Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 22:37
M@@IKE
M@@IKE is offline
Hoi hoi!

Ik heb al anderhalf jaar een relatie met een hele lieve jongen, maar de laatste tijd begint hij me toch te irriteren. Hij wil echt constant aan me zitten! Ik word hier echt gek van. Ook al als ik zeg dat ik geen zin heb en het niet wil, blijft hij doorgaan. Hij vind dit erg vreemd, hij kan het niet begrijpen. Zelf geeft hij de schuld aan zijn hormoontjes, maar dat ik natuurlijk onzin! Ik ben dan ook al vaak boos op hem geweest, maar hij wil niet luisteren! Weten jullie hoe ik dit moet oplossen, want ik wil hem dus echt niet kwijt! Op deze manier gaat onze relatie echt kapot!

Liefs, Maaike.
Oud 05-04-2002, 22:51
Nummer10
Nummer10 is offline
Misschien ben je niet helemaal duidelijk genoeg ik zou er gewoon over praten moet toch zeker kunnen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 22:53
M@@IKE
M@@IKE is offline
Ik heb al vaak zat geprobeerd met hem erover te praten. Dan zegt ie; ik zal er rekening mee houden. Een dag later begint het liedje weer van voor af aan....
Oud 05-04-2002, 22:56
Nummer10
Nummer10 is offline
Ook echt duidelijk gezegd?? Anders zou die toch moeten luisteren..... Ik zou het ook niet weten normaal luisteren mensen zeker als die van de ander houdt
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 22:56
de abt van sion
de abt van sion is offline
Uitmaken. Jullie passen absoluut niet bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 07:43
M@@IKE
M@@IKE is offline
Uitmaken is echt het laatste waar ik aan denk, want ik geef en hou echt veel van hem. Wij passen juist heel goed bij elkaar, alleen op dat gebied loopt het ietsjes mis...
Oud 06-04-2002, 09:04
friesin
friesin is offline
Praat er serieus over, vertel in een uitgebreid gesprek hoe jij er over denkt..en laat hem er eens goed over nadenken, zodat ie het goed beseft, maar probeer hem ook een beetje te begrijpen...wish u luck!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 21:42
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
M@@IKE schreef:
Uitmaken is echt het laatste waar ik aan denk, want ik geef en hou echt veel van hem. Wij passen juist heel goed bij elkaar, alleen op dat gebied loopt het ietsjes mis...
Je bent hier nog niet zo heel lang he? anders wist je wel dat je niet serieus moet ingaan op de reply's van de bat van sion.
Maar zeg hem precies wat je hier neer zet,voor iedereen die dit leest is het meer dan duidelijk.
Misschien zeg je wel echt duidelijk dat je niet wilt, mara misschien komt de boodsschap dat ie de hele boel aan het molesteren is niet helemaal duidelijk over, vertel hem DAT maar ff...
Oud 06-04-2002, 22:28
eden6
eden6 is offline
Idd zeggen zoals je het hier hebt opgeschreven. En niet te lief, als een aardige manier niet wil helpen moet je het misschien een keer onaardig zeggen. Misschien snapt hij het dan. Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 22:42
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:

anders wist je wel dat je niet serieus moet ingaan op de reply's van de abt van sion.
Zou ik toch maar wel doen, Maaike. Denk je eens in: je hele leven zo'n klef hijgend schoothondje om je heen... Uitmaken dus, en een normaaldenkende partner zoeken.

Voor je ex-partner zijn er vast wel betaalde oplossingen te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 00:21
Verwijderd
Gewoon vragen 'ben je nu echt constant geil?' en zeggen dat hij irritant is. Als hij een beetje normaal bij z'n hoofd is zal hij er gewoon over praten en zeggen dat hij het inderdaad lekker vindt om constant aan je te zitten. Als hij met één of ander slap lulantwoord komt weet je meteen hoe laat het is en moet je misschien inderdaad eens een 'rustpauze' inlassen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten