Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic; nee, nog nooit alleen op vakantie geweest. Waarom niet? Gewoon geen behoefte aan gehad. Ik heb graag bekenden om me heen om lol mee te maken, ik houd van zekerheden. Wel zit ik er aan te denken om na of tijdens m'n studie een tijd naar Vancouver, Canada, te gaan. En dat zal dan wel in m'n eentje zijn, maar omdat dat voor langere tijd is heb ik ook meer tijd om me daar op m'n plek te gaan voelen.
||
Citaat:
![]() Ik wil volgend jaar in de zomervakantie alleen op vakantie gaan, maar dan met zo'n groep rond gaan trekken. Dus echt op jezelf aangewezen ben je ook niet, maar je hebt in ieder geval niemand waar je rekening mee moet houden ![]() En ik wil na mijn opleiding graag een jaartje naar het buitenland, maar nee, ik heb er (nog) geen ervaring mee. Als je denkt dat het iets voor jou is, waarom niet? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Mag ik alleen op vakantie? 16 jaar oud Hagenees! | 8 | 24-09-2016 18:33 | |
Vrije tijd |
alleen op vakantie of.. krystieh | 0 | 12-06-2012 12:23 | |
Vrije tijd |
12 jaar en alleen op vakantie JoelPXP | 12 | 19-09-2011 18:27 | |
De Kantine |
alleen op vakantie Stitch | 20 | 04-06-2003 08:08 | |
Liefde & Relatie |
Vakantie.... starslayer | 7 | 21-07-2002 10:54 | |
De Kantine |
Wanneer ging je voor het eerst alleen op reis? Rabbi Daniel | 12 | 27-04-2002 02:30 |