Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2004, 16:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Voor relaties waarbij je elkaar alleen in het weekend kunt zien:

Ik vroeg me af of jullie wel eens een weekendje helemaal voor jezelf willen, dus dat je je vriend(in) het hele weekend niet ziet. En waarom?

Mijn vriend heeft namelijk zoiets van: ik wil wel eens een weekendje voor mezelf, omdat ie vaak heel erg moe is van zijn werkweek.
Ik persoonlijk vind het dan onzin om dan je vriendin maar het hele weekend niet te zien. Ik kan toch ook maar 1 dag komen, of als ik bij hem ben gewoon alleen maar luieren? Ik krijg dan (misschien onterecht) het idee dat ik helemaal niet belangrijk voor hem ben.
Oud 18-11-2004, 16:55
Rubke18
Rubke18 is offline
Ik zou juist blij zijn als ik mijn vriendin in het weekend nog kon zien als ik door de week heen haar al niet kon bezoeken!!

Maar ja wie ben ik ?!
Oud 18-11-2004, 16:56
Sade
Sade is offline
Ik kan me dat inderdaad ook niet voorstellen, maar misschien heeft het ook iets te maken met de lengte van je relatie? Een van mijn vriendinnen heeft al heel lang een vriend die vrij ver woont, en die ze dus ook alleen in het weekend ziet. Zij wil hem soms ook een weekend niet zien, om een weekend 'voor haar zelf' te hebben.
Oud 18-11-2004, 16:57
Rubke18
Rubke18 is offline
Citaat:
Sade schreef op 18-11-2004 @ 17:56 :
Ik kan me dat inderdaad ook niet voorstellen, maar misschien heeft het ook iets te maken met de lengte van je relatie? Een van mijn vriendinnen heeft al heel lang een vriend die vrij ver woont, en die ze dus ook alleen in het weekend ziet. Zij wil hem soms ook een weekend niet zien, om een weekend 'voor haar zelf' te hebben.
'

Dat kan toch door de week heen?!
Oud 18-11-2004, 17:44
Sade
Sade is offline
Citaat:
Rubke18 schreef op 18-11-2004 @ 17:57 :
'

Dat kan toch door de week heen?!
Ja, dat is mijn idee dus ook, maar zij vindt dat ze het dan weer zo druk heeft met school en werk.
Oud 18-11-2004, 17:55
ilse
ilse is offline
ik snap dat niet. ik wil dan echt wel die weekenden vrij maken voor me vriend, want ik moet en zal hem dan zien! ik heb de rest van de week voor mezelf... waarom is het weekend zo een probleem dan??

weird..
Oud 18-11-2004, 18:06
Envy
Envy is offline
Ik kan hem ook alleen in het weekend zien, en dat gevoel heb ik nou absoluut niet. Alleen in het weekend is al zo weinig!
Oud 18-11-2004, 18:11
WolterB
WolterB is offline
Ik zou dan juist de weekenden vrij houden en de rustmomenten voor de avonden doordeweeks houden.
En er is imo niets mis met een dagje samen lekker luieren, juist heerlijk
Oud 18-11-2004, 18:12
Verwijderd
Tijd die ik met mijn vriend doorbreng zie ik als tijd voor mezelf, eigelijk, behalve als we ergens naar toe gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 20:10
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik vind het juist helemaal niet leuk als ik een weekend (zoals komend weekend) mijn vriend niet kan zien. Bij hem heb ik ook 'tijd voor mezelf' en tijd om bij te komen van een drukke werkweek. Aangezien ik alleen woon, vind ik het echt heel fijn en belangrijk om gezelschap te hebben in het weekend!! En bovendien....ik mis hem doordeweeks ook gewoon heel erg!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 20:24
Verwijderd
Ik zie mijn schatje ook alleen in het weekend.

We hebben al bijna 2 jaar en ik kijk er elke week naar uit dat ik haar weer zie En ik ben ook moe van mijn werkweek.. kom gemiddeld tussen 7 en half 8 thuis, terwijl ik 's ochtends om 8 uur vertrek.

Blijkbaar mist hij je niet echt
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 20:28
Shitonya
Shitonya is offline
stel je niet aan. Ik vind het reuze begrijpelijk al wil je vriend even rust en je een keer niet zien in het weekend. Hoeft heus niet meteen te betekenen dat hij je niet meer leuk vindt of zoiets. Je gaat er niet dood aan, al zie je hem 2 weken niet, des te leuker is het alleen maar als je hem daarna weer ziet lijkt me
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 20:38
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef op 18-11-2004 @ 21:24 :
Blijkbaar mist hij je niet echt
Ik vind dit een verkeerde conclusie. Ik heb ook een relatie met een jongen en ik zie hem alleen in het weekend. Door de weeks hebben we af en toe contact, maar niet heel veel. Dit werkt voor ons, dit is zoals we erin gegaan zijn en tuurlijk is het leuk om elkaar in het weekend te zien, maar het is geen ramp als je een keer een weekend voor jezelf wil, dan kun je iemand nog wel missen en graag willen zien, maar als je moe bent wil je ook wel eens gewoon niets doen...
Ik zeg ook wel eens dat ik liever niet in het weekend afspreek, dat is niet omdat ik hem niet wil zien, maar gewoon omdat ik moe ben en gewoon even geen verplichtingen, gewoon op de bank hangen in mn pyjama de hele dag... dan kan ik hem nog wel missen, maar heb ik dat gewoon ff nodig .

Als je een relatie hebt waarbij je elkaar het liefst elke dag zou willen zien en het kan alleen in het weekend, dan is het wel anders, maar dat is niet bij mij zo .
Oud 18-11-2004, 21:09
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-11-2004 @ 19:12 :
Tijd die ik met mijn vriend doorbreng zie ik als tijd voor mezelf, eigelijk, behalve als we ergens naar toe gaan.
Oud 18-11-2004, 21:22
WeR
WeR is offline
Ik probeer mijn vriendin elk weekend toch wel te zien.
(als ik thuis kom aan het einde van mijn studieweek, ben ik er binnen 5 minuten met de auto vandoor )

Probleem is alleen dat ik mijn vrienden nu bijna niet meer zie in het weekend, omdat ik bijna al mijn tijd met haar doorbreng, maar daar breng ik binnekort verandering in, zodat ik mijn vrienden toch weer eens zie

En mijn vriendin in het weekend niet zien kan alleen als ik niet naar huis kom omdat ik iets speciaals heb ofzo.

Tijd voor mezelf heb ik door de week als ik dat wil. Het weekend is voor mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 22:13
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik kan me het ook niet voorstellen. ik heb dit zelf nooit met mijn vriend
Oud 18-11-2004, 22:21
Konijn
Konijn is offline
Ja, ik heb dat. Hoewel, tijd voor mezelf..
Ik kan mijn vriend alleen in het weekend zien, en mijn vrienden ook.. Dus ik wil gewoon echt zo af en toe een weekend met mn vrienden. Daar heb ik het met hem over gehad en dat snapt hji wel geloof ik.. Maar ja, dat is dus ook niet echt tijd voor mezelf alleen ofzo, dat zou ik nooit zeggen, ben hartstikke blij als het weer weekend is en ik hem weer kan zien.
Of soms moet ik gewoon een weekend bijkomen van school en huiswerk bijwerken, maar dat is zeg maar 'overmacht', dat wil ik dan zelf eigenlijk ook niet, maar ja..
Oud 19-11-2004, 06:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Konijn schreef op 18-11-2004 @ 23:21 :
Of soms moet ik gewoon een weekend bijkomen van school en huiswerk bijwerken, maar dat is zeg maar 'overmacht', dat wil ik dan zelf eigenlijk ook niet, maar ja..
^^ quote zoals meer mensen zeggen.
Kijk, dat snap ik best, dat heb ik ook wel eens. Maar dan zou het toch geen probleem zijn om maar 1 dag + 1 nacht langs te komen? Ik snap niet waar hij nou moeilijk over doet
Oud 19-11-2004, 11:55
Konijn
Konijn is offline
Bij mij wel, ik heb ME/CVS, dus als ik zeg bijkomen, bedoel ik echt bijkomen. En dan werkt het ook niet als hij langskomt, ook al doen we niks, is nog vermoeiend om dan bezoek te hebben.

Maar dat is dus de keuze van je vriend dan. Misschien heeft hij liever een heel weekend voor zichzelf als het toch zo uitkomt, dan haast haast vlug vlug nog een dagje met jou. Het weekend erna is dan toch extra leuk?
Oud 19-11-2004, 12:06
RanC
RanC is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 18-11-2004 @ 21:28 :
stel je niet aan. Ik vind het reuze begrijpelijk al wil je vriend even rust en je een keer niet zien in het weekend. Hoeft heus niet meteen te betekenen dat hij je niet meer leuk vindt of zoiets. Je gaat er niet dood aan, al zie je hem 2 weken niet, des te leuker is het alleen maar als je hem daarna weer ziet lijkt me
I'm with stupid.

Erger jij je ook aan al die "Hij wil me niet zien maar ik ben zijn vriendin" geblaat op dit forum?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 12:45
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou het raar vinden als we elkaar maar 1 dag kunnen zien of misschien 2. En hij heeft er dan geen zin in..

Waarom heeft ie dan een vriendin.. Als hij geen zin heeft om er moeite voor te doen, laat hem dan lekker vrijgezel blijven.
Oud 19-11-2004, 13:44
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-11-2004 @ 17:54 :
Voor relaties waarbij je elkaar alleen in het weekend kunt zien:

Ik vroeg me af of jullie wel eens een weekendje helemaal voor jezelf willen, dus dat je je vriend(in) het hele weekend niet ziet. En waarom?

Mijn vriend heeft namelijk zoiets van: ik wil wel eens een weekendje voor mezelf, omdat ie vaak heel erg moe is van zijn werkweek.
Ik persoonlijk vind het dan onzin om dan je vriendin maar het hele weekend niet te zien. Ik kan toch ook maar 1 dag komen, of als ik bij hem ben gewoon alleen maar luieren? Ik krijg dan (misschien onterecht) het idee dat ik helemaal niet belangrijk voor hem ben.

ik herken dit zoo ergg, en ik kan het heel goed begrijpen. Ik heb nu bijna 2,5 jaar een relatie gehad met iemand, die bijna aan de andere kant van nederland woonde. In het begin ben je blij als je elkaar ziet, maar na een tijdje wordt het al snel een sleur, en wordt het een gezeur wie naar wie komt en wanneer... Als je een beetje een drukke stage of schoolweek achter de rug hebt ben je soms gewoon "blij" dat het niet weekend niet zo goed uitkwam om af te spreken. Je kunt op een gegeven moment steeds langer en makkelijker zonder elkaar. En als je eens een weekje lekker kunt luieren ben je blij.
Oud 19-11-2004, 14:04
Poepkind
Poepkind is offline
ik wil mijn vriend het liefst elke dag zien, maar volgens mij is het zo dat jongens daar makkelijker over denken. kijk die zijn gewoon zo anders, hij vind het ws geen ramp dat hij je een keertje niet ziet. wat jij dan weer een ramp vind, oh nee hij wilt me niet zien de klootzak! dit is een onoplosbaar probleem waar nix aan te doen is, denk ik
Oud 19-11-2004, 16:25
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 19-11-2004 @ 15:04 :
ik wil mijn vriend het liefst elke dag zien, maar volgens mij is het zo dat jongens daar makkelijker over denken. kijk die zijn gewoon zo anders, hij vind het ws geen ramp dat hij je een keertje niet ziet. wat jij dan weer een ramp vind, oh nee hij wilt me niet zien de klootzak! dit is een onoplosbaar probleem waar nix aan te doen is, denk ik
Ten eerste is dat wel heel erg generaliserend en ten tweede denk ik ook dat het gewoon niet waar is dat dat verschilt tussen jongen/meisje, dat verschilt per type mens.
De één hecht nou eenmaal meer waarde aan tijd voor zichzelf en ruimte om te ademen (aangezien jij het hebt over elke dag.. ik bv zou stapelgek worden daarvan) dan de ander.
Oud 19-11-2004, 16:50
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Citaat:
De één hecht nou eenmaal meer waarde aan tijd voor zichzelf en ruimte om te ademen (aangezien jij het hebt over elke dag.. ik bv zou stapelgek worden daarvan) dan de ander. [/B]
'k Hoop dat dit verandert als je ooit trouwt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2004, 13:46
Konijn
Konijn is offline
Dan doe je overdag toch ook gewoon je eigen ding.
Oud 20-11-2004, 14:32
Mindfields
Mindfields is offline
Spreek je toch lekker doordeweek af.
Oud 20-11-2004, 15:41
Multilot
Multilot is offline
ik vind het volkomen begrijpelijk van je vriend.. Ik zou hetzelfde hebben denk ik. Vooral ook uitgaan enzo, dat doe ik liever met vriendinnen dan met vriend.

Zo af en toe een weekend zou ik dat helemaal niet erg vinden
Oud 20-11-2004, 18:47
Luna
Luna is offline
omg, als je vreind tijd voor zichzelf wil dan heb je dat maar te respecteren. Ik vind wel dat hij dat dan op een normale manier moet zeggen. En niet zoals mijn ex, die dan heel chagarijnig ging doen terwijl ik niets gedaan had en als ik dan vroeg wat er was zei hij 'niets'.
Oud 20-11-2004, 18:50
Daboman
Daboman is offline
Ik kan me wel voorstellen waarom iemand ervoor kiest eens een weekendje voor zichzelf te hebben.

Stel dat iemand met een vriend(in) studeert. Dat zou bij sommige drukke blokken bijna 40 uur per week kosten (exclusief reistijden, inclusief contacturen). Naast een vriend(in) is zo'n persoon vast wel lid van een vereniging dat gemiddeld zo'n 2 uur per week kost. Zijn/haar bijbaantje om alles te betalen ook nog eens een aantal uur in de week. Uiteraard heeft zo'n persoon vast wel hobby's. Uiteraard heeft zo'n persoon vrienden die ook zo hun aandacht willen. Dan is er dus nog het weekend met de vriend(in).

Ik kan me voorstellen dat zo'n persoon dan in een druk blok zegt van nu wil ik eventjes wat tijd voor mezelf. Zelf zou ik denk best wel instorten als ik geen tijd zou krijgen, of ik moet wel een hele enorme goede vriendin hebben... En dan nog...

Ik vind dat zo nu en dan een weekend voor jezelf moet kunnen anders zou ik me nogal opgeeisd voelen.
Oud 20-11-2004, 22:19
Warsocket
Warsocket is offline
kan ik me eigelijk best wel voorstellen van je vriend
soms wil je echt een weeken waar in je nix doet en met niets of niemand rekening te houden, dat wil niet zeggen dat ie je minder leuk vind ofzo

maar als hij zon weekend doet en jij bent er zou je amper aandacht van em krijgen, en dat is nog lulliger, dus vraga ie het zo

+ van 1 week niet ga je toch niet dood ofzo
er is ook nog een volgende week
Oud 20-11-2004, 22:47
Verwijderd
Dat had ik ook welleens
In het weekend helemaal nergens tijd voor hebben
omdat je toch je vriendje wilt zien.
Soms had ik dan ook
Ja nu even niet , ben moe , wil ook mn vrienden zien
En dat vond hij dan niet altijd leuk , maar hee
Vrienden vind ik ook belangrijk en zou niet willen
dat er een vriendschap stuk zou lopen omdat ik geen
aandacht aan mn vrienden geef en elk weekend bij mn
vriendje ben

+ ik kan er niet tegen om mijn vriend elke dag te zien
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 23:10
Verwijderd
Ik zie mijn vriend zelfs nadat ik een dag op school heb gezeten en daarna 6 uur heb gewerkt, ookal moet ik de volgende ochtend hetzelfde doen. Dat hoeft natuurlijk niet, maar ik doe het omdat ik hem graag WIL zien, en soms... ook al hem ik hem een tijdje niet gezien heb ik dr gewoon geen zin in, meestal heb ik dan zo'n bui van "Ik wil niemand zien, de wereld is kut, laat me met rust" gebeurd niet vaak.. maar jah ik heb ook mn momentjes Ik denk niet dat dat iets van doen heeft met hoeveel je om elkaar geeft als het maar zo af en toe gebeurd... ALs dat om het weekend is dan zou ik me ook ongewild gaan voelen en aan onze relatie gaan twijfelen...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:37
meisje
meisje is offline
Sommige mensen hebben gewoon veel tijd voor zichzelf nodig, zoals ik, en ik denk toch dat het iets is waar je mee moet leren leven. Anders krijgt ie op een gegeven moment tegenzin of gaat ie liegen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 18:44
Briseďs
Briseďs is offline
Ik kan me wel voorstellen als je al wat langer bij elkaar bent dat je ook wel eens dingen zonder hem/haar wilt doen die je niet doordeweeks kunt doen.
Oud 21-11-2004, 18:48
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
RanC schreef op 19-11-2004 @ 13:06 :
I'm with stupid.

Erger jij je ook aan al die "Hij wil me niet zien maar ik ben zijn vriendin" geblaat op dit forum?
Ja!
Bedoel, als je elkaar 3 weekenden in de maand ziet en eventueel ook nog doordeweeks erbij, dan mag je toch best wel eens een weekend wat met je vrienden gaan doen?
Oud 21-11-2004, 18:52
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 21-11-2004 @ 19:48 :
Ja!
Bedoel, als je elkaar 3 weekenden in de maand ziet en eventueel ook nog doordeweeks erbij, dan mag je toch best wel eens een weekend wat met je vrienden gaan doen?
Kom nou, dan heb je geen aandacht meer voor je vriendin... En dat kan niet natuurlijk he!
Oud 21-11-2004, 18:59
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
he ik heb al 2 maande een vriend
en we woneen 1 uur rijde van elkaar vandaan
we zien elkaar 1 keer in de 2 weken de ene keer bij mij e3n de dandere keer bij hem
ik vind het niet erg dat ik hem een 2 weke niet zie
wel heel jammer enzo
maar je meot wel tijd voor jezelf je vrienden en voor schol hebben en natuurlijk de andere dingen
anders gaat de relatie zo snel stuk omdat je geen tijd meer voor andere dingen hebt
of elkaar te vaak ziet
bv 1 ikeer in de 2 avonden bellen is; ook goedhoor
oke ik mis hem wel heel erg
maarjah dat moet je dr voor overhebben
elke week zien is nier meer leuk ook nie voor zijn vrienden
dan denken ze van, ik vind zn vriendin niet aardig om dat ze al zijn aandacht enzo inpikt da vinden mijn vriendinnen dan ook
maar nu gelukkig nie
xxxx
Oud 21-11-2004, 19:02
Landslide
Landslide is offline
Ik kan het me wel voorstellen..
Misschien heeft hij wel heel weinig tijd voor zijn vrienden als hij het hele weekend bij jou is ofzo.
Maar om dan zo drastisch een heel weekend te willen? Is misschien een beetje overdreven..
Oud 21-11-2004, 20:14
Iduna
Iduna is offline
Ik neem aan dat je wel belangrijk voor hem bent.
Verder kan ik me best voorstellen dat je (hij in dit geval) soms behoefte hebt aan een weekend waarin je met helemaal niemand rekening hoeft te houden. Dat betekent niet meteen dat hij je nooit meer wil zien/je niet meer leuk vindt.

Een weekendje zonder hem, is eindelijk een weekendje je eigen dingen doen met vriendinnen en zo. Maar misschien kun je met hem afspreken alleen een dag te komen? En anders moet je hem toch zijn 'rust' gunnen (1 weekendje in de maand?).
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 16:58
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 21-11-2004 @ 21:14 :
Ik neem aan dat je wel belangrijk voor hem bent.
Verder kan ik me best voorstellen dat je (hij in dit geval) soms behoefte hebt aan een weekend waarin je met helemaal niemand rekening hoeft te houden. Dat betekent niet meteen dat hij je nooit meer wil zien/je niet meer leuk vindt.

Een weekendje zonder hem, is eindelijk een weekendje je eigen dingen doen met vriendinnen en zo. Maar misschien kun je met hem afspreken alleen een dag te komen? En anders moet je hem toch zijn 'rust' gunnen (1 weekendje in de maand?).
jah dat zeg ik toch
ik zie hem 1 weekeind in de 2 weken
is toch goed ofniet
en in dat weekeind ziet hij zijn vrienden ook nog en ik zijn vrienden ook, dat is altijd wel vet gezellig, ik mag zijn vrienden erg dus, ik heb niet gezegt dat hij geen tijd voor zijn vrienden heeft, ik heb juist gezegt dat hij wel daaarom tijd voor zijn vrienden heeft
Oud 22-11-2004, 17:14
filia dei
filia dei is offline
Ik kan 't me voorstellen. Soms als je 'n drukke week hebt gehad en een zwaar weekend met huiswerk enzo, dan zit je gewoon niet op bezoek te wachten.

Dan wil je gewoon met ongekamde haren in je jogginbroekie op de bank dribbel kijken (of iets anders wat weinig energie kost) en voor je vriend/vriendin wil je er toch altijd netjes uitzien. En aangenaam gezelschap zijn.

Die komt ook geen weekendje logeren om jouw als 'n dweil op de bank te vinden terwijl er geen woord met je te wisselen is omdat het al 'n kwartier duurt voor het tot je doordringt wat ie zegt. Nou dan kan ie beter maar niet komen lijkt mij
Oud 22-11-2004, 17:53
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik kan het mij voorstellen.

Als mijn toekomstige vriendin niet van mijn feestjes houdt, is dat haar probleem. Ik ga echt niet een mooi feest laten schieten, omdat ik zij mij wilt zien. Haar zien kan ik altijd nog...

En nee, ik neem geen vriendin mee naar een feest. Ik heb er slechte ervaringen mee in de zin van afhankelijkheid en etc. Daarnaast wil je ook een keer met vrienden op stap zonder vriendin wat ook een zaterdagavond plus (een brakke) zondag in beslag neemt.

Dit heeft niks te maken met geen interesse voor de ander. Het is juist goed dat hij zijn eigen dingen wilt doen. Tenslotte ben je alleen geboren, en ga je alleen dood. Beetje cru gezegd, maar hopelijk begrijpelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:03
Bo
Bo is offline
Zelf zou ik dat niet zo ervaren, als je elkaar de hele week niet ziet lijkt het me juist fijn om het weekend met elkaar door te brengen. Je kunt ook samen relaxen, je hebt immers beiden een drukke week gehad (athans dat neem ik aan).

Ik kan me wel voorstellen dat iemand anders het anders ervaart. Misschien heeft hij het gevoel dat hij toch niet echt uit rust en heeft hij even tijd voor zichzelf nodig, bijvoorbeeld om dingen zonder jou te doen. Stappen met vrienden, sporten, etc.

Dat wil niet zeggen dat hij jou niet graag wil zien, maar dat hij gewoon even behoefte heeft aan tijd voor zichzelf..
Oud 22-11-2004, 19:22
Nienna*
Nienna* is offline
Het kan toch zijn dat hij het doordeweeks zo druk heeft dat hij écht even wil uitrusten?
Je hebt niet áltijd "zin" in je vriend/vriendin, ook al beweren mensen dat. Ten minste, daar geloof ik niet in. Hij wil gewoon even tijd voor zichzelf, jou gewoon een weekendje niet zien... even rust van jou, van iedereen. Ik kan het me goed voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:37
Mindfields
Mindfields is offline
Hangt er wat uitgaan betreft vanaf waar hij of zij van houdt. Mijn vriend komt al jaren in de zelfde kroeg als ik, dus da's makkelijk. Hij is dus ook niet afhankelijk van mij als we daar zijn.

Anders zou ik inderdaad soms ook liever met vrienden gaan.
Oud 22-11-2004, 20:24
Verwijderd
Mischien is dit een rare vraag, maar ben ik de enige die soms moeite heeft met prioriteiten stellen? Ik vind het soms erg moeilijk om NIET naar mn vriend te gaan en aan mn huiswerk te gaan zitten.. ik doe het met enorme tegenzin en meestal dus niet, ik heb dus al testen e.d. verkloot doordat ik met mn stomme kop geen zin had om naar huis te gaan.
Ik ben niet echt meer in die vreselijk-verliefde stage, want we hebben inmiddels al zo'n 19 maand... maar toch vind ik het vreselijk om hem dus aan de kant te laten staan en wat voor mezelf te doen, zijn er nog meer mensen die dat hebben (Mijn vrien dheeft overigens geen moeite met hoeveel we elkaar zien, ik zou hem graag minder willen zien zodat ik meer tijd voor mezelf heb, maar dat gaat heel moeizaam)
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 21:00
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
Multilot schreef op 21-11-2004 @ 19:52 :
Kom nou, dan heb je geen aandacht meer voor je vriendin... En dat kan niet natuurlijk he!
ik hoop echt dat die sarcastisch was
Oud 23-11-2004, 14:18
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
gogirl_1988 schreef op 22-11-2004 @ 17:58 :
jah dat zeg ik toch
ik zie hem 1 weekeind in de 2 weken
is toch goed ofniet
en in dat weekeind ziet hij zijn vrienden ook nog en ik zijn vrienden ook, dat is altijd wel vet gezellig, ik mag zijn vrienden erg dus, ik heb niet gezegt dat hij geen tijd voor zijn vrienden heeft, ik heb juist gezegt dat hij wel daaarom tijd voor zijn vrienden heeft
ik zei toch niet dat jij dat niet had gezegd
het was voor de TS, anders had ik je wel gequote

elkaar 2weekenden in de maand zien, vind ik persoonlijk erg weinig, maar als het goed gaat, dan is het goed.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:26
lieve
lieve is offline
Wel, ik heb zoiets van dat moet kunnen.
Dat je af en toe eens tijd moet hebben voor jezelf.
Zo ga ik bijvoorbeeld heel graag weg met m'n vriendinnen zonder dat m'n vriend in de buurt is.
Gewoon meiden onder elkaar ... en dan gaat hij weg met zijn vrienden alleen. hehe
Maar als ik in het weekend geen zin heb om weg te gaan, dan vraag ik of we niet gewoon samen kunnen luieren!
Toch leuk samen luieren!! Hehe
Reageren

Regels voor berichten