Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2004, 19:29
Amisha
Amisha is offline
Hi mensen,

Had een vraagje over Outlook Express. Ik krijg namelijk een mail zonder tekst erin, terwijl die er wel hoort te zijn. In alle andere mailtjes (van hotmail bijvoorbeeld) is er wel een bericht. Ik heb McAfee op mijn pc, ligt het daaraan? Al mijn instellingen voor inkomend en uitgaan mail heb ik goed ingesteld..

Kan iemand mij please helpen. Ik word gek van dit soort dingen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2004, 16:03
Proggie
Proggie is offline
Ellow,

Mss ligt het aan je viruscanner!!
Of Mss moet je je e-mail instellingen controleren!!

Proggie

Good Luck
Oud 07-10-2004, 18:32
Tofke_H
Tofke_H is offline
Hoe weet je zo zeker dat er tekst in die mail moest staan? Ik krijg ook wel eens een mailtje binnen zonder tekst, ik mail die persoon dan gewoon eventjes dat er iets is fout gelopen, of bij mij, of bij hem/haar, of gewoon onderweg. Volgende mailtje komt dan wel gewoon goed aan...
Zeker omdat het alleen bij dat mailtje "verkeerd" is lijkt het me geen probleem te zijn met jou computer of software op je computer.
Oud 12-10-2004, 11:47
Amisha
Amisha is offline
ik mail met mijn zus dus daarom weet ik dat er wat in moet staan, omdat ze het ook tegelijk naar Hotmail stuurt, waar er wel gewoon tekst in is. Mijn e-mail instellingen zijn goed En in andere mailtjes staat er wel gewoon tekst..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 15:14
flamez
flamez is offline
als het een mailtje is met html opmaak, moet je uiteraard in outlook wel html weergave aanzetten , maar volgens mij staat dat automatisch aan..
Oud 12-10-2004, 15:18
T_ID
T_ID is offline
witte tekst op een witte achtergrond mischien?
Oud 09-11-2004, 19:11
Amisha
Amisha is offline
Het is geen mailtje met HTLM opmaak. Voordat ik Mcafee op mijn pc had was er wel gewoon tekst En in mijn hotmail staat de tekst er wel gewoon en Outlook niet..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 14:01
Proggie
Proggie is offline
Je tekstkleur is mss wit?
Oud 14-11-2004, 16:17
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Proggie schreef op 14-11-2004 @ 15:01 :
Je tekstkleur is mss wit?
jonge.

Aangezien MC afee het blokked stuurt denk ik je zus wat mee of uberhaupt hoe zei een bericht maakt dat mc afee niet vertrouwd. En daardoor blokked. Bij hotmail komt mc afee zo ver niet, dus daar zie je het wel. Waarschijnlijk is dat mailtje ook geinfecteerd.
En je zegt zelf, andere mailtjes zie ik wel, dus moet haast wel aan je zus liggen. Laat haar een virusscan doen, online, en lees het spyware topic ff door.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten