Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 18:42
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Wie herkent dit? Ik heb nu een dik jaar verkering met mijn vriendje, alles gaat goed, ondanks de 300 km afstand. We zijn elk weekend samen en dan genieten we ook echt van elkaar. Als we dan na een weekend afscheid nemen veranderd dat eigenlijk. We SMSen dan, maar mijn vriend trekt zich dan ook echt terug. Pas als we weer samen zijn is het pas weer echt 'ons'.

Ik heb er niet veel problemen mee, zijn 'gereserveerdheid' is namelijk ook een van de redenen waarom ik op hem ben gevallen. Maar ik ben benieuwd of iemand dit herkent.
Oud 01-04-2002, 18:57
Verwijderd
tussen ons zit zo'n 3 uur reizen.
nou ik heb ook wel altijd dat als we samen zijn dat het echt "samen zijn" is en als hij weer weg is dan is het gewoon anders. we chatten dan en soms bellen en sms-en maar das zo anders..het kan ook gewoon niet als in eht weekend zijn. ik vind het aan de ene kant wel fijn dat we niks dordeweeks doen want dan kan ik aan mn school werken enzo (yeah right) en mn eigen dingen doen, maar toch, het voelt niet zo erg als een relatie dan. je hebt wel een vriend maar hij zit kilometers verder en tja..dr is niks..

maar goed, de weekenden zijn heel erg fijn dus dat zit wel goed. maar wel een beetje jammer dat het doordeweeks dan "niets" is
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
We SMSen dan, maar mijn vriend trekt zich dan ook echt terug. Pas als we weer samen zijn is het pas weer echt 'ons'.
Hmm, hypothetisch gezien: als ik een vriendin zou hebben, zou ik hetzelfde als Mark doen. Als je het namelijk gewend bent je 'eigen leventje' te leiden, is het vermoeiend continu rekening te houden met anderen.

1 voordeel heeft het wel: 'als' je hem al ziet, kijken jullie er beiden ook echt naar uit .. zou je elkaar elke dag zien, zou het bij verre niet zo leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:45
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, hypothetisch gezien: als ik een vriendin zou hebben, zou ik hetzelfde als Mark doen. Als je het namelijk gewend bent je 'eigen leventje' te leiden, is het vermoeiend continu rekening te houden met anderen.

1 voordeel heeft het wel: 'als' je hem al ziet, kijken jullie er beiden ook echt naar uit .. zou je elkaar elke dag zien, zou het bij verre niet zo leuk zijn.

'k Weet het. Het is niet dat ik het niet begrijp/respecteer, maar 't is soms vreemd en moeilijk. En vroeg me gewoon af of (behalve jij ) nog meer mensen dit herkennen.

Hou heel veel van Mark hoor
Oud 01-04-2002, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
'k Weet het. Het is niet dat ik het niet begrijp/respecteer, maar 't is soms vreemd en moeilijk. En vroeg me gewoon af of (behalve jij ) nog meer mensen dit herkennen.
Het gaat samen .. staat in direct verband met elkaar. Het vreemde / moeilijke, zijn gereserveerdheid .. de intelligentie. De meeste mensen zullen het niet zo normaal vinden als hij zich terugtrekt, maar dat hoort gewoon bij hem denk ik.

Citaat:
Hou heel veel van Mark hoor
Daar twijfel ik ook niet aan
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:01
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Daar twijfel ik ook niet aan

Ik weet dat het bij hem hoort, en vreemd misschien, maar dat had ik vanaf het begin al door. Ik weet dat ik niet altijd even snugger ben, maar ik ben wel spontaan en dat houdt Mark & mij in balans.

Ik denk dat mensen om mij heen die Mark kennen (mijn vader, vriendin) veel meer moeite hebben met Mark's teruggetrokkenheid dan ik. Ik kan hem goed peilen, zeker als we samen zijn.

Oud 01-04-2002, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Ik weet dat ik niet altijd even snugger ben, maar ik ben wel spontaan en dat houdt Mark & mij in balans.
Je springt wel erg snel in de verdediging hij kwam naar jou toe toch je hoeft je geen zorgen te maken afaik

Ik denk ook niet dat je per se alles van hem moet begrijpen, hij heeft je lief om wie je bent en niet om de mate waarin jij hem begrijpt .. zo hoort het tenminste

Die eis zou ik ook niet stellen. Ik weet bij voorbaat al dat mensen mij nooit helemaal zullen begrijpen, is ook niet zo belangrijk .. als ik hun maar grotendeels begrijp
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:47
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Je springt wel erg snel in de verdediging hij kwam naar jou toe toch je hoeft je geen zorgen te maken afaik

Ik denk ook niet dat je per se alles van hem moet begrijpen, hij heeft je lief om wie je bent en niet om de mate waarin jij hem begrijpt .. zo hoort het tenminste

Die eis zou ik ook niet stellen. Ik weet bij voorbaat al dat mensen mij nooit helemaal zullen begrijpen, is ook niet zo belangrijk .. als ik hun maar grotendeels begrijp

Weet niet of het verdediging is. Zal ook wel

Zijn programma kwam naar mij toe

Neej, dat is ook niet het 'doel' van de relatie, elkaar volledig te begrijpen. Maar dan nog is het prettig te horen hoe anderen daarmee omgaan.

Oud 02-04-2002, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Zijn programma kwam naar mij toe

Ja, dat stukje software is wel

Citaat:
Neej, dat is ook niet het 'doel' van de relatie, elkaar volledig te begrijpen. Maar dan nog is het prettig te horen hoe anderen daarmee omgaan.
Hmm, ok
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:15
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
danique2 schreef:
tussen ons zit zo'n 3 uur reizen.
nou ik heb ook wel altijd dat als we samen zijn dat het echt "samen zijn" is en als hij weer weg is dan is het gewoon anders.

Ik bedoel niet dat het 'anders' is, dat is nogal logisch. Ik doel veel meer op meisjes die een vriend hebben die zich deels bewust afsluiten om in zijn eigen wereld te leven, totdat ze weer samen zijn en alles goed is.
Oud 02-04-2002, 13:31
Lekker Belangrijk
Lekker Belangrijk is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Ik bedoel niet dat het 'anders' is, dat is nogal logisch. Ik doel veel meer op meisjes die een vriend hebben die zich deels bewust afsluiten om in zijn eigen wereld te leven, totdat ze weer samen zijn en alles goed is.

Ja dit doet mijn vriend dus ook.. En eigenlijk kan ik er niet zo goed tegen, aangezien hij wel constant in mijn hoofd zit. Plus dat we elkaar nu nog maar 1x in de 2, 3 weken zien, dus wat hou je dan over?
Oud 02-04-2002, 13:43
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Lekker Belangrijk schreef:

Ja dit doet mijn vriend dus ook.. En eigenlijk kan ik er niet zo goed tegen, aangezien hij wel constant in mijn hoofd zit. Plus dat we elkaar nu nog maar 1x in de 2, 3 weken zien, dus wat hou je dan over?
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar zijn teruggetrokkenheid is ook een van de redenen waarom hij zo speciaal is voor mij. Ik heb er geleerd mee om te gaan, voor mij word het toch steeds minder moeilijk.

Ervaren andere mensen het in jouw omgeving ook zo van hem?
Oud 03-04-2002, 13:35
LittleMouse
LittleMouse is offline
heee...zo'n probleem heb ik ook gehad...maar het is nu uit omdat hij ver weg woont en vanwege zijn baan(leger) zien we elkaar weinig kei irri duzz heb uitgemaakt...

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten