Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat kan toch door de week heen?!
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zeg ook wel eens dat ik liever niet in het weekend afspreek, dat is niet omdat ik hem niet wil zien, maar gewoon omdat ik moe ben en gewoon even geen verplichtingen, gewoon op de bank hangen in mn pyjama de hele dag... dan kan ik hem nog wel missen, maar heb ik dat gewoon ff nodig ![]() Als je een relatie hebt waarbij je elkaar het liefst elke dag zou willen zien en het kan alleen in het weekend, dan is het wel anders, maar dat is niet bij mij zo ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Kijk, dat snap ik best, dat heb ik ook wel eens. Maar dan zou het toch geen probleem zijn om maar 1 dag + 1 nacht langs te komen? Ik snap niet waar hij nou moeilijk over doet ![]()
||
Citaat:
Erger jij je ook aan al die "Hij wil me niet zien maar ik ben zijn vriendin" geblaat op dit forum? |
![]() |
||
Citaat:
ik herken dit zoo ergg, en ik kan het heel goed begrijpen. Ik heb nu bijna 2,5 jaar een relatie gehad met iemand, die bijna aan de andere kant van nederland woonde. In het begin ben je blij als je elkaar ziet, maar na een tijdje wordt het al snel een sleur, en wordt het een gezeur wie naar wie komt en wanneer... Als je een beetje een drukke stage of schoolweek achter de rug hebt ben je soms gewoon "blij" dat het niet weekend niet zo goed uitkwam om af te spreken. Je kunt op een gegeven moment steeds langer en makkelijker zonder elkaar. En als je eens een weekje lekker kunt luieren ben je blij.
||
Citaat:
De één hecht nou eenmaal meer waarde aan tijd voor zichzelf en ruimte om te ademen (aangezien jij het hebt over elke dag.. ik bv zou stapelgek worden daarvan) dan de ander.
||
Citaat:
Bedoel, als je elkaar 3 weekenden in de maand ziet en eventueel ook nog doordeweeks erbij, dan mag je toch best wel eens een weekend wat met je vrienden gaan doen? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zie hem 1 weekeind in de 2 weken is toch goed ofniet en in dat weekeind ziet hij zijn vrienden ook nog en ik zijn vrienden ook, dat is altijd wel vet gezellig, ik mag zijn vrienden erg dus, ik heb niet gezegt dat hij geen tijd voor zijn vrienden heeft, ik heb juist gezegt dat hij wel daaarom tijd voor zijn vrienden heeft
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() het was voor de TS, anders had ik je wel gequote ![]() elkaar 2weekenden in de maand zien, vind ik persoonlijk erg weinig, maar als het goed gaat, dan is het goed. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
[Luistertopic] Wat masseert jouw oren op het moment? Katertje | 196 | 04-10-2016 11:58 | |
Psychologie |
Kun jij goed voor jezelf opkomen? Silvie | 22 | 16-09-2004 18:44 | |
Psychologie |
Goed voor jezelf zorgen (!) (?) Snow White | 14 | 13-03-2004 19:27 | |
De Kantine |
Heb je even voor mij.... maak wat tijd voor me vrij.... Mr.Oizo | 27 | 27-11-2003 15:45 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 |