Advertentie | |
|
![]() |
|
Je hebt zijn vriend.. gehad ??
![]() Jij hebt ook een lekkere moeder zeg.. Lieverd kijk eens naar je gedrag, je "houdt" van hem omdat ie speciaal voor je met zijn auto rijdt, hij je geld geeft en ook wel eens wat voor je doet..?? Sorry, maar volgens mij heeft jouw vriend een beetje heel erg gelijk.. je bent nog maar 14 .. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat er toch niet om dat wat zij zeggen/vinden ok is?? Het gaat er toch om wat JIJ der van vindt of zie ik dat verkeerd?? Vrienden: "Heel normaal hoor, om kwart over 11 's avonds als meisje zijnde van het dak af te springen" ![]() Zij: *Springt om 23.15 uur van het dak af* Dat doe je toch ook niet? ![]() |
![]() |
|
Ja natuurlijk mag je zijn vrienden ook een pleziertje doen uit liefde voor hem, maar ik denk dat hij het dan meer heeft over een knoop aan hun overhemd zetten of een brief op de post doen....
Je zal ze overigens de kost geven die graag hun meissie delen met hun vrienden. Marokkaantjes schijnen daar hele rare ideeen over op na te houden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Liefde & Relatie |
wat zouden jullie van zo een baas vinden? Noelia | 60 | 26-03-2008 13:30 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
-. wat jullie? Sweet<3 | 10 | 05-02-2004 07:14 | |
De Kantine |
heb jij wel is ruzie gehad met een wildvreemde? Verwijderd | 35 | 07-06-2003 10:48 |