Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het lijkt me ook niet verstandig. Idd om wat AngelLena zegt, je mist theoretische kennis en ook praktijkervaring. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar het was nog flink zwaar.. de lichamelijke verzorging was wel aanwezig (op mijn afdeling moest je er 2 helpen op de andere 2 wat meer) maar het is een hele kunst om iemand zo ver te krijgen zich te wassen en achterdocht is ook best een punt waar je mee om moet leren gaan..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Indien je zelf ervaring in de psychiatrie hebt kan het enerzijds best dubbel zijn; wanneer je je herkend in een ziekte van een zorgvrager kun je geneigd zijn gevoelens in te vullen die hzij helemaal niet hoeft te ervaren. Tevens kun je je 'te betrokken' voelen bij de hele gang van zaken... Je moet ergens wel sterk in je schoenen staan, in de psychiatrie gebruik je je persoonlijk als 'intrument' (buiten de kennis die je op school opgedaan hebt). Er wordt snel misbruik van je gemaakt als je je grenzen niet (consequent) aangeeft.. Veel plzier ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Er staan overigens nog wel meer dingen op de lijst die hier toepasbaar zijn, maar daar gaat het niet om. Het ging meer om het idee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik moet 5 maanden langer stage lopen dan officieel Chineez | 1 | 20-11-2009 08:15 | |
Studeren |
Stage in het buitenland: sept 2009 - feb 2010 ¥iiitt!! | 6 | 05-04-2009 22:05 | |
Algemene schoolzaken |
recreatie mbo niveau 3 + 4, waar lopen jullie stage? Dionysus | 1 | 25-04-2007 19:44 | |
Algemene schoolzaken |
Geef hier een beknopte indruk van je stage! Lilything | 14 | 16-07-2005 15:34 | |
Algemene schoolzaken |
stage + eigen werk Afwezig | 9 | 08-02-2005 15:41 |