, dus houd je ogen gewoon open en je komt jouw echte 'ware' wel tegen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 19:17
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
robbie-fan schreef op 20-05-2003 @ 17:09:
ik kreeg ongeveer 2 jaar geleden verkering met een jongen. eerst vond ik het niks maar na een paar weken draaide dat helemaal om! hij was zo lief en zo helemaal geweldig! ik was helemaal stapel verliefd, en hij ook. ik vond namelijk eens een briefje in zijn schrift waar heel groot op stond I LOVE ... en dan mijn naam. hierop zei hij, 'ja ik verveelde me onder wiskunde'

het was dus helemaal geweldig. tot op die ene dag, hier spreek ik liever niet over want het valt me gewoon veel te zwaar en kheb hem ook beloofd hier nooit over te spreken met anderen. het moest toen dus wel uit gaan! na 9 maanden ging et dus ook uit. ik was er kapot van! we zaten net in onze examens en zomaar ineens was ik hem kwijt. we hebben na die tijd nog wel een aantal keren gehad. verspreid over het hele jaar.

nu is het sinds december weer uit en nu is het ook niet meer terug aan gegaan. het is nu echt voorbij zegt hij, volgens hem passen we gewoon niet bij elkaar en kan het zo niet langer door gaan. ooit komt er eens grote ruzie van volgens hem en dat wil
hij voorkomen (dat vind ik ook wel)

sinds een paar weken zijn we ook helemaal gestopt met het contact, we smsen niet meer, bellen niet meer, zien mekaar niet meer en ga zo maar door. dit besluit (van hem) viel mij heel erg zwaar en ik heb het er nog steeds heel erg moeilijk mee dat het toen is uitgegaan en dat het nooit meer goed kan komen.
ik hou gewoon nog ontzettend veel van 'em hij was mijn eerste echte vriendje en hij was geweldig.

nu was er dit weekend een feest bij ons in de buurt en hij ging er naar toe, hij had liever dat ik niet kwam omdat het te moeilijk zou zijn. nu krijg ik gister te horen dat hij met mijn beste vriendin heeft staan zoenen. (daar had hij in de tijd dat hij met mij was een hele grote hekel aan) ik kan het nog steeds niet bevatten, hij heeft al 10 keer gezegd dat het hem spijt en dat het niet zijn bedoeling was. ik hoor van iedereen andere verhalen en ik weet dus niet wat er echt gebeurd is. hij wil het niet zeggen omdat hij zich zo schaamt.
vandaag hebben we ruzie! met mijn beste vriendin breek ik ook!

maar wat nu het hele verhaal is. ik ben nog zo aan hem gehecht en ik kan er niks aan doen, het lijkt ook wel of ik steeds meer van hem ga houden, voor mij is hij gewoon de ware!!

wat moet ik nou doen, ik zit er enorm mee, ik zit er al het hele jaar mee, op school gaat het niet goed, 's avonds lig ik te huilen in bed en ga zo maar door. heeft er iemand tips hoe ik hem of kan vergeten of terug kan krijgen??? zeg maar wat je erover denkt...

kus

Ok, luister ik heb ook nog heel lang van mijn ex gehouden maar ik ben m vergeten.., ik bedoel die boy blijft tog ook niet nog sooo lang op jouw verliefd? Je moet egt opsoek naar n ander
Er zwemmen genoeg vissen in de zee!!
ik bedoel probeer m te vergeten jij bent te goed voor m je moet egt naar n andre omkijken..! heb ik ook gedaan en ik kijk nog wel stiekem altijd naar t huisz van mijn ex..., maar weer met m nemen neey hoorz!! eey meisje neem met n ander joh! isz beter voor je

-xxx- LilDushi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten