Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 19:45
Verwijderd
Zijn jullie het hiermee eens of oneens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2004, 19:45
RanC
RanC is offline
Definieer "criminele buurten"
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:48
Verwijderd
Laat me raden, je hebt volgende week een betoog
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:49
Verwijderd
Buurten waarin veel criminaliteit is, zoals diefstal etc. Denk ook aan 'onveilige' buurten
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:51
RanC
RanC is offline
Citaat:
moniekjuh schreef op 15-11-2004 @ 20:49 :
Buurten waarin veel criminaliteit is, zoals diefstal etc. Denk ook aan 'onveilige' buurten
Definieer "Buurten waarin veel criminaliteit is, zoals diefstal etc. Denk ook aan 'onveilige' buurten"

Want dit laatste verschilt natuurlijk van mens tot mens...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:53
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
RanC schreef op 15-11-2004 @ 20:51 :
Definieer "Buurten waarin veel criminaliteit is, zoals diefstal etc. Denk ook aan 'onveilige' buurten"

Zeik niet zoveel, geef een beschrijving van wat jij onveilige buurten vindt en dan uitleg of daar cameras moeten komen ja/nee waarom?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:53
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 15-11-2004 @ 20:51 :

hm ja ok, maar je hebt vast wel een idee van wat ik bedoel, en wat is dan je mening.

Buurten waar vaak de politie moet komen ahw. Veel diefstal en inbraken, bedreigingen met (al dan niet) wapens, vandalisme.
(zo beter )
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 15-11-2004 @ 20:48 :
Laat me raden, je hebt volgende week een betoog
nee, al gehad maar ik ben benieuwd naar jullie mening
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:56
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
moniekjuh schreef op 15-11-2004 @ 20:54 :
nee, al gehad maar ik ben benieuwd naar jullie mening
Zit je op 6vwo tilburg?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 15-11-2004 @ 20:56 :
Zit je op 6vwo tilburg?
nee, in weert
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:02
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Nee ik vind van niet, hier in Heerlen hangen ze nu een tijdje en in de stad is het inderdaad wat minder geworden wat junks betreft, maar echt een verbetering is het niet. Wat vooral jammer is, is dat je totaal niet meer door het bos naast de stad kan lopen zonder enkele, al dan niet van de kaart zijnde, junks tegenkomt.
In de stad waren ze nog wel te harden, maar in het bos zijn ze echt vervelend, achter je aanlopen en zeuren, zeuren zeuren. Op je schreeuwen etc.
Oud 15-11-2004, 20:08
professor2
professor2 is offline
nee omdat het niet helpt in groningen is de criminaliteit zelf toegenomen

verder meoten als die stelling voor huiswerk doeleinden maar naar de huiswerk fora
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 22:09
Verwijderd
Voor een dergelijke beslissing wordt genomen lijkt het me raadzaam eerst te onderzoeken wat de heilzame effecten zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 11:49
angela123
angela123 is offline
Criminele/ onveilige buurt: Afrikaanderwijk/ maashaven in rotterdam zuid.

Ik denk niet dat beveiligingscamera's zouden helpen om het veiliger te maken in deze buurten.
Mensen die problemen willen zoeken of op jacht naar andermans eigendom zijn die doen dat toch wel...OF ze kleden zich onherkenbaar, of ze doen het wel 5 meter verder buiten het zicht van de camera.
Het zou beter zijn meer stoere beveiligingsmannen op straat te laten komen...vind ik
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 11:58
Verwijderd
Ja hoor en wie gaat dat betalen afgezien van de totale nutteloosheid van het project
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 12:01
Outlaw
Outlaw is offline
camera's of niet, ik denk niet dat de criminaliteit in zijn totaliteit erdoor zal afnemen. Criminelen zullen dan juist voorzichtiger en (nog) minder zichtbaar gaan handelen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Outlaw schreef op 16-11-2004 @ 13:01 :
camera's of niet, ik denk niet dat de criminaliteit in zijn totaliteit erdoor zal afnemen. Criminelen zullen dan juist voorzichtiger en (nog) minder zichtbaar gaan handelen lijkt me.
ghehe Ik denk dat de burqua en bivakmutsen dan gretig ter hand genomen worden
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 12:04
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
makelville schreef op 16-11-2004 @ 13:03 :
ghehe Ik denk dat de burqua en bivakmutsen dan gretig ter hand genomen worden
hebben die burqua's toch nog nut.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 15:48
angela123
angela123 is offline
Het is in ieder geval echt nodig dat die buurten wat veiliger worden ja. Maar ik heb er geen vertrouwen in dat het gaat lukken door een paar camera's...wat gebeurt er ook alweer met al die flitspalen?? Die worden volop vernield
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-11-2004 @ 23:09 :
Voor een dergelijke beslissing wordt genomen lijkt het me raadzaam eerst te onderzoeken wat de heilzame effecten zijn.
Er is wel onderzoek gedaan, vaak echter in het buitenland en op kleine schaal. Ik geloof dat er niet duidelijk te zeggen is of cameratoezicht altijd raadzaam is. Soms loont het, soms loont het niet.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 16-11-2004 @ 16:49 :
Er is wel onderzoek gedaan, vaak echter in het buitenland en op kleine schaal. Ik geloof dat er niet duidelijk te zeggen is of cameratoezicht altijd raadzaam is. Soms loont het, soms loont het niet.
Er is idd onderzoek naar gedaan, en meestal is de criminaliteit wel minder geworden, maar er vond ook vaak verplaatsing van criminaliteit plaats. Dieven gaan nu naar plaatsen waar geen camera's hangen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 16:09
Keith
Keith is offline
Ik vind het een heel redelijk idee. Je kan wel gaan roepen "inbreuk op privacy" maar als je zegt dat je er permanent twee agenten zou moeten laten patrouilleren zou niemand dat zeggen, en een beveligingscamera is best vergelijkbaar met een wijkagent (mits er natuurlijk ook daadwerkelijk mensen aankomen als er wat gebeurt).
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 16:17
Verwijderd
mee eens
en mensen die roepen dat t inbreuk op de privacy is hebben wat te verbergen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 19:08
RanC
RanC is offline
Er zou eerder een aap uit mijn reet vliegen dan dat ik mij om beveiligingscamera's zorgen maak.
Zolang het tenminste geen infra-rood camera's zijn die op het raam van mijn slaapkamer zijn gericht, zodat die vieze politieagenten mee kunnen gluren terwijl ik stomend hete seks heb met mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 19:15
Verwijderd
Onmogelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2004, 19:21
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Keith schreef op 16-11-2004 @ 17:09 :
Ik vind het een heel redelijk idee. Je kan wel gaan roepen "inbreuk op privacy" maar als je zegt dat je er permanent twee agenten zou moeten laten patrouilleren zou niemand dat zeggen, en een beveligingscamera is best vergelijkbaar met een wijkagent (mits er natuurlijk ook daadwerkelijk mensen aankomen als er wat gebeurt).
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 16-11-2004 @ 20:21 :
Observatie, registratie, directe of indirecte reactie. Je kan vast wel vertellen in welk opzicht cameratoezicht van die termen afwijkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten