Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hou heel veel van Mark hoor ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat mensen om mij heen die Mark kennen (mijn vader, vriendin) veel meer moeite hebben met Mark's teruggetrokkenheid dan ik. Ik kan hem goed peilen, zeker als we samen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik denk ook niet dat je per se alles van hem moet begrijpen, hij heeft je lief om wie je bent en niet om de mate waarin jij hem begrijpt .. zo hoort het tenminste ![]() Die eis zou ik ook niet stellen. Ik weet bij voorbaat al dat mensen mij nooit helemaal zullen begrijpen, is ook niet zo belangrijk .. als ik hun maar grotendeels begrijp ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn programma kwam naar mij toe ![]() Neej, dat is ook niet het 'doel' van de relatie, elkaar volledig te begrijpen. Maar dan nog is het prettig te horen hoe anderen daarmee omgaan. ![]()
||
Citaat:
Ik bedoel niet dat het 'anders' is, dat is nogal logisch. Ik doel veel meer op meisjes die een vriend hebben die zich deels bewust afsluiten om in zijn eigen wereld te leven, totdat ze weer samen zijn en alles goed is.
||
![]() |
Citaat:
Ja dit doet mijn vriend dus ook.. En eigenlijk kan ik er niet zo goed tegen, aangezien hij wel constant in mijn hoofd zit. Plus dat we elkaar nu nog maar 1x in de 2, 3 weken zien, dus wat hou je dan over? ![]()
||
Citaat:
Ervaren andere mensen het in jouw omgeving ook zo van hem?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
vervormd en veranderd? ~Hadiya~ | 194 | 15-12-2004 16:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
de ondergang van nederland michael1 | 14 | 10-03-2003 11:18 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |