Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
geef het adres van je site maar niet; anders ben ik zo nieuwsgierig dat ik er toch op klik ![]()
||
![]() |
Citaat:
activex component dat ik zelf had geschreven en het staat niet online
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en idd die ocx file moet geregistreerd worden daar heb je gelijk in maar als je een normaal activex component maakt zullen er genoeg mensen zijn die daar intrappen. en nee je kan niet in een keer format c: doen maar er zijn mogelijkheden genoeg om dat "in te plannen" (ik heb me verkeerd uitgedrukt hierboven) verder ga ik hier niet op in.
Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 14:01. |
![]() |
|
http://oleg.free.fr/
ik heb al die dingens geprobeerd die jullie zeggen maar toch ik dat eerste plaatje maar niet opgeslaan!! En nu wil ik nog altijd die code he please thnx
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareuhm, copyright op dingen zetten die je zelf niet eens hebt gemaakt is dom.. en al helemaal als je een lelijke site hebt... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Code:
<script language="JavaScript"> <!-- var message="Copyright !! :))"; function click(e) { if (document.all) { if (event.button == 2) { alert(message); return false; } } if (document.layers) { if (e.which == 3) { alert(message); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=click; // --> </script>
|
|