Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 09:33
sofie3
sofie3 is offline
Even een topic opgestart uit pure nieuwsgierigheid. Als je vraagt aan jongens waar ze "het" doen, krijg je gegarandeerd het bed of het toilet te horen... nou kan ik me wel iets voorstellen bij het bed, waar de meeste meiden het ook wel zullen doen, maar het *toilet*? Ik vind dit persoonlijk de meest ongeschikte, meest vieze plaats om aan jezelf te gaan zitten. Of denken de meiden er hier anders over?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 09:39
Chimera
Chimera is offline
Waarom zou je in hemelsnaam op 't toilet gaan zitten?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 09:47
Verwijderd
Nee, lijkt me beetje onhandig, koud, vies en;
Citaat:
Chimera schreef op 15-11-2004 @ 10:39 :
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-11-2004 @ 10:39 :
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:46
Verwijderd
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar zo'n probleem is dat niet
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:49
leucomelas
leucomelas is offline
neej, inderdaad niet de geweldigste plaats.. en ook wat opweindend...
Oud 15-11-2004, 10:50
naam onbekend
naam onbekend is offline
Voor jongens is het toilet wel handig....dat heeft te maken met een bepaalde substantie die je op die manier snel & efficiënt kwijt bent
Oud 15-11-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-11-2004 @ 11:50 :
Voor jongens is het toilet wel handig....dat heeft te maken met een bepaalde substantie die je op die manier snel & efficiënt kwijt bent
Dan vraag ik me toch af in welke stand jij wil gaan staan/zitten om die 'substantie' dan ook werkelijk recht de pot in te kunnen schieten
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 11:00
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
kijk, bij seks op de wc kan ik me soms, bij gebrek aan betere ruimte, nog wel wat voorstellen, maar mastuberen daar lijkt me echt helemaal niets... denk eerder dat 'douche' of 'badkamer' op de 2e plaats komt...
Oud 15-11-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 15-11-2004 @ 11:57 :
Dan vraag ik me toch af in welke stand jij wil gaan staan/zitten om die 'substantie' dan ook werkelijk recht de pot in te kunnen schieten
WC-papier.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 11:07
Verwijderd
Nee, ik zit ten eerste niet zo comfortabel op de wc.. ten tweede vind ik wc's vies, ik ben daar het liefst zo kort mogelijk.. en tsja, in m'n eigen huis ben ik niet vies van de wc, maar als ik daar ben kan ik net zo goed op m'n eigen bed gaan zitten natuurlijk.

Ik snap sowieso nooit hoe mensen seks kunnen hebben op een openbaar toilet.. lekker opwindend, zo'n ranzige wc
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 15-11-2004 @ 12:01 :
WC-papier.
Dat is een andere optie.
Maar wc-papier kan ook op je kamer.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 11:41
bracelance
bracelance is offline
waarom gaan jullie anders met z'n tweeen naar het toilet tijdens het uitgaan.... DUO-ORGASME??
Oud 15-11-2004, 12:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bracelance schreef op 15-11-2004 @ 12:41 :
waarom gaan jullie anders met z'n tweeen naar het toilet tijdens het uitgaan.... DUO-ORGASME??
Nee. Op die vraag is al antwoord gegeven in het topic op DK. Dat jij het na 2 (of inmiddels 3?) pagina's nog niet wil begrijpen, ligt aan jou en is niet ons probleem.

sofie3: ik kan betere plaatsen verzinnen om te masturberen dan het toilet.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:28
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Hm nee liever niet
Oud 15-11-2004, 16:32
justhanna
justhanna is offline
ik doe het maar op 1 plek,
en in ieder geval niet op het toilet!
Oud 15-11-2004, 16:34
Mistery1
Mistery1 is offline
Sex op wc = prima, heeft wel wat
Maar nee niet met mezelf, lijkt me weer nix aan.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:54
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-11-2004 @ 12:07 :
Nee, ik zit ten eerste niet zo comfortabel op de wc.. ten tweede vind ik wc's vies, ik ben daar het liefst zo kort mogelijk.. en tsja, in m'n eigen huis ben ik niet vies van de wc, maar als ik daar ben kan ik net zo goed op m'n eigen bed gaan zitten natuurlijk.

Ik snap sowieso nooit hoe mensen seks kunnen hebben op een openbaar toilet.. lekker opwindend, zo'n ranzige wc
ach... als je goed geil bent verleg je soms je grenzen

ontopic: hmm... ik kan leukere plaatsen bedenken
Oud 15-11-2004, 17:13
Type
Type is offline
euhm, tja... doe mij maar gewoon mijn bed hoor. De wc... het is maar net wat je geil vind he...
Oud 15-11-2004, 17:22
filia dei
filia dei is offline
Meisjes masturberen gerust op de wc, tenminste ik ben 'n meisje en ik doe 't zo vaak op de wc. Maar 't kan natuurlijk zijn dat ik gewoon 'n uitzondering ben.

Maarjah... soms ben je gewoon geil en kan je je niet meer normaal concentreren voor je een orgasme hebt gehad. En nou ben ik best goed om zonder dat iemand het doorheeft klaar te komen, maar soms is 'n beetje ruimte voor je zelf toch wel handig dus....
Oud 15-11-2004, 17:25
juno
juno is offline
Ik ben al blij dat ik openbaar toilet kan plassen. Als het al te vies of te onrustig is heb ik al moeite om de blaaskringspier voldoende te ontspannen. Klaarkomen gaat echt niet lukken daar.

Op mijn eigen toilet gaan zitten vingeren....waarom zou ik in 's hemelsnaam?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 15-11-2004 @ 18:25 :
Op mijn eigen toilet gaan zitten vingeren....waarom zou ik in 's hemelsnaam?
Nouja, je eigen toilet is erg onnuttig, maar als je ergens anders bent en je moet echt ff...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:34
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-11-2004 @ 18:31 :
Nouja, je eigen toilet is erg onnuttig, maar als je ergens anders bent en je moet echt ff...
Omdat je vriendin je over de mail al een uur aan aan het opgeilen is, ah, dat bedoel je.

Maar hoe lopen jullie dan helemaal van je bureau naar de wc zonder dat het hele kantoor doorheeft hoe laat het is?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Toiletten (vooral openbare) zijn onhygiënisch, koud en oncomfortabel. Lijkt me reden genoeg om daar niet te masturberen. Seks in openbare toiletten doe ik dus ook niet aan.
Oud 15-11-2004, 18:01
juno
juno is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-11-2004 @ 18:47 :
Toiletten (vooral openbare) zijn onhygiënisch, koud en oncomfortabel. Lijkt me reden genoeg om daar niet te masturberen. Seks in openbare toiletten doe ik dus ook niet aan.
*herinneringen aan de internationale trein naar Parijs in de pre-TGV tijd. We hebben heel Belgie in het toiletje doorgebracht. Maar het lukte niet. Was wel heel spannend. *
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:06
Qimm
Qimm is offline
Kan best hoor, niet meest ideaal, maar waarom niet? (nja alleen thuis dan bij iemand anders vind ik niet zo gepast "Goh was was jij lang op de wc" en in een openbaar toilet wil ik alleen maar zo snel mogelijk weer buiten staan)
Oud 15-11-2004, 18:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-11-2004 @ 19:06 :
Kan best hoor, niet meest ideaal, maar waarom niet? (nja alleen thuis dan bij iemand anders vind ik niet zo gepast "Goh was was jij lang op de wc" en in een openbaar toilet wil ik alleen maar zo snel mogelijk weer buiten staan)
Nou.. als je het niet bij iemand anders of op een openbare toilet doet, dan kom je al snel op het toilet thuis uit. En dan is de vraag niet meer echt "waarom niet?" maar vooral "waarom wèl?!". Waarom zou je in godsnaam thuis op de wc gaan zitten om jezelf te bevredigen als je ook gewoon in bed kan. Of op je bureaustoel als je zo nodig wil zitten oid.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
grl schreef op 15-11-2004 @ 18:13 :
Nou.. als je het niet bij iemand anders of op een openbare toilet doet, dan kom je al snel op het toilet thuis uit. En dan is de vraag niet meer echt "waarom niet?" maar vooral "waarom wèl?!". Waarom zou je in godsnaam thuis op de wc gaan zitten om jezelf te bevredigen als je ook gewoon in bed kan. Of op je bureaustoel als je zo nodig wil zitten oid.
Ik vind het meer een 'waarom niet?' kwestie.

Maar ieder zo zijn mening.
Oud 15-11-2004, 18:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 15-11-2004 @ 19:01 :
*herinneringen aan de internationale trein naar Parijs in de pre-TGV tijd. We hebben heel Belgie in het toiletje doorgebracht. Maar het lukte niet. Was wel heel spannend. *
Had laatst ook de kans in een treintoillet, maar het idee van de ranzigheid hield me toch tegen... Gelukkig hoefden we toen nog maar een klein halfuurtje, dus hebben we uiteindelijk maar voor een warm, schoon en heerlijk zacht bed gekozen (na al die tijd te hebben staan vozen in het tussenstuk van het treinstel. Was toch bijna leeg).
Oud 15-11-2004, 18:20
zonnestoeltje
zonnestoeltje is offline
Citaat:
grl schreef op 15-11-2004 @ 19:13 :
tsjah..miss omdat je op ieder moment lastig gevallen kunt worden en als jij dan in een nogal rare positie zit *schaam*schaam* dus dan is t toilet bij je thuis nog niej zo'n gekke optie, hoewel t natuurluk niej superconfortabel is
Oud 15-11-2004, 18:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-11-2004 @ 19:16 :
Ik vind het meer een 'waarom niet?' kwestie.

Maar ieder zo zijn mening.
Omdat er veel prettigere plekken zijn in huis.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:24
snoopy
snoopy is offline
nee
Oud 15-11-2004, 18:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
grl schreef op 15-11-2004 @ 18:20 :
Omdat er veel prettigere plekken zijn in huis.
Maar de deur kan wel op slot en ik zit meestal wel prima op de wc, lekker ontspannen.
Oud 15-11-2004, 20:56
ilse
ilse is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-11-2004 @ 19:24 :
nee
Oud 15-11-2004, 21:37
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Soms moet je gewoon even. En als er dan geen andere plek is...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 07:21
sofie3
sofie3 is offline
Kan het zijn dat mannen eerder op het toilet hun ding doen omdat dat het enige intieme plekje is dat er op school/op het werk beschikbaar is als de nood het hoogst is? Kan me ook inbeelden dat het makkelijker is als je nog bij je ouders woont en je niet met tissues wil zitten klooien op je kamer, dat je het dan op het toilet doet en het papiertje meteen weggooit. Wat dat betreft hebben wij vrouwen het natuurlijk makkelijk, bij ons komt er niks (of heel weinig) uit.

Ik heb het overigens ook wel 'ns een keertje gedaan op het schooltoilet maar dat was niet voor herhaling vatbaar. Niets is zo gezellig als je eigen bedje!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 10:41
Tristia
Tristia is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 15-11-2004 @ 10:33 :
Even een topic opgestart uit pure nieuwsgierigheid. Als je vraagt aan jongens waar ze "het" doen, krijg je gegarandeerd het bed of het toilet te horen... nou kan ik me wel iets voorstellen bij het bed, waar de meeste meiden het ook wel zullen doen, maar het *toilet*? Ik vind dit persoonlijk de meest ongeschikte, meest vieze plaats om aan jezelf te gaan zitten. Of denken de meiden er hier anders over?
Moet jij eens proberen bptergeil op een festival niet te masturberen. Wedduh dat je het toilet neemt. Ik heb het wel eens gedaan sorry hoor als je hoge nood hebt :-p
Oud 16-11-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Tristia schreef op 16-11-2004 @ 11:41 :
Moet jij eens proberen bptergeil op een festival niet te masturberen. Wedduh dat je het toilet neemt. Ik heb het wel eens gedaan sorry hoor als je hoge nood hebt :-p
Ik krijg echt koude rillingen hiervan. Die wc's zijn te smerig om boven te hangen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 15-11-2004 @ 19:35 :
Maar de deur kan wel op slot en ik zit meestal wel prima op de wc, lekker ontspannen.
Vind je het uiteindelijk ook lekkerder op de wc dan? Ik bedoel, 10m verder naar een bed of bank lijkt me nóg comfortabeler.
Kijk, dat je over seks zegt 'overal een keer', oke. Maar masturberen..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 15:53
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 16-11-2004 @ 07:21 :
Kan me ook inbeelden dat het makkelijker is als je nog bij je ouders woont en je niet met tissues wil zitten klooien op je kamer, dat je het dan op het toilet doet en het papiertje meteen weggooit.
Dat is voor mij de voornaamste reden om het evt. op het toilet te doen. Maar dat gebeurt niet zo vaak. Doe ik het wel dan ben je zo van de troep af. Wel zo gemakkelijk
Oud 16-11-2004, 18:26
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 16-11-2004 @ 15:18 :
Vind je het uiteindelijk ook lekkerder op de wc dan? Ik bedoel, 10m verder naar een bed of bank lijkt me nóg comfortabeler.
Kijk, dat je over seks zegt 'overal een keer', oke. Maar masturberen..
Het gaat er dus om dat je daar privacy hebt! Vroeger, toen ik net begon en nog bij m'n ouders woonde, deed ik het alleen maar op de wc. Ik moest er niet aan denken dat m'n moeder opeens binnen kwam stormen! Nu doe ik het vrijwel nooit meer op de wc, maar ik zou het nog prima kunnen hoor...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 18:36
Punkygirl
Punkygirl is offline
Als ik heeel geil ben vinger ik me soms wel ff snel daar. Maar dat gebeurd echt zelden.
Oud 16-11-2004, 20:16
Verwijderd
Ik vind mijn eigen ontlasting heel geil dus ja jongens, ook ik zit soms op de wc te snokken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 20:37
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 16-11-2004 @ 21:16 :
Ik vind mijn eigen ontlasting heel geil dus ja jongens, ook ik zit soms op de wc te snokken.
We geloven graag dat je botergeil de hele tijd je fecaliën ziet ronddobberen in de pot en bij botergeil hoort natuurlijk wel wat bevrediging Natuurlijk moet je eerst scheiten voor je begint te snokken ... niet dus.

Zelf ruk ik soms wel eens op toilet, vooral thuis of als ik ergens ben (nog niet op een openbaar toilet hoor), gewoon omdat het een intiem plaatsje is en alle restanten gaan gewoon het riool in
Oud 16-11-2004, 23:58
Type
Type is offline
Citaat:
juno schreef op 15-11-2004 @ 18:34 :
Omdat je vriendin je over de mail al een uur aan aan het opgeilen is, ah, dat bedoel je.

Maar hoe lopen jullie dan helemaal van je bureau naar de wc zonder dat het hele kantoor doorheeft hoe laat het is?
zo nonchalant mogelijk met een skatebroek aan en je hand in je broekzak die'm even naar beneden drukt...
Oud 17-11-2004, 14:35
LilDushi
LilDushi is offline
een bed is beter maar een toilet kan ook...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:51
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Het lijkt me een niet al te prettige ruimte nee. Ik wil er toch minstens bij kunnen zitten/liggen/ontspannen.
Oud 19-11-2004, 23:27
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 15-11-2004 @ 11:57 :
op je knieen voor de pot?

op de pot en naar beneden mikken?

of gewoon als pisstand en dan mikken?
Oud 19-11-2004, 23:37
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 15-11-2004 @ 19:13 :
Omdat je het fijner vindt als je zit en je er op een wc dan beter bijkan dan op een bed/stoel? Bovendien is het minder fris om in je blote kont op je bureaustoel te zitten dan op de wc..
En inderdaad, dat slot.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 11:41
fluffywuffy
fluffywuffy is offline
best handig hoor...best wel eens gedaan...het handige is, ze zijn bijna overal toiletten bedden niet

Regels voor berichten